Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az elso meleg kalandom.

Ahogy lertem latom valaki mar megelozott.na nem en lettem az elso.kiszaltam es koszontottem a sporttarsat.koszont ois .kipakoltam es bedobtam a pecakat.meg kerdeztem vane kapas.valasz fucsa vol.ha csak en nem kapom be akkor nincs.ejha mondom ..ker kavet megkinalom de egy poharam van.nembaj mit kaphatok el magatol nevetett es odajott hozzam.bemutatkozott enis.nyujtom a poharat neki.iszogatta jo meleg mondom.az az jo meleg.sokan jarnak ide??nem most ijen borus idoben nem.arra gondoltam egyedul leszek itt.es ketten vagyunk.mijen a kave??jo finom izlik.csak egy cigi jol jonne.tessek nyujtom neki.elfogadta megyujtom jo?? Igen az jo lessz meleg kave meleg koszontes cigi meleg bartsagos vagy.ez kicsit eros nekem de elszivom.( na ez manus meled kiprovokalom tenyleg az e .)hat szivja erosebben akkor.nevettem.kicsit elfordultam eloa farkam pisitem.ahogy vegeztem megraztam el akartam rakni a farkam.hu de nagy faszod van.vastag is nagyis szepis.hogy erted?? Tetszik a farkad.kibujt a kisordog belolem.ttiedse lehet kissebb.felt odalepett es megfoghatom.?? Neztem ra szeretned??nagyon.fogd meg de ne durvan.nefel mondya.ahogy akezebe vette kezdett felalni.en meg nem probaltam fiuval!! Finoman jatszott vele teljesen felalt.akarsz ferfival leni??de kozbennhuzgalta a bort meglatta fejet.hide deszep.bekaphatom??akarod?es bevettea fejet.jol szopott.a csipom meg mozdult elore hatramimdenlokesnel tobbet vett be.aszorom elerye az orrat tovig nyelte be.meg atfogta a seggem huzot magara.kivette szajabol.ujj le aszekedre.leultem elem terdelt kezdett szopni finoman tovig szivta.elore hatra.vigyazz nsokara elsulok.kivette.es a gojoimat szopta.megalt joneked??nagyon.en meg nem voltam fiuvalez az elso.szuz vagyok alul felul.elovette az ovet.kisebb mint enyem de vastagabb.na milyen?? Jo vastag afeje oriasi.jaccalvele megfogtam huzgaltam neki.16 centis lehet ugye.igen a kerulete 5centi.tied ugy 18centis 4 a kerulete uvye?? Igen .oda alt elem bekaphatod oda tette a sxamhoz es bwnyomta a fejet.szivjad kerlek.szivtam es vetem neki.mindig beljebb tolta.tovig bevettem.megkurta a szamat.nem elvezek el jo??uhum nem tudtam mast.kehuzta es leult a masik szekre.de a farkamat simogatta.ha szeretnel tobbet menjunk a satorba jo??hat oravolt.csepegett az eso.botokat kivettuk be a satorba.fekudj hanyatt.kemenyre szopott es rault lassan tovig benne voltam.lovagolt lassan majd gyorsan.figyelj ha elakarsz sulni szolj jo??szukvolt az annusa mindjart leszalt rs sopott.tele elveztem a szajat.lenyelt mindent.a szaba adta faszat leszopttam .gyere lovagolj meg .raultem fajt lasan bement.tovig.fel le lovagoltam .beled engedem a gecim jo?? Jo .annyi jott belole hogy folyt ki.szepen letisztitott.horgasszunk egyet.en fogtam ket pontyot.megeredt az eso irany a sator.figyel ha lehetne leszopnalak jo?? Ha akarod es mar szopott melytorkosan.vigyazz megy elsultem megint nyelt mindent.mondom most en jovok a vastag faszt nagy fejjel bevettem omeg megdugta a szamat tele elvezett.nyeltem.figyelj nekem elkell mennem de holnap lijovok ha akarod.rendben akkor teggel jovok.egy vsokot adj mielott elmesz.adtam neki de a faszomat fogta. Reggelfolytatjuk.beultem a kociba es elmetm.
Előző részek
Hasonló történetek
3922
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3982
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: