Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szoba

- Biztos vagyok benne, hogy annak idején előre tisztáztuk a dolgot. Ugye? – kérdezte a férfi, miközben a padlót bámulta.
A nő csak nézett rá.
- Sohasem ígértem komoly érzelmeket – folytatta a férfi. - Legalábbis nem hinném. Talán a legvadabb pillanatokat leszámítva. Magányos voltál, bizonyos értelemben én is, nincs miért szégyenkezned. Jól elvoltunk az ágyban. Mi a probléma?
- Nincsen probléma – felelte a nő.
- Úgy nézel rám, mintha lenne. Tudod, kibékültem a feleségemmel. Nem szeretném elveszíteni, és végül is nem ígértem neked semmit. Kíméletlenül őszinte vagyok, világos? A feleségem szerint mindig is ez volt a legjobb tulajdon… szóval, szerintem ilyen esetekben ez a leghelyesebb, amit tehetünk, érted?
- Persze – válaszolta a nő, és arra gondolt, immár nem először, hogy vajon milyen halállal fog ő meghalni. Ez azért nem tisztességes: nem tudjuk, hogyan születtünk (csak mások elbeszéléseiből), és nem tudjuk, mikor, és hogyan ér véget az út. Egy kocsi roncsaiban? Kórházi ágyon? Lelőnek? A mindenit neki, jogom lenne tudni. Negyvenöt vagyok. Lassan ideje, hogy foglalkoztasson a kérdés.
A férfi még mindig nem nézett a nőre, úgy folytatta.
- Remélem megérted, hogy miért teszem ezt - Mélyet sóhajtott, mint aki erőt gyűjt. - Sosem szerettem beléd. Szimpatikus voltál, és szerettem a testedet. Ahogyan… te is az enyémet. De ideje, hogy elbúcsúzzunk egymástól. Remélem, lesz benned annyi tisztesség, és elengedsz. A feleségemnek nem kell tudnia a történtekről. Nem is miattam, tudod, a gyerekek miatt.
A nő kibámult az ablakon, ahol egy fa hullatta a leveleit. Szomorú volt. Mi van, ha már csak néhány éve van hátra? A bal mellében mostanában mintha csomót érezne. A vérzése egyre rendszertelenebb. Néha migrén tör rá. Ó, istenem, add, hogy ne az legyen.
A férfi felállt, és bizonytalanul a nő vállára tette a kezét.
- Tudom, ez most komoly megrázkódtatás számodra. Szeretném, ha nem gondolnál rám haraggal. Nem bántam meg egy percet sem, de egyszer eljön az idő, amikor tovább kell lépni. A változás az élet része.
A férfi elhallgatott, arca fintorba rándult, majd sietve hozzátette: - Akkor, megyek is… próbálj boldog lenni, és elfelejteni engem.
- Szia – felelte a nő, és tovább bámulta a fát és a leveleket.
A férfi halvány mosollyal megszorított a nő vállát, majd csendben kilépett az ajtón.
A nő arcára ráncot vetett a pillanatra beszűrődő fény.
Bárcsak egy ilyen fa alá temetnének, gondolta. Majd azon kezdett tűnődni, volt-e vele eddig valaki, itt, a szobában.
Hasonló történetek
10195
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gizibuzerátor ·
Szőrös a tarkód? :smile:
BURGONYA ·
HAGYD BÉKÉN BUZERÁTOR A RAJONGÓM! :rage: :angry:
Mirrmurrka ·
notshakőőő....

Vakargassa a púpodat a KERTITÖRPE!!!
Teee.... elcsinált zseniimitátor...
Szentkirályi Katinka ·
:flushed: Úgy őszintén, tud egy macka harapni? :smile:

BURGONYA ·
EZ CSAK RÉGI, JÓ ÖREG, ELBASZOTT EGZISZTENCIALIZMUS. :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: