Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Suttogó

At Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében...

Az elsők közt voltam, kik lábukat a Szentföldre betették. Dicsőséget kereső ifjú lovagok, és fanatizmusukban elvakult papok hada sorakozott hátam mögött... Egyikük sem tudta, hogy én Mauricius Encausse meghalni jöttem e földre, hogy imígyen nyerjem el magam, és atyám, a sevillai démonimádó lovag, Paolo Encausse bűnbocsánatát... Az e felé vezető út, melyen folyt százaknak vére, rögökkel volt teli, melynek végén a Halál rám talált, de koránt sem oly formában, mint az képzelni mertem...

Vannak napok, mikor az emlékek, ily módon rám törnek, s képekké formálódva vezetnek végig életem gyötrelmes évein, hogy a felejtés gyönyörét ne ismerhessem meg soha...A hangok köröttem, ilyenkor elcsendesednek, a kezemben tartott kés sem merül bele, az előttem lévő hulla, még meleget adó testébe. Csak állok mereven, s magam elé bámulva várom, hogy a rémálom véget érjen...Sosem lesz vége érzem, de a fájdalom erőssé tesz, s én imígyen leszek egyre ellenállóbb, és vesztem el emberségem utolsó szikráit is...Nem bánom, sosem bánok meg semmit...

A képek értelmet nyernek, s megelevenedni látszanak... Látom atyám, amint újabb véres rituáléval próbálja megjelenésre késztetni urát, hogy bevezetve őt a titkok rengetegébe, hatalmat nyerhessen élő és holt fölött... Látom, amint anyám fekszik az oltáron, méhében születendő testvéremmel, s apám lesújt... Egyszer... Kétszer... Háromszor.. Friss vér festi vörösre a kikövezett padlót, és a falakon csüngő, oszladozó tetemek, szinte életre kelnek a fáklyák adta fényesség táncában... Bevégeztetett, atyám végképpen elveszítette a kontrollálást tudata fölött, s változott valami mássá, valami gonosz, emberszerű teremtménnyé gyermeki szemeim láttára... E kép, mely rányomta bélyegét egész leendő életemre...

Bocsássd meg a mi vétkeinket, ó Uram!

Látom, amint a nap utolsó sugarai vörösre festik az eget. Nincsen menekvés, az ablakon rácsok feszülnek, az ajtó zárva, de még ha nyitva is lenne, atyám pallosa elébb csapná le fejem, minthogy a kapukig elérnék... A kapuk... Fáklyák rengetege közeledik, dühös, rettegéssel vegyes kiáltások hangzanak mindenfelé...A nép lázad, a démon ellen... A nép ma este elpusztítja azt... Egy ismerős hang, a sok kiáltás közepette...Anyám bátyja az, ki életét franciahonban éli...Értem jött, s atyám vérére szomjúhozik...Beteljesedés... A démon halott, s vele együtt pusztul el az otthonomul szolgáló kárhozat fészke...

Ámen!

Párizs, mily gyönyörűséges, fényekkel teli forgatag... Látom... Látom magam, mint tanítóm, s nagybátyjám, Gerald miképpen próbálják letörni kamasz lázadásom... Az örökség, a vér maga, melyben benne foglaltatik az ősi gonoszság, mi megfogant gyermeki lelkemben atyám által... Az útszéli macska kiterítve hever előttem, kezemben a rozsdás kés, mit a fal mellett találtam... Képek sorai rohanják meg tudatom, s magam már lovagként látom, majd felszentelt papként állok az árnyékát rám vető Krisztus szobor alatt, ki vallási fanatizmusában csak Istent, és a bűnbocsánat felé vezető utat látja...Pogányok segítik előmenetelem, a misztériumok megértésében, a húsuk a könyv, s vérük a tinta...Hosszú-hosszú évek magányossággal teli, halotti öröme...

Keresztes hadjárat... Az eszköz, mely segít megszereznem a kulcsot Istenhez... A sevillai birtok, hasztalan pocsékolás...Csak por és hamu maradt a kárhozat fészke után... A papiros bizonyítja, hogy az egyház tulajdona lészen, minden egyes fűszál, mely ott találtatik...Látom...A sok ifjú, hogy várja már a mészárlást, s papok buzgón imádkoznak a Mindenhatóhoz, hogy utunk eredményes legyen...Akkor még nem is sejtettem, mi az mire vállalkoztunk...

S, jöjjön el a te országod...

A vér mitől szabadulni képtelen vagyok, ismételten vörösre festi utamat, mely előrébb visz, vagy a romlásba dönt...Győzeleméhes ifjú suhancok kardja szeli a végtagok hadát, miközben papok vak gyűlölettel vetik a mélybe a muzulmán gyermekeket... Hát ez lenne Isten eljövendő országa? Ez lenne az, mi a Bibliában foglaltatik? Isten gonosz, tán a leggonoszabb mind közül, és én vagyok az eszköz, hogy lángba boruljon egész Ázsia... A hús égett szaga még az orromban...Ó, Halál, hol maradsz már???

A csatamezőn fekszem, s a forró homok beszivárog láncingem szemei között, így alkotva masszát vörös véremmel... Száraz ajkaimra nem jön az ima, s már tudom az elmúlás üres magány csupán... A végzetem beteljesedni látszik, s tudom, amint a nap forró sugarai nem égetik szikkadt testemet, a környékbeli vadállatok lakomája leszek... Ó, de még mennyire! Nem is tudhattam, mily igazam is volt, abban a pillanatban...

Érzem...Érzem a hideg érintéseket végtagjaimon...Hidegek, tán maga a halálnak angyala jött el értem...Apró fájdalom, majd sötétség és kéj, mit a végtelen üresség, a semmi követ...Éhség, és szomj, vágy és kárhozat...A karomban tarott férfi vérének mámorító íze a számban, majd a hullafehér rendi szerzetes látványa...Istenem, hát ezt érdemeltem! Szolgádnak, ily sorsot szántál? Isten gonosz, akkor hát a gonoszt szolgálom? A férfi...Trithemius...Vagyis ennyit árul el magáról...Kabbalista, s keresztény tudós...Pap, akár csak én vagyok...Káiniták és mindenféle sötét teremtményről mesél, s az új családomról...Káinnak, az első gyilkosnak leszármazotjává válva, újabb és rémisztőbb bűnöknek lettem hírvivője...Kárhozott vagyok...Halhatatlan vagyok...Egy vagyok a Halálnak klánjából, egy ki annak misztériumait keresi, egy ki védelmezőként állhat Atyja mellett...

Legyen meg a te akaratod...

Megiddó, mily kopár kihalt sivatag, mely otthonomul szolgált hosszú-hosszú évekig...A hely, hol a Jó és a Gonosz megvívja utolsó harcát az emberiség jövőjének érdekében, a világot megrengető armageddoni csatában...Oszladozó hullák és töménytelen mennyiségű vér mindenhol...Kés a kezemben, mint akkor a macskával, de most nem állat az, mi előttem kiterítve fekszik...A halál misztériumainak kutatásához a legjobbat kell használni...Az embert!

E kopár sivatag, hol a gonosz jött el hozzám, hogy megkísértsen engem, mint Krisztust a pusztában... A különbség csak az volt, hogy én már kárhozott voltam... Mézes-mázos szavakkal fedte fel előttem, mily bűnös is a világ... Megmutatta, hogyan is nyithatom rá szememet a hibákra, s az emberekben rejlő gonoszságra... Láttam a benne rejlő mérhetetlen gyűlöletet, s most látom, mint törlöm tisztára kardom pengéjét, mit sötét ragacsos vére beszennyezett... Megadtam lelkének az örök megnyugvást... Remélem sötét lelke élvezi a Pokolnak tüzét... Erre vágyott, én tudom... Sosem mondtam el ezt Atyámnak... Nem éreztem szükségét...

De szabadíts meg a gonosztól...

Egész lényemet átitatja az elmúlásnak édes illata... Érintésem nyomán elhamvadnak a növények... Köröttem suttogások, hangok, mik tán családom sötét múltjának árnyai lehetnek, s melyek szolgálnak, ha veszélyt jőni lát... Atyám, ki fellebbenti előttem a fátylat, hogy bepillantást nyerhessek a titkokba, a halálnak misztériumaiba, a kabbalisztikus hagyományokba, és keresztény misztikába egyaránt... A vér, mely segítségemre van... A vér mit másoktól orzok el... A vér, mely mindenkinél különbé tesz...

Amint a Mennyben, úgy a földön is...

Utazással és fárasztó tanulással töltött évek... Hajdan volt Mezopotámia titkos szertartásai, rettegett istenei, s azok templomai, mind-mind egy-egy mérföldkő számomra... A barbárok ránktörő csapatai, kardom süvítő hangja, mely után nem marad más csak néma csend, s keselyűknek éhes hangja... Nem vagyok már lovag, s vak hitem is átalakulni látszik... Nem vagyok már Mauricius Encausse, a démonimádó fia...Visszafordulván a Pokolnak tornácáról, a Suttogó vagyok, Cappadocius véréből, ki Káin átkának hordozója, s az elmúlás kutatója, ki ha kell erővel védi meg azt, mi már az övé... Mert már enyém, az ország, a hatalom és a dicsőség...

A képek tünedezni látszanak, s a kés csillogó hegyére vetem tekintetem...A hulla mely előttem terül el, már kihűlni látszik, lassan kezdi átvenni az én színemet. Egy mozdulattal kihajítom a szekérből, majd csuhám rejtekéből előhúzott faragott maszkomra pillantok... Megkopogtatom a kemény fát, melynek egyik fele feketén, míg másik fehéren pompáz... Jó és a rossz... Élet, s halál... Még Atyámtól kaptam, azon a bizonyos éjszakán, mikoris bejelentettem, hogy hazatérek Sevilla városába, hogy családi kriptánk otthonául szolgáló öreg temetőben meghúzhassam magam, s vessem bele magam a káiniták ottani életébe, ha kell erővel szerezve magamnak érvényt, s megbecsülést... A maszk közepén végigfutó, kovácsolt vas lemezen végighúzom fehér ujjaim... Nem hideg, vagy csak nem érzem már... Régóta nem érzek semmit... Érzéketlen gyilkos, vagy vándor pap lennék? Egy vagyok, s mégis kettő... Minő élet is ez...

A suttogások kavarognak köröttem... Figyelek, de nem értem szavaik... Egy sápatag arcot fedezek fel, a szekérnek végében... Engem néz... Hogy féli e társaságom, vagy csodálja tudásom, ez titok számomra, mindenesetre véremmel magamhoz kötöttem, még magyarhonban való megszállásom alatt... Ágoston, vagy Agustín... Részletkérdés, s most inkább elvonatkoztatok a nyelvi különbségektől...Milyen szép név... Papnövendék, ki azóta az éjszaka óta, már az én kezem alatt formálódik... Jól szolgál, s ezért van még életben... Szürke szemeimet rá vetem, majd biccentek, indulhat...Hazatérek, ha az Úr is úgy akarja... A szekér rázkódva elindul... A nyakamban csüngő ezüst, hegyben végződő keresztre tekintek, majd a kötélövön lógó csontok alkotta rózsafüzérre... Az éjszaka csendjét, hideg, velőtrázó nevetésem töri meg... A kutyák vinnyogva húzódnak be odújukba... Már csak pár nap, és megpihenhetek...

Mindörökké Ámen!
Hasonló történetek
7488
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
16286
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: