Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Materdoloroza: Nekem tetszik, hogy a főszerep...
2024-10-09 11:12
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vámpír

A nemvem Anita.A történetem a múlt évszázadban kezdődött.Pontosan 1901-ben.Akkor még csak 15 éves voltam.
Ültem az ablakom előtt,s bámultam a vihart.Kopogás hangja hallatszott át a zenén.Kinyitittam az ajtót,anyám volt.
-A kutyát már megint kint hagytad?Tudod,hogy fél a vihartól!
-Tudom,és nem hagytam kinn.Itt van benn velem.
-Oké,nem kell leharapni a fejem...-azzal kiment és bezárta maga után kockásra festett ajtómat.
A kutyámat Angel-nek hívják,stafford shire terrier.Mostanában furcsa.Egész éjszakákat csahol át a kertben,ha kint hagyjuk.
Odakint csak esett és esett,s közben lassan beesteledett.Nem látszott a Telihold,amit igazán sajnáltam.Ha melegebb lett volna kinyitom az ablakot,és hallgatom a farkasok énekét,ahogy a Teliholdra ugatnak.Ez mindíg is megnyugtatott.De most nem.
Múlt hónapban furcsa lábnyomot láttam a közeli erdőben.Túl nagy volt ahoz,hogy kutyáé,vagy farkasé legyen.Angelnek sem tetszett.Megint furán izgatott lett.
Aznap este nagyon meleg volt,ezért nyitva hagytam az ablakomat \\\\\\\"ugyan ki jönne fel a 3. emeletre?!\\\\\\\" gondoltam.Éjfélkor farkasüvöltés szelte ketté álmomat.Túl hangos és éles volt fülemnek.\\\\\\\"Biztos közelebb jöttek.Dejó,hogy Angel benn van.\\\\\\\" futott át agyamon a gondolat.Kinéztem a nyitott ablakon,s az erdőből kialakuló (elég nagy) dombon megláttam azt,amitől a lábnyomot véltem látni:egy hatalmas,farkas formájú,de annál sokkal torzabb lényt.
Tudtam,nem csak legenda.A Vérfarkas,Wendygo,vagy hívjátok,ahogy akarjátok létezik.Nem sokkal később egy férfi jelent meg a farkas mellett,s egy heves kézmozdulattal hátra söpörte.Valamit utána ordított,mire a lény,ami eddig csak állt,s nem is támadott a meglehetősen nagy erejű férfire,most eltűnt az erdőben.A férfi felém fordult,arcán mosolyt véltem felfedezni,mivel a Hold fénye megcsillant hosszú szemfogán.Vámpír.
Még fel sem fogtam,mi is játszódott le szemem előtt,a Vérfarkas már ott állta kapunk előtt.Angel nagyon dühös lett,s morgott, vicsorgott a lényre az ablakom befelé eső oldaláról.Szerencsére észbekaptam,mikor a Farkas átugrotta a kaput és bezártam az ablakot.
Mire bezártam,a wendygo az ablakom alatt állt.Kiderült,hogy a bezárt ablak nem sokat segített a helyzetemen,mivel a lény egy ugrásal betörte.
Angel ráugrott,s hatapta,tépte ahol csak érte.A Vérfarkast nem nagyon érdekelte a kutya próbálkozása.Megfordította hatalmas és ronda fejét,s kettéharapta szegény kutyát.
Ekkor ijedtem csak meg igazán.A farkas ugyanis sarokba szorított.Ekkor megjelent a vámpír és a vérfarkas odament a férfihez,közben végig engem figyelt.
-Bocs a kutyáért!-mondta,és hangja olyan volt,mintha bármikor megérinthetném.
A Félelem,mint valami hideg kéz,csúszott fel a gerincem mentés,s összeszorította a torkom.A férfi odalépett hozzám és én elkövettem a sokadik hibát az este folyamán: a szemébe néztem.Bár olvastam róla,hogy nem szabd a vámpírok szemébe nézni,mert \\\\\\\’megbabonáznak\\\\\\\’ sose hittem el.Ahogy a létezésükben is kételkedtem.
Belevesztem a vámpír gyönyörű,kék szemeibe,s nem tudtam szabadulni.


Folyt. köv.!
Hasonló történetek
7471
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
6627
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: