Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vágyak

Az, hogy újra láttam, nem okozott eksztázist. A szivem, kissé hevesebben vert, de semmi egyéb. Valjon kihalt belőlem minden érzés? Nem, azt nem hiszem. Vagy lehet. Hogy az,  hogy vérbe fagyva küzdöttem, az utcán az életemért, amíg Andrew meg nem mentett megölte azt aki voltam.
Az a lázadó fiatal lány sosem jön vissza. Meghalt azon a karácsony éjszakán.
Másnap reggel kinn álltam a mólón Zamárdi felsőn, és néztem magam elé azon tűnődve, hogy évekkel ezelőtt még az esküvőm napján voltam itt.
És a kis pavilonból az a szám szólt,  ami aznap. Tudtam, hogy itt van. Éreztem, mielőtt még meg szólalt volna.
- Tudtam, hogy itt talállak.
- Tudtam, hogy meg találsz.
- Szóval akkor most mi lesz?
Nem válaszoltam. Megfogta a kezem, és a pavilonba húzott, át fogta a derekam,  mintha csak hozzám tartozna,  és ugyanúgy táncolt velem mint akkor.
- Ha már meghalok, akkor legyen értelme.
- A halálod nem egy értelmetlen dolog. Neked meg kell halnod.
A szám a vége felé járt.
- Tudod, hogy megbantam amit tettem.
- Tudod szoktam még álmodni. De egyszer fel kell ébredni.
- Mi lenne,  ha egyszerűen csak álmodnál tovább?
- Megölted az álmaimat.az az ember aki voltam, meghalt hat évvel ezelőtt.
- Sajnálom ami történt.
- Nem sajnálni kell, a kést nem kellett volna belém mártani.
Lefejtettem magamról a kezeit és szokás szerint magam mögött hagytam.
Előző részek
2379
Igaz, és őszinte történet, az életem története.
Hasonló történetek
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
maya0404 ·
Köszi

gallicus0 ·
Sok verset olvass a nagyoktol

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: