Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
laci78: szerintem inkább ne, mert túl...
2024-11-04 07:24
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Auróra éneke

Parttalan világba kerültem hirtelen. Gomolygó köd ölelt át mélán, mint meleg dunyha csöndes téli éjszakán. Felettem az acélszürke ég hideg pusztasága terpeszkedett, mintha át akarná ölelni a világot. Körülöttem párát lehelt a vén Velencei-tó, s víztükrére nézve sápadt fiatalember arcra meredt rám furcsán, szótlanul. A márvány-víz merev keménységgel tartotta hátán csónakunk, melyben ketten ültünk mozdulatlan-éberen: édesapám s én. Nem tudtam, hogy mennyi ideje ültem a ladik végén, percek vagy órák teltek-e el azóta, hogy a földi világtól eltaszítottuk önmagunk. S most vas cölöphöz kötve, a csönd rabjaként várunk.

Vad nyüzsgéshez, színek tivornyájához szokott szemem fuldoklott a fojtó ködben, fülemben nem dübörgött gépek zaja, nem visszhangzott emberek szava, csak a némaság semmije szorított csöndben, időtlenül, elveszve a holt vízen. Hideg levegő mardosta tüdőmet, ezernyi illata a nádi világnak, melyet most féltékeny köd takart, s mely valahol ott a messzeségben ringatta énekes madárkák reménnyel telt álmait. Messze tőlünk halvány folt törte át a ködfalat. Fekete csónak rajzolódott ki lassan, s mint gonosz tolvaj, némán suhant, mintha nem érintette volna az acélzöld tavat. Mord öregember állt a csónak végén, csáklyával tolta ladikját, s ős-Kharónként szállította társa lelkét a csendes tavon át. Üdvözöltük őket, mint a halálba menőt: néma pillantással, s míg gondolatunk méla szárnya utolérte őket, az idő keze fehér fátylat font közénk, s eltakarta ladikjukat szemérmesen.

Valahol lenn a sötét mélyben talán ádáz csata dúlt, de kint a hideg hajnal-ködben néma vakság leple takarta a tájat. Meleg kabátomba dideregve húztam vissza ködtől ázott nyakamat, s szívemben egy érzés hideg ujja érintett meg hirtelen. Nem kísértettek a földi világ rémképei, s lelkemben nem voltak már remények, sem forrongó terveim, csak régi társam, a vén magány. Ültem ott a ladikdeszkán, gondolatokba roskadva, mikor öntudatlanságomból egy hattyú dala rémisztett fel. Hangja összezúzta a némaság tükrét, mely a márványos vízen ezernyi darabra törhetett, s zúgása hosszú percekig visszhangzott fülemben. Úgy tartja a régi monda, hogy hattyú csakis akkor fakad dalra, ha a halál szelét érzi. S akkor ott zengett egy jeremiád, évtizedek bújával, vadul tépte a táj szemfödelét s beleborzongott lelkem a túlvilági hangba. De valahonnan a ködfátyol mögül, halk füttyel ébredt az első nádi lámpagyújtó, aki világosságot visz a homályba, s akit követnek majd a többiek.

A csöpp madárka vidám dalra zendített hirtelen, s mint fáradt gyermek, oly nehezen ébredt fel a tónak ezernyi népe. Madár-hadak árnyai suhantak át az acélos égen, s a ködfalat is ostromolni kezdte a felkelő Nap első derengő fénycsóvája. Mint angyal elől az ördögök, úgy tűnt el a gyáva köd, s messze-messze felsejlett egy moszatszagú, öreg kikötő sziluettje. Lassan mi is elindultunk, felszedtük a vaskarót, s néma csendben értünk be a régi révbe, hol megannyi csónak pihent a vízen és álmukat őrizte bölcsen a vén tó. Megálltam ott, a kikötő kövén, s percekig néztem a párás messzeséget, a homályba bújó nádfalat, s a fiatal gólyapárt a móló végén. Jó érzés volt a hideg magány, a madarak halk dala, a mohaszagú dohos kikötő látványa. Rájöttem akkor, hogy a legszebb dolgokat a hajnal rejti féltékenyen. Se könyv, se film, se vén regösök nem írhatják le pontosan, hogy milyen érzés csendben állni, s hallgatni mi legszebb énnekem, milyen csodás az ifjú auróra éneke.
Hasonló történetek
4609
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4646
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nagyon szépen ábrázoltad a természetet, a hangulatod. Tetszett.

Lord Scipio ·
Hát, a pontozás jelenlegi állása szerint sokan nem osztoznak a véleményeden. Kár. Szerintem elég hangulatos kis szösszenet lett :innocent:

Köszi a hozzászólást!
Tűzmadár ·
Újra megnéztem, én kétszer tizeseztem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: