"Istenem....mondta az öreg ember...Istenem, most segíts!"
Harminchét év telt el, hogy az öreg ember és az Isten nem beszélgettek. Harminchét nehéz év.
Ki hagyta el a másikat? Képtelenség lenne megmondani. Makacs volt mindkettő, de akkor, aznap harminchét év tűnt el pillanatok alatt.
"Istenem, most segíts..."- és az öreg ember belépett a kórterembe.
Harminchét éve felbomlott egy szövetség. Egy helyes fiú és egy feleség halt meg augusztus 12-én. Értelmetlenül. Más miatt...autóbaleset...
Az öreg a kórterembe lépett. Álomszép kilencéves kislány fogadta a köszönését. És az öreg ember az ágya mellé ült.
"Nagyapa!" -mondta, "Nagyapa..képzeld, egyre jobban vagyok!"
És az öreg lehajtott fejjel, könnyes szemmel, némán mondott köszönetet.
Harminchét éve egy ostoba balesetben elveszítette a fiát és a feleségét. De volt egy lánya, aki miatt érdemes volt élni, reggel felkelni, elindulni dolgozni...
És most az unokája...haldoklik.
" Nagyapa...tegnap már nem kellett a kemoterápia!"- mondta a kislány, és az öreg szívét igaz melegség járta át.
" És képzeld, nagyapa, annyira kedvesek itt...és nemsokára haza mehetek."
És az öreg halkan és könnyek nélkül sírni kezdett. Fejet hajtott a harminchét éve elhagyott Úr előtt.
" És képzeld, nagyapa, tegnap egy angyal állt a lépcsőn. Szép volt. Hatalmas kék szemei voltak. És hívott."
És az öreg elhallgatott. Tudta, mit jelent ez. És a harminchét éve megtört szövetséget egyetlen fohásszal zárta le: " Könyörgöm, ne tedd ezt, Uram..."
Két hét múlva, a nyár és az ősz nászának hajnalán temették a kislányt.
Ma már nincs angyal a lépcsőn.És az öreg halkan, csöndesen, könnyek nélkül álmodik.
Álmaiban nincsen angyal és lépcső.
/A novella megtörtént eseményt dolgoz fel./
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások