Álmomban egy rejtélyes folyosóra tévedtem, mit ne mondjak elegáns volt és a kialakítása kifinomult ízlésre vall. A folyosó finom karmazsin szín szőnyeggel volt bevonva amint oldalt tükrök foglaltak helyet. Talán egy átjáró a két irodaház között, ki tudja? Ahogy elindultam végig ezen a helységen hirtelen balról egy másik, kissé, vagy inkább nagyon is ismerős hang bukkant fel. Eleinte inkább nem is törődtem vele, de egyszer csak mintha közeledett volna a hang és súgva folytatta tovább:
- Tudod miben lelem kedvem igazán cimbora?!
Inkább nem törődtem vele, nem reagáltam semmit, amolyan védekezésképpen, hogy az a hang inkább elunja magát lehetőleg. De persze nem hagyta abba:
- Nagyon szeretem a fiatal kislányokat cimbora!
Elővettem fülhallgatóm amolyan agyba dugós féle, elhatárolódásképpen, de a hang nem tűnt el, röhögni kezdett.
- Leginkább akkor, ha már nem élnek. - folytatta kéjes, búgó hangon.
Ezeket a szavakat hallva torkomban gombóc lett, megrémültem majd próbáltam picit gyorsítani lépteim, persze csak finoman, persze kezdett érdekelni, ki is lehet a hang mögött, ki is szórakozhat velem? De hiába tettem, a hang nem tágult a közelemből.
- Most is nálam van egy,- mondta - lent a parkolóban. Ha akarod barátom még meg is mutatom neked. - folytatta egyre betegesebb hangon.
Lassacskán összegyűjtöttem a bátorságom, majd ahogy a folyosó vége felé közeledtem, remélve eltűnik majd a zaklató hang. Mélyen magamban tudtam, hogy nincs itt senki, megkérdeztem hangosan, hogy mégis ki a fene vagy te? Szívem zakatolt már, de meg akartam tudni. Még egy utolsó levegővétel után hirtelen balra fordultam, a hang irányába. Fel röhögött és megkérdezte, nem ismersz meg? Majd egy szempillantás alatt veszett a semmibe, épp ahogyan a folyosó falán véget ért a tükör. Majd egy gyerek hang a fejemben sírva sikítva nekem szegezve mondandóját.
-Kérlek segíts, bánt minket!
Álmomban elájultam, majd a korházban eszméltem fel, ekkor jöttem rá a hang a fejemben én voltam.
Eredeti:https://tortenetek.hu/tortenet/a-folyoso/33419
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Folytatások
Egy székhez kötve ébredtem, nem láttam semmit ugyanis egy vászonzsák volt a fejemen. Eltelt egy kis idő ébredésem óta mikor egy mély férfi hang szólalt meg, olyan harminc akár negyven éves is lehetett.
Pár hét után engedtek csak ki a korházból, addig megfigyelés alatt tartottak, az orvosok értesítették a szüleim mindenről és értem jöttek. Nem tartott sokáig az út és hál istennek a hangok sem voltak már jelen, ez így volt addig a pillanatig mikor kaptam az egyik osztálytársamtól pár átlagos képet.
Ekkor szólalt meg újra.
- Szocializálódj, én segítek benne!
Nem értettem mit akart elérni vele, ezért felvettem a szürke szakadt farmerom egy fekete pólóval és egy sötét szürke...
Ekkor szólalt meg újra.
- Szocializálódj, én segítek benne!
Nem értettem mit akart elérni vele, ezért felvettem a szürke szakadt farmerom egy fekete pólóval és egy sötét szürke...
Hasonló történetek
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások