A lány kacagva dőlt hátra a széken- ez a pasi nem normális- konstatálta, mialatt újra végigfuttatta szemeit a sorokon. A sokadik e-mail volt már,amit váltottak… a leglehetetlenebb dolgokról, kacagva, sírva, kísértve a sorsot, de örömmel, mert egy volt a hullámhossz. Bár igazság szerint egyikük sem tudta volna megmondani mi kapcsolta őket össze…de nem is akarták.. jó volt úgy és kész.
Aztán hirtelen valami megváltozott. A lány magát hibáztatta: Biztos valami sértőt írtam, vagy mondtam .- gondolta az üres postafiók láttán. És egyre szomorúbb lett, és nem tudta, hogy írjon-e vagy sírjon-e…nem tudta, mi lenne a jó. Hiányzott neki a férfi: a viccei, a gonoszkodásai, és egyáltalán minden, ami hozzá kapcsolódott. Csodálkozva kérdezte néha, tétova, bátortalan levélkékben, hogy: mi a baj…
A férfi csak azt látta, hogy a lány nem a régi. Sőt, igazából mintha egy másik embertől kapná a leveleket. És ritkán írt neki. Persze, hiszen ez nem az a lány volt, akivel szeretett levelezni. Ez valaki más volt…valaki rosszkedvű és számonkérő. Erre nem volt kíváncsi. A régi lányt várta, hogy egyszer majd újra jelentkezik…
Közben a lány magába fordult teljesen, és gyűlölte magát ezért. Kényszeresen és kétségbeesetten kereste a régi közös hangot, de már sohasem találta meg…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-09 00:00:00
|
Történetek
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-12 00:00:00
|
Történetek
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Azt hittem alszik az írónő! Mégis itthon van.
Igazából azt akartam mondani: kezit csókolom! A nevem és a freemail között van egy kukac
:)
Na ezt kipróbálom! :stuck_out_tongue:
Már a kipróbálom!
hogyis van ez.......a szerelem közbeszól
közbeszóltam?
Ez pedig én szoktam lenni: a zöld ugráló takony
:)