Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A mohó mutánsok 3. – a cummogóbogarak inváziója

Háromhuta határában, 2010. augusztus 26, 19:50

A favágó épp munkából ballagott hazafelé, amikor megpillantotta a fészket.
Egy vén bükkfa sima törzsén burjánzott, és élénken zümmögött. A favágó még sosem látott ilyet, pedig ezernyi bükkfát kivágott már életében, akik már akkor is éltek, amikor Kossuth Lajos megizente, hogy elfogyott a regimentje.
Közelebb lépett. Észrevette, hogy a környező fák is tele vannak ilyen fészkekkel. Valahogy ijesztőnek és veszedelmesnek érezte őket.

Kíváncsisága azonban erősebb volt. Odalopakodott az egyik fészekhez, hogy szemügyre vegye. Ám a következő pillanatban már tántorodott is hátra üvöltve, arcát ellepték a rovarok.
A favágó korlátolt volt és iszákos, és nem is tudott róla, hogy milyen szörnyűségek játszódtak le az elmúlt napokban a térségben, és a felhívást se hallotta, hogy azt emberek óvakodjanak megközelíteni a fészkeket, amelyek ellepték a Zempléni-hegységet. Ezekben tenyésztek ugyanis a cummogóbogarak, a BAZ megyét sújtó biológiai katasztrófa utolsó, ám annál veszedelmesebb túlélői.

A bogarak rövid idő alatt ellepték a favágó testét, aki sikoltozva rogyott a földre. Érezte, ahogyan a fullánkok belemarnak testébe, talpától a péniszén át a szeméig. A cummogóbogár petéi szinte azonnal kikeltek - ez annak volt köszönhető, hogy a favágó vérében nagy mennyiségű olcsó alkohol keringett, az pedig kitűnő táptalaj a mutáns lárvák számára. A favágó, mielőtt meghalt, érezte, hogyan bizseregnek bőre alatt a szörnyű férgek, de már sikoltani sem tudott. Halálát követően a lárvák elpusztultak, és a bogarak felfalták a férfi puffadt, falfehér arcú tetemét.

Néhány kilométerrel arrébb egy fiatal pár kefélt az erdőszélen egy Citroen Berlingoban. A lány már éppen könyörgött, széttárt lábakkal, hogy dugja már be neki a fiú, mert öle úgy lüktet, mint a gyulladt fog, és nedvei éhezik, hogy egy fasz tocsogjon bennük, amikor az alkonyattól erőre kapott cummogóbogarak beözönlöttek a kocsi nyitott ablakán és elpusztították a szeretkezőket. Gyötrelmes sikolyaikat senki nem hallotta. A lány szerencsétlenségére hosszabb ideig maradt életben, és végig kellett gyötrődnie, ahogyan a vaginájába fecskendezett peték kikelnek, és kirágják magukat a hüvelyének falán át.
Az éjszaka elmondhatatlan volt. Megindult a cummogóbogarak inváziója.


Pentagon, 2010. augusztus 27, 05:19

- Mit tudunk? – kérdezte az elnök McDouglas tábornoktól. Kialvatlannak tűnt, és arcán borosta éktelenkedett.
- Újabb probléma támadt. A magyarok hiába fékezték meg a szárazföldi és vízi mutánsokat, most a Délkelet-ázsiai cummogóbogarak indítottak támadást. A hírek szerint északnak, Szlovákiába tartanak.
- Ugye ez nem valami etnikai jellegű krízis, mint Clinton idején Jugoszláviában? – Az elnök hangja éles volt. Emlékezett, hogy az a hülye demokrata annak idején eltökölte a délszláv háborút. Ha itt is valami hasonló alakul ki, Amerika válasza gyors lesz és kíméletlen.
- Nem valószínű. Ám a helyzet most bármerre fejlődhet – mondta McDouglas.
- Nyissák meg a rakétasilókat. És küldje be hozzám az ukrán és orosz nagyköveteket.

A cummogóbogarak valóban északra tartottak, és hajnalban átlépték a szlovák határt. Hatalmas rajokban terültek szét a levegőben, és felzabáltak, megcsíptek mindent ami az útjukba került. Az ügy kikerült a BKCS hatásköréből, ám előzetes számításaik azt mutatták, hogy a mutáns rovarok száma óránként megötszázszorozódik.
A helyzetet súlyosbította, hogy a szlovák hatóságok követelték Magyarországtól, hogy azonnal vonja vissza a rémségeit, vagy következményekkel kell számolnia. A LászlóésVioletta emlékbizottság tagjai megpróbáltak együttműködni a szlávokkal, ám próbálkozásaikat nem koronázta siker.

A cummogóbogarak azonban rá sem hederítettek a két ország rivalizálására. Megszállták Kassát, és iszonyú pusztítást végeztek. Az utolsó TV-felvételeken látni lehetet, ahogyan öregemberek és fiatal lányok támolyognak az utcákon, és gyulladt torkukból, kivájt szemükből lárvák és bábok patakzanak: elátkozott üvöltéssel sikoltó szájak és az apokalipszis borzalmai mindenütt.
Mindenki tudta: ha a cummogóbogarak elérik a Szlovák érchegységet, alighanem bekövetkezik a világvége. Ott újra fészkeket rakhatnak, aztán már csak egy lépés a Tátra rengetege…


Pentagon, 2010. augusztus 27, 18:31

- Felkészültek? – kérdezte az elnök. Feszült volt, arcán egy izom rángatódzott.
- Igen – felelte McDouglas. – Ukrajna és Oroszország egyetért. A helyzetet drasztikus módszerekkel kell megoldanunk. Nem tehetünk mást.
- Hát persze hogy nem. Indítsák.
- Igen uram! – mondta McDouglas, és parancsot adott a NORAD részére, hogy élesítsék be az atomtöltetű rakétát a délszláv bázison. Miután ez megtörtént, Mcdouglas némi habozás után véglegesítette a döntést.
- Indítsák. A cél Kassa.


Kassa, 2010. augusztus 27, 17:08

A gombafelhő gyönyörű volt. A 169000 TNT súlyú atomtöltet porba döntötte a történelmi emlékekkel büszkélkedő ősi várost. A dóm maximálisan elpusztult. Ám a cummogóbogarak is, az emberekkel egyetemben, akiket beköptek, és már amúgy is csak kínlódtak volna. A sugárzás gyorsan terjedt, elsősorban a Magyarország felé fújó szél szárnyán. Másnap reggelre egész BAZ megye megfertőződött. Az emberek, akik tudták, hogy már csak néhány hónapjuk van hátra, nagy baszásokba kezdtek. A miskolci főtéren ifjú lányok álltak neki férfiakat leszopni, miközben testükben már burjánzott a gammasugárzás okozta szarkóma. A borzalom tehát folytatódott, ám a cummogóbogarak egytől egyig elpusztultak.

A közös szörnyűségeknek azonban lette egy jó oldala is: Magyarország és Szlovákia megbékélt egymással, és egyesült. Létrejött egy konföderáció és a szlovák nem utálta többé a magyart sem fordítva. És közösen kezdték el gyűlölni az Egyesült Államokat, amely elpusztította országuk kincseit (az hamar kiment a fejükből, hogy az atombomba mentette meg őket a cummogóbogaraktól). Nem importáltak amerikai árút, betiltották a baseballsapkát, a rapet, a hamburgert és a Cosmopolitan magazint. Hihetetlen szellemi felvirágzás kezdődött. A Magyarország-Szlovákia konföderáció pedig közös erővel készülődött, hogy szembenézzen egy esetleges újabb, galaktikus támadással.


Vége
Előző részek
3094
Ekkor feltépték a sátor ajtaját, és berontott rajta egy muflon. De milyen muflon! Kocsányon lógó szemei voltak, mint a csigának, és 10 lába, minden patáján 10 körömmel. A gyapja helyén páncélszerű vastag bőr feszült, és torz dudorok álltak ki belőle, amelyek mintha fortyogó férgeket izzadtak volna. Iszonyú üvöltéssel támadt, szélesre tárva állkapcsát, amely fogatlannak tűnt.
- Istenem! – sikoltotta Violetta, és menekülni akart, de megakadt lehúzott nadrágjában, és pofára esett......
3516
Maga is felkelt, lesétált a partra, apró lábnyomokat hagyva. Kibújt könnyű papucsából, rugdosni kezdte a vizet, és boldogan sikongatott. A kicsi fejét is rázta közben, miáltal szőke fürtjei ide-oda lengtek bájos vonásai körül.
És akkor meglátta a sötét felleget...
Hasonló történetek
16072
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
10131
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Ja, bakker, ez teljesen ratyi :blush:

Dhomen ·
Hitványak vagytok, nem értitek meg Burgonya nagyságát.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: