Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Sámán kutyája 3.rész: A ködben

Valahogy nehezen mondtam ki a jövő hétvégén találkozunkot… Lazára igyekeztem venni a hangom, de hallottam az akadozást, a megbicsaklást, a görcsösséget. Nehezen ejtettem ki a súlytalant, mert hálátlannak éreztem magam, hogy befogadtak és most könnyedén távozok. Nehéz volt a kő. Mégis megkönnyebbültem, mikor az utolsót is letudtam. Invitált, hogy maradjak, aggódott a sötét, meg a köd miatt. Miattam. Hajthatatlan voltam, mert egyedül akartam maradni a gondolataimmal. Gondolatokkal, amik néha számomra is érthetetlenek voltak, honnan jönnek. Mintha átgyűrűztek volna előző életeimből. Mintha rosszul zárnának a zsilipjeim és átszivárognának.

Miért a sok deja vu, miért a sok intuíció? A gondolatok összevisszasága indákba fonódva szövevényesedett akkor is egyre jobban. Miért ragadtak az agyamba az információk, mint légypapírba. Minek kellett kiolvasni más fejéből a gondolatot. Néha már vádlón néztek rám sokan, hogy csukjam le a röntgen-készülékem. Tegyen takarékra a Gamma- sugárzásaimat. Hibás készüléket sóztak rám. Miért kellett mások magán- szférájába akaratlanul belépned...titkokra mindenkinek szüksége van..Szférák zenéje volt, ha igazadat érezted….Kinek vagy minek érezted magad? Valójában senkinek kellett volna…Ettől lecsorgott egy könnycsepp púderes arcomon, amire már rég volt példa.Kiértem a határba. A köd már nagyon korlátozott. Határtalan félelem fogott el. Soha nem tudtam mi az félni. Vagy mi az megijedni. Pedig jobb lett volna. Mindig az első gondolatom volt az igazI, amire készültem feltenni a pontot, s amit végül a sor végére csaptam.

Az út szélét figyeltem, mert már csak az volt a támpont. Miért nem támaszkodtam soha senkire? Miért utasítottam el minden kedves kezet, drága vállat? Nyilvánvalónak és kézekfekvőnek vetted, hogy egy vállrándítással elintézettnek nyilvánítottad az ügyet. Kezdtem kétségbe esni. Kétség, micsoda briliáns szó. Első alkalom, hogy kétségbe esem - ezen hisztérikusan felnevettem. Nem volt nevezhető nevetésnek. Vinnyogásnak előbb hallatszott. A rohadt életbe, már alig láttam valamit, alagútban voltam…csalóka fényben vagy ragyogó alagútban? Itt fogok megrohadni- sóhajtottam megadóan. Tejszerűvé sűrűsödött a köd a feketeségben.

Tejüvegen bámultam ki. Erőltettem a szemem, fájt mintha füstöt fújtak volna rám… megcsapott engem már valakinek is a füstje igazán? ...Lehet, hogy tömjénfüst kellett volna. Belecsöppentél a ködbe és látod, hogy csak egy kis csepp-féleség vagy a tengerben, egy porszemnyi piszok a végtelenben, egy darab kis nulla.
Körbezárt a fehérség és a kör bezárult. Már nem volt támpont, célom még nem volt, de kedvem sem az araszolva eltévelyedéshez. Egy egyenes szakaszon lehúzódtam az útszélre és leálltam. Bekapcsoltam a négyes indexet és vártam a csodát. Jó szelet, ami majd elhajtja a ködöt...

Mit vártam eddig, hogy a kisujjamat sem mozdítottam? Galambot, sugallatot, szikrát? Üstököst, mi megvilágítja az eget, még ha csak ideig-óráig. Miért nem tudtam soha behódolni az IDŐ függvényének, mint akinek az a téveszméje, hogy ezredek, századok csak úgy rendelkezésre állnak, mint aki fantazmagóriája margójára írta, hogy van élet a halál után. Mikor megszületsz és már kezedbe is kapod az ásót. Pedig most élsz….most kellene ..Az élet egy sómüsor, mégis vegetálsz…. Élned kell, élnie kell, élnünk kell, élnetek kell, élniük kell… Carpe Diem
Hasonló történetek
3891
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4185
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Gall Ilona ·
Azon tűnődtem, vajon sikerült már bárkinek is a CARPE DIEM? Ha csak elhatározás kérdése volna! A MA szépségét mindig elhomályosítja valami, ha nem a MÚLT és nem a JÖVŐ rémképei, akkor valami intuíciónak nevezett balsejtelem.....
Nos, ezért jó, amit írsz, gondolkodásra késztetsz:-)
Mária de la Cruz ·
Ezer bocs, kimarad az "l", köszi, hogy elolvastad..:)
Whym ·
Még mindig kicsit nehéz nekem a stílusod. Viszont nagyon kitartó tudok lenni, úgyhogy csak írj/így tovább.

:flushed:

Mária de la Cruz ·
Örülök, hogy olvastál, és tetszik a kitartásod.
Köszönöm.:)

Tűzmadár ·
Hmmm…
Tudom, ez így nem igazán locsi-fecsi, de mi mást lehet írni? Átélted, átéltem, átéltük, és még sokszor átfogjuk…
Mária de la Cruz ·
De, jó sokáig éljük, éljed, éljétek és éljék.:), mert van miért.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: