Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A mohó mutánsok 2. – a borzalom folytatódik

Pentagon, 2010. augusztus 24, 16:42


- Mit tudunk McDouglas tábornok? – kérdezte az Elnök, aki épp az imént érkezett a Fehér Házból a különgépén. Másnapos volt, mert az előző napon egy fogadáson túl sok whiskyt vedelt, és a repülőút felkavarta a gyomrát. Nyomorultul érezte magát, és az isten háta mögötti Kelet-európából érkező hírek csak rontottak kedélyállapotán.
- Egyelőre nem sokat – mondta McDouglas. – Abban a távoli országban… khm… Magyarországon ma reggel különös dolog történt. Meghalt egy kislány. A jelentések szerint mutáns szörnyek falták fel, akik mostanra nagymértékben elszaporodtak.
- Mi a fene történhetett? - kérdezte fáradtan az elnök.
- A felhő. Az az átkozott felhő. Azt hittük ez nem történik meg többet.
- A Nevadában történtekre gondol tábornok úr? – Nevadában néhány évvel ezelőtt ismeretlen földönkívüli behatásra mutáns csörgőkígyók kojotok és szirtisasok ültek tort egy békés kisváros felett. Az elnök parancsára parapalmmal felégették az állam felét – a szemtanúkkal és az állam felével egyetemben. Aztán Bin Ladenre kenték a dolgot.
- Igen. De ez alkalommal nehezebb lesz leszámolni velük.
- Egyelőre várjunk. Hátha a magyarok úrrá lesznek a helyzeten.
- Azt kétlem. Mindenesetre egyetértek. Három napot kapnak. Aztán biztosítjuk a terepet egy invázióval.
Estére a NORAD elrendelte a DEFCON 3 biztonsági fokozatot. Az iraki és szíriai amerikai gyarmatokon a hadsereg felvonult a török határra, a repülőgépek pedig felszerelkeztek a balkáni bázisokon.

Magyarországon teljes volt a pánik.

RTLKLUB:
„Az ismeretlen mutáns kórság, amelyről eddig úgy tűnt, csak a halakat torzítja el, most átterjedt a rágcsálókra és az emlősökre is. Magam láttam előbb egy 6 lábú, szénfekete tehenet. Gyorsan futott. Akárcsak az üregi nyulak. Szemfogat növesztettek. Azt hiszem… azt hiszem most mennem kell. Pák Eszter, RTL Klub, Bodrogola…
És akkor a nézek szeme láttára harapta le a riporternő fejét és gigantikusra duzzadt csőrű kócsag. Az operatőr eldobta a kamerát, így a nézők már csak a földet láthatták, de hallhatták, ahogy a kócsag elkapja az operatőrt, és az sikoltozni kezd, és loccsanó szakadó böfögő hangok kíséretében elpusztul.

A BKCS, vagyis a biológiai katasztrófa csoport kivonult Tokajba, és berendezte a válságközpontját. A hírek szerint Sárospatak már teljesen a mutánsok martalékává lett. Rémségessé torzult háromfejű szarvasmarhák legelték a híres sárospataki könyvtárban, ahol egykor Lórántffy Zsuzsanna győzködte nehézfejű fiát, II. Rákóczy Ferencet, hogy eszébe ne jusson Lengyelország ellen indulni. A BKCS azonban reménykedett benne, hogy még sikerülhet kezelni a helyzetet. Acélsodronyos hálót feszítettek ki a a folyó medrében, hogy megakadályozzák a mutáns halak leáramlását a Tiszába. Északkelet- Magyarországot teljesen elszigetelték, és igyekeztek a rémeket Záhony felé szorítani. Úgy vélték, az ukránok biztosan rendelkeznek megfelelő fegyverekkel az ilyen izék ellen. Még az is lehet, hogy Csernobil kései hatásának következménye ezeknek a lényeknek a létrejötte.

Másnapra a helyzet úgy tűnt konszolidálódott. Műholdas megfigyeléssel összeszámlálták a mutánsokat. Eszerint 50 óriás 5 szemű barrakuda, 70 pisztráng, több száz viszonylag ártalmatlan ponty és ebihal, valamint 10 magasfeszültségű áramot gerjesztő gyilkos angolna tenyészik a Bodrogban. Ezek a veszedelmes állatok Tokaj körül gyűltek össze, ahol a háló miatt nem tudtak továbbúszni. Az emlősöket is összeszámlálták: 30 hatlábú, 3 fejű szarvasmarha, 50 gyilkos agyarakat növesztett angol hússertés, valamint 15 kosszerű agancsú, korlátozott mértékben repülni képes gímszarvas garázdálkodott a Bodrog mentén. Az állatok száma azért volt ilyen alacsony, mert egymást is rendszeresen felzabálták.

A BKCS állandó felügyeletet tartott. Kukkerekkel figyelték a partot és az erdőket. 10-en voltak: közülük a legmagasabban kvalifikált László és Violetta, akik szeretők is voltak. A rémségek második éjszakáján, amikor már nem bírták tovább a feszültséget, egymásnak is estek az egyik katonai táborban. László teketória nélkül lehúzta Violetta bugyiját megragadta a punciját és berakta neki a farkát. A lány halkan sikongatott és mozgatta a csípőjét. Miután elélvezett László a seggébe is berakta neki. Amikor kilövellt a geci, elárasztotta a lány ánuszát. Egymásra borultak és már szedelődzködni kezdtek volna, amikor egy árnyat láttak elsuhanni a sátoron kívül.
- Mi volt ez? - kérdezte ijedten Violetta.
- Nem tudom de…

Ekkor feltépték a sátor ajtaját, és berontott rajta egy muflon. De milyen muflon! Kocsányon lógó szemei voltak, mint a csigának, és 10 lába, minden patáján 10 körömmel. A gyapja helyén páncélszerű vastag bőr feszült, és torz dudorok álltak ki belőle, amelyek mintha fortyogó férgeket izzadtak volna. Iszonyú üvöltéssel támadt, szélesre tárva állkapcsát, amely fogatlannak tűnt.
- Istenem! – sikoltotta Violetta, és menekülni akart, de megakadt lehúzott nadrágjában, és pofára esett. Összevizelte magát, és a húgy lecsurgott meztelen combjain.
- Ne aggódj nincs is foga! – nevetett hisztérikusan László. Nincs foga nincs is…
A mondatot nem tudta befejezni. Violetta látta, hogy Laci feje eltűnik a mutáns muflon szájában. A férfi karjai és lába vadul rángatództak. Violetta sikoltozott és megpróbálta felráncigálni a nadrágját.
Aztán a lény kiköpte Lászlót. A férfi talpon maradt.
- Hála istennek – kezdte volna Violetta, ám akkor meglátta a férfi arcát.

Egy merő nyálka és ragacs volt. De ami a legrémesebb… szemei helyén csak véres üregek voltak, a bőrt teljesen lemarta valami savszerű anyag. László tágra nyitotta a száját de nem jött ki rajta hang, csak egy csomó kékessárga zsíros gusztustalan féreg.
- NEEEEE – Violetta elhányta magát a borzalomtól, és lábai összerogytak az undortól és a félelemtől. A muflon rávetette magát, és a lány megismerte, mi az a kín. Akkor sem érzett hasonlót, amikor László először rakta be a farkát a seggébe.
De ezt most nem sokáig érezte.

A BKCS megmaradt emberei riasztották a nemzetvédelmi szerveket, akik úgy döntöttek elég a mókából. Felszálltak a MIG 29-esek, és kilőtték a mutáns állatokat. A Bodrogba gyilkos radioaktív mérgeket juttattak, amik ugyan még jobban eltorzították a gyilkos halakat, ám meg is bénították őket – az illetések egytől-egyig végeztek a partra vetődő mutánsokkal. Igaz, a radiaktív szennyezésnek nem lehetett hálóval útját állni, így az végigszennyezte a Tiszát és elpusztította teljes élővilágát plussz Szeged lakosságának felét. Node hát ez igazán méltányos ár volt egy biológiai veszedelem megfékezéséért.
Csakhogy még nem volt vége. Senki nem gondolt azzal, hogy a cummogóbogarak, akik elbújtak a Zempléni-hegység rengetegének mélyén, gyilkos bosszút forralnak…

Folyt. köv.!
Folytatások
2765
A gombafelhő gyönyörű volt. A 169000 TNT súlyú atomtöltet porba döntötte a történelmi emlékekkel büszkélkedő ősi várost. A dóm maximálisan elpusztult. Ám a cummogóbogarak is, az emberekkel egyetemben, akiket beköptek, és már amúgy is csak kínlódtak volna. A sugárzás gyorsan terjedt, elsősorban a Magyarország felé fújó szél szárnyán. Másnap reggelre egész BAZ megye megfertőződött...
Előző részek
3517
Maga is felkelt, lesétált a partra, apró lábnyomokat hagyva. Kibújt könnyű papucsából, rugdosni kezdte a vizet, és boldogan sikongatott. A kicsi fejét is rázta közben, miáltal szőke fürtjei ide-oda lengtek bájos vonásai körül.
És akkor meglátta a sötét felleget...
Hasonló történetek
5842
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
6425
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tom55 ·
Szerintem kicsit túl gyorsan történtek az események benne és viszonylag könnyedén megfékezték a dögöket.

Lehetett volna jobb is, ahogy a két szerelmeskedő párt kicsinálod, de így sem volt annyira rossz.

Összevetve, az első rész jobban tetszett.

Duncan ·
Vedd fel a kapcsolatot egy máásik itteni íróval Burgonya. A neve baszós. Ő írt ehhez hasonlókat. Bár az ő storyai hosszabbak és az abszolút képtelenségein többet lehet nevetni!

Annyi, hogy a NORAD az a . North American Aerospace Defense Command. Vagyis Észak Ameriaki Légvédelemi Parancsnokság.

Semmi köze nem lenne a mi országunkhoz. Vagy legalább is nem sok.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: