Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

AZ ÉLET ÉS A HALÁL

Megyek az úton egy ki naplóval,amit gyerekkoromban írtam tele.Elkezdem lapozgatni a naplómat,míg egy címhez érek:Az élet és a halál
Talán 7 éves lehettem amikor egy délután faggatni kezdtem apát:
-Apa mi az élet?-megszeppenve és értetlenül nézett rám,fogalma sem volt, hogy is kezdjen bele.
-Tudod az élet...ajándék!Igen egy ajándék, amit nem szabad elveszítenünk mert nem kapunk másikat helyette.-ajándék,szóval egy ajándék ismételtem és közben az járt a fejemben, hogy kitől kaptam és miért?Na meg az is,hogyha egyszer ajándék,miért nem kapok másikat helyette?Leírtam nagybetűkkel:
APA SZERINT AZ ÉLET AJÁNDÉK
Másnap reggel a halál érdekelt ennyire:
-Apa, mi a halál?-még rémültebben nézett rám.
-Honnan a csodából jutott eszedbe mindez?-én csak olvastam!-nem értettem miért bonyolult ez a kérdés annyira.
-A halál komoly dolog.Meg van írva a Jézuska apukájának a könyvében!-nem faggattam apát tovább, ezt is leírtam.Majd lefizetem a Jézuska apukáját, hogy nekem és apának sok-sok ajándékom legyen.
Május volt.12 éves lettem.Apa egy reggel váratlanul meghalt.Bánatomban kutatni kezdtem a zsebpénzem után.Ajándék! Életet akartam apámnak venni. Ma már tudom,hogy ez nem lehetséges.Kiszámíthatatlan bár a sors,mégis meg kell küzdenünk vele.
Azóta pár év telt el.Megyek az úton,kezemben a napló szívemben gyűlölet és megértés.A magunkba folytott emlék fájdalmasabb, mintha kikiáltanánk a világnak, a lélek nyugalma visszatér ha nem tagadja meg magát az ember.
Egyet nem feledek:AZ ÉLET AJÁNDÉK,A HALÁL MEG, MEG VAN ÍRVA........
Hasonló történetek
4583
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
10356
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ábránd ·
úristen, cathy ...
te is tudod rombolni a színvonalat.

krecske ·
Nemtudom mért kell oltani, bár rövid és tömör, a lényeg benne van. Nekem tetszet!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: