Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Sötétség Gyermekei (bevezetés)

Vámpírok léteznek.Nem a Drakula-sztorik vérengző fenevadai, hanem kultúrával és érzelmekkel rendelkező intelligens lények,akik számára a legfontosabb a becsület és a tisztesség.Nem ölik meg az embereket táplálkozás közben csupán egy kicsit "megcsapolják" őket.De az éremnek két oldala van.Vámpírok egy maroknyi csapata elkülönült. Ez az elkülönült csapat az Igaz Vámpírok rövidítve IV-k.Ők meggyilkolják áldozatukat evés közben.Közölük az a legmegbecsültebb, aki a legtöbb embert öli meg.Gyilkosok,elmebetegek gyülekezete, megvetik az emberi életet, a szépet és mindent ami jó.Én ismertem egy vámpírt.A "jó" oldalon állt nem gyilkolt és alapból gyűlölte az erőszakot.Az egyszerűség kedvéért hívjuk Jeannek.Jean bizonyos tekintetben különleges volt.Nem önszántából lett vámpír.Épp a munkájából tartott hazafelé,amikor egy csapat IV megtámadta már majdnem kiszívták a vérét, amikor egy másik vámpír Lucretia elkergette a támadókat és megpróbált életet lehelni az eszméletlen lányba.Mikor az összes gyógyító praktikája csődöt mondott, elvitte a lányt a vámpírok főhadiszállására.Az ottani gyógyítóknak csak annyit sikerült elérniük,hogy a lány feléledt valamelyest,de a teljes gyógyulást nem tudták garantálni.A lány állapota rohamosan romlott.Néha zombiszerű, néha pedig kicsattanóan egészséges volt és azt kérdezkedte mikor mehet haza.A gyógyítók csak csóválták a fejüket és rosszalllóan hümmögtek.Ekkor Lucretia előállt egy javaslattal,ami örökre megváltoztatta Jean életét.Mi lenne ha átalakítanák vámpírrá?Akkor a szupergyors vámpírregenálódás miatt secperc alatt meggyógyulna!Az ötletet ismertették a Vámpír Tanáccsal, a Vámpír Tanács ismertette a vámpírok vezérének.Ő jóváhagyta a többiek meg végrehajtották.Kihasználva Jean egyik letargikus állapotát,rövidített szertartással vámpírrá avatták.Ez abból állt, hogy az egyik tanácstag eldarált egy védőimát majd megitatta Jeant felturbósított vámpírvérrel,amit ők találóan a Vámpírok Italának neveznek.És Jean makkegészségesen,vámpírként ébredt.Nehezen fogadta el a helyzetet-öngyilkossággal fenyegetőzött,öklömnyi lyukakat ütöttt a falba - de végül beletörődött sorsába.Tanítója Lucretia lett,mivel csak ő vállalta azt a felelőssséget,hogy vámpírt farag a lányból.És ő jó tanítvány volt,jó tanárral.Megtanulta a trükköket az apró fortélyokat , amik sok kellemetlenségtől mentheti meg a vámpírt.Megtanulta kezelni erejét, megtanult vadászni.Egyszer azonban hibát követett el.Megsérült és bemenekült egy elhagyattotnak tűnő bérház egyik lakásába.Az enyémbe. Volt ám meglepetés,amikor egy halottnak tűnő csajt találtam a kanapémon! Mivel nem éreztem pulzust és láttam,hogy vértócsa van körülötte joggal hittem,hogy hulla.Hívni akartam a zsarukat,de mihelyst tárcsázni kezdtem a hulla felült és udvariasn megkért hogy tegyem le a telefont és húzzam be a függönyt!Annyira meglepődtem hogy engedelmeskedtem neki.Miután behúztam a függönyt kedvesen mosolyogva kijelentette,hogy üljek le vagy a számon át húzza ki a beleimet.Én lerogytam a dohányzóasztalra.Elégedetten bólintott,bemutatkozott és elmondta magáról,hogy vámpír.Harsány nevetésemet csak egy apró félmosollyal nyugtázta,majd nemes egyszerűséggel kitátotta száját és kieresztette szemfogait.Arca elcsúfult szemei elsötédettek én meg olyat csináltam,amit még soha - elájultam.Amikor felkeltem a vámpír már eltűnt.Csak egy levelet hagyott hátra,amiben leírta történetét és töredelmesen bocsánatot kért betöréséét.Azt hittem akkor hallottam róla utoljára de tévedtem.A történtek után 5 évvel egy naplót találtam az ajtóm előtt.Jeanné volt.A regényt a napló alapján írtam.A történetek igazok. Akik eddeig elolvasták köszönöm.

Hasonló történetek
26520
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29937
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: