Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első éjszakám...

Hát.. az egész úgy kezdődött, hogy egy kocsmában sörözgettünk, és eléggé megkívántuk egymást.. és hát az az igazság, hogy nem is laktunk messze egymástól, szóval együtt mentünk haza.. hát kerülővel mentünk, mert elkísértük egyik barátunkat, aztán közel jártunk a házamhoz, mikor megkérdezte, hogy haza szeretnék e menni.. mondtam hogy nem.. ezért egy közeli játszótérre mentünk, leültünk egy padra, és én néztem a csillagokat.. ő lassan felém hajolt, finoman megcsókolt, és egy darabig így voltunk (habár eléggé kényelmetlen volt az a pad..) ő simogatott, én is őt... majd belenyúlt a nadrágomba, először még csak bugyin keresztül simizte a puncimat, majd belenyúlt a bugyimba is.. egy idő után elkezdte kigombolni a nadrágomat, és levette rólam, miközben a sajátját is elkezdte levenni és a kezemet a férfiassága felé vezetni ( ami nem volt éppen kis darab..) majd mondta, hogy ha nem akarok nekem nem kell csinálnom semmit, de hát az mégis milyen lenne tőlem.. szóval elkezdtem szopni, biztos kicsit ügyetlen lehettem, mert először csináltam ilyet, és a szám is ki volt száradva.... majd a pad elé(elém) térdelt, és elkezdett nyalni, egy ideig csak nyalogatott, majd közben belém vezette egyik ujját, először kicsit fura volt.. és hát a helyzet is, meg maga a tudat, hogy csak pár méterre van tőlünk az út.. hát nemkicsit voltam zavarban... ő megkérdezte tőlem, hogy valami baj van e... én mondtam, h végülis nincs.. csakhát zavarban vagyok.. erre ő csak annyit mondott hogy hát ne legyek.. ez azért nem volt valami jó érzés.. de nem nagyon tudtam ezen gondolkodni, mert folytatta is a dolgot. Majd 2 már két ujja is bennem volt, és csak nyalt tovább, egyszer csak felállt, megtámasztotta magát a padon, megcsókolt, és szép lassan ki-be kezdte húzogatni először még csak a makkját... ez azért fájt, de ott volt, és annyira nem éreztem.. másfelé jártam... közben egyszer csak azt éreztem, hogy már az egész farkát belém dugta.. és jó vol.. nagyon.. majd megint megcsókolt, kihúzta belőlem a farkát, és mondta, hogy térdeljek a padra.. kezeimet egy közeli fán, és a pad szélén, ő hátulról hatolt most a puncimba, és nagyon jó volt, bár a pad kicsi volt, és nehezen tudtam magamat megtámasztani... aztán egyszer csak kivette belőlem, és megpróbálta a fenekembe dugni, de rettenetesen fájt, és mondta hogy akkor jó, leültünk és úgy próbáltam szopni, majd mondta hogy üljek rá, és irányítsak én, ez még nem nagyon ment.. de megpróbáltuk, majd újra én feküdtem a padon és egyik lábamat a nyakába rakva hatolt belém, már nagyon éleztem.. de mér annyira nem kívántam, és mondtam h hagyuk abba.. kérdeztem hogy haragszik e, aztmondta hogy nem. és hogy menyünk haza.. ez nem volt vm jó, mert én még szívesen ültem volna ott egy kicsit vele, dehát ha ő nem akar... és mentünk, a kezemet sem fogta meg ( mondjuk máskor sem, talán csak egyszer fogta meg a kezemet) majd egy hosszú csókkal elbúcsúztunk, és soha többet nem beszéltünk róla.. bár még egyszer megismételtük náluk az udvarban, ami határozottan jobb volt, mert kedvesebb volt... bár lényegretörőbb is, egyből a bugyimban kezdte és ez nem tetszett, de nem szóltam, mert végülis rossz nem volt.. és azóta is dumálunk, viszont nem akar tőlem semmit.. gondlom a szex, bármikor jöhet, de több nem.. hát így járam.. bár azt nem mondanám, hogy megbántam, mert jó is volt, és kívántam is!
Hasonló történetek
26518
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
18461
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: