Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajsza

Te voltál nekem a minden! Nem maradt bennem más csak a harag. A harag a bosszú tüze, immár az hajt engem, az ami végig vezeti az életemet, amely ide hozott.
A világ nélküled olyan üres volt, bármerre jártam,  tudtam, hogy nélküled el vagyok veszve. És aztán megtanultam élni. Egyik napot a másik után.
És most most tessék itt vagyok. A bosszú nem késik, csak vár. Arra vár, hogy eljöjjön az idő, hogy beteljesedjék.
Hat évig vártam arra a percre, hogy újra lássam. Hat hosszú évig, még az országba. Hat évig nem is akartam azt, hogy egyszer újra itt legyek. Hosszú ideig járni a világot, és olyan munkát végezni, melyet sok ember elvállalna marha nehéz. Nos, az én munkám abból állt, hogy időnként, ha úgy hozta a sors embert öltem. Ebbe a munkába is miatta kerültem. Nos, ez a személy az egykori férjem volt. Benjamin. Ben. És miatta dőlt össze az életem.
Andrew a főnököm karácsony este talált rám a fagyban kuporogva. Megmentette az életemet. És ezért a mai napig hálás vagyok érte.
Nos, de térjünk a tárgyra.
Nem hagyott nyugodni az érzés. Ily hosszú idő után tűnjön már el. El kéne kezdenem élni. Az évek múlnak, és én meg kergetek egy álmot, egy tüneményt. És mégis ahogy ott ültem az autóban, és Ő ott állt velem szemben, na az leírhatatlan volt. Néztük egymást merőn, és a szívem vadul vert. Nem tudtam gondolkodni, a szám kiszáradt, és nem akartam hinni a szememnek. Aztán a pillanat elmúlt,  és elindult felém.
- Azt hittem rosszul látok - mondta halkan, miközben kiszálltam a kocsiból.
- Én azt hiszem, te már meghaltál.- a hangom fagyos volt, és erősebb mint a mellkasomon függő két fegyver.
- Uhhh- nézett ide-oda a fegyverek és az arcom között.
-Nem kell félned. Nem vagyok hülye. Nem foglak egy bevásárló központ parkolójában lelőni.
Közelebb léptem hozzá és halottam ahogy nagy levegőt vesz.
- Tudod miért vagyok itt?
- Nem, nem tudom.
- Azért vagyok itt, mert meg foglak ölni.
- Barbi, beszéljük meg.
- Ezen már nincs mit beszélni. Ezen már nem segít semmi más, csak a halálod.
- Beszélni fogok valakivel aki....
- Aki megvéd? - Hátrébb léptem tőle és felnevettem- sok sikert hozzá. De Ben, én megölök mindenkit aki az utamba áll.
Mondani akart valamit, de én hátra sem nézve, büszkén felszegett fejjel hagytam ott.
Folytatások
2426
Életem igaz története
5240
Életem igaz őszinte története
3118
Életem igaz története
3109
Életem igaz története
Hasonló történetek
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: