Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lehetettlen szerelem!!:(

Sokat gondolkodtam,h megossza-e történetem mással!Igaz nem szépen van meg fogalmazva!

Ez a történet 2005 oktober 21-én kezdődött egy fiatal lány és fiu közt!Véletlen volt talán egy csillagos éjszakán!Még nem sejtették,hogy ez az éjszak talán egy örök életre szól!
A fiatal fiu elindult az eggyik szórakozóhelyre még a lány táncolni készült!A lány megigérte barátnőjinek,hogyha végezz ő is megy bulizni!Habár a lány(nevezzük Kittinek)nagyon fáradt volt már,mégis elment bulizni!(valami furcsa vágy hajtotta)Azon az éjszak találkoztak ők ketten!Beszélgettek egész éjszaka,de semmi komoly szándékkal!Hajnalba sajnos elkellet vállniuk,ígyhát megbeszéltek,h holnap éjszak újra találkoznak!Eljött a másnap éjszaka!Reggelig beszélgettek és rájöttek,h itt valami különleges érzés alakul kettejük közt!Reggel a lány taxiba ült és akkor a taxis meg szólalt ahogy látta őket:ugye kislány NEHÉZ A BOLDOGSÁGTÓL BÚCSÚT VENNI!!!!Kitti csak mosolygott és mentegetőzött,h ez nem így van!Telt mult az idő és ők egyre összekovácsolodtak!A sors is úgy akarta,h találkozzanak!A fiút(nevezzük Tibinek)az édesanya kidubta otthonról(nert nem volt megtestesült angyal)Kitti családja befogadta és mindenki szerette!NAgyon jó visszony alkult ki mindenki közt!
De sajnos eljött az a pillanat amitől mindenki félt!A fiut a rendőrök kezték el keresni!A lány megszöktette Pestre!Kockáztatva ezzel mindent!De sikerült fiú felment és semmi baj nem volt!Elhelyezkedett egy presszóban dolgozniDE hát itt kezdenek pörögni a dolgok,események!Felutaztak hozzájuk kitti és barátnői!Szépen teltek a napok!A lányok haza utaztak!Kitti fent maradt és felmentek érte az édesanyáék!Még kiment eléjük a vasutállomásra addig tibi ismét hibát követett el és naon naon sok pénzt a játékgépbe bukott!Ő akkor tudta,h neki elkell tünnie onnan!Mikor megérkeztek Kittiék a fiú félrehívta és sírt elkeseredve és azt mondta a lánynak,h nem szereti már és hogy megcsalta!Persze a lány nem hitt el semmit ebből,mert tudta,h ők egymásnak vannak teremtve!(ezt mindenki tudta)Akkor elmesélte a fiú és azt mondta,h mennjenek el onnan!Sajnos eljött az az idő,h indulni kellett haza!A lány sírva távozott és a szíve szakadt meg!Tibi zokogott szorosan magához ölelte,forrón megcsókolta és fülébe sugta,h vigyázzon magára és az életénél is jobban szereti!:(
A lány felült a buszra,majd a vonatra!Édesanya vigsztalta!Reggel jött a telefon a fiútol!Csak sírt és bocsánatért esedzett a lány is zokogott!Kérte,h jöjjön haza s ő vigyázz majd rá!De a fiú letette a telefont!A lány úgyérezte,h vége és sosem látja tibit már!Jött is a telefon,h Tibi eltünt és nem találják!De már a presszó tulajdonosai feljelentették!Semmi hír sincs a fiúról!A lány az idegössze roppanás szélén jár!Vigasztalhatattlan!Este fél9!Megcsörren a telefon!Rendőrség!Közlik,h tibi bent van és neaggódjon a lány ne sírjon!Jól van csak nagyon fáradt!Közklik vele a jóhírt is,h holnap haza szállítják és kiengedik,mert ilyenkor kiszokták!A lányt öröm tölti el és már örömében sír!Az édesanya ad neki egy nyugtatót,h tudjon aludni!Reggel korán kell mindenki és a rendőrségre veszik az utat!De ott közlik,h csak estére ér ide!Sebaj mindenki boldog és várja haza!Eljött az este és itt van meg hozzták Őt!A lány önfeledten ugrik a nyakába csókolja,öleli!Boldogok!:)
De sajnos a fiú még mindig nem tanult semmiből!Úgyérzi,h elmult a szerelem és már nem akarja a lányt!Meg akarja csalni a lányt!De nem teszi meg,mert a lány betoppan!Vitta,sírás,szemrehányás!Ami ilyenkor szokott lenni!Nem találkoznak a lány önygilkos akar lenni!Beszed nagyon sok nyugtatót,de erős Kitti és nem sikerül terve!2nap múlva nem bírja a lány és felcsengett a fiunak,h megkérdezzhe ,h miért!?Nem tud Tibi válaszolni,csak annyit,h nem szereti!Az éjszaka eggyütt vannak,beszélgetnek!Tibi látja Kittin,h nem bírja és sírva alszik el!A fiú öleli,puszilja és rájönn,h csak őt szereti és nem akarja elveszíteni!Csak sajnos besokalt!Mert nem volt hozzá szokva a komolykapcsolatokhoz!Reggel sírva ébred a lány!Tibi nem bírja őt szenvedni látni!Megöleli,megcsókolja és akkor döbbenek rá,h ők IMÁDJÁK egymást!A fiú nem tud hova menni a lány nem haggya cserben!Eggyütt indulnak neki az életnek!Sír Tibi és tudja,h nem sok kellett ahozz h, elveszítse azt aki az életénél is fontosabb neki!De segítetek nekik a ,,barátok\\\\\\\"!Az nap éjszak külön voltak a lány hazament a fiu a haverjához!Bulizni mentek(ez volt a legnagyobb baj ami történhetett)Ott italoztak s kiraboltak valkit!Újra rendőrség és fogda!De sajnos már nincs szerencse!Előzetes letartóztatás!3kemény hónap!Itt már megjelenek a fiú szülei is!A lány írt mindennap és várta a pillanatott mikor újra karjaiban tarthatja szerelmét!Eljött az idő!A télapó haza hozta Őt!Itt volt karjaiban!eggyütt aludhatak el és ébredhettek!Érinthették,csókolhaták egymást!Szép volt minden ismét!Dolgozni kezdtek mindketten!Külön költöztek és boldogak voltak!Nagyon kemény időszak volt,mert szinte semmire nem jutott idejük!De tudták,h már 2éve tart köztük ez az érzés és,h elég az,h eggyütt vannak boldogan!Az is nyílván való volt,h őket senki és semmi nem tudja elszakítani őket!Volt köztük már távolság,falak,emberek,család!De ezt is legyőzték!A szerelem mindent legyőzz!!!!!!
Jöttek a problémák,újra az állítólagos barátok,buli,züllés!A lány haza költözött!De még eggyütt voltaka fiatalok!Tibi ismét egy presszóban helyezkedik el!Igen,ismét pénz,játékgép és minden ami mozditható!:(Reggel a lánynál rendőrség,tulaj!De most tényleg semmit nem tud Kitti!Elönti lelkét a méreg és harag!Mert előző este megigérte a fiú,h semmit nem tesz és rendbe hozza az életét!De nem tette!Elkapták!Ismét előzetes!De ez már nem játék!
Kitti úgy döntött végzet a fiúval és befejezte vele!Kitörli emlékét és szerelmét szívéből!!!!!
Telnek mulnak a hónapok,Tibi próbálozik levélel és ismét hazudik magának is és a lánynak is ,h már nem szereri!Nem válaszolt a lány 3hónapig,de egyszer úgy dönt,h ír!Leírja,h neki nem megy ilyen könnyen és nagyon szereti még és hiányzik,de ez az észerű döntés,ha ők már nem tartják a kacsolatott!Hisz nekik nem megy eggyütt!Nem tudnak eggyütt lenni,de az a probléma,h egymásnélkül sem!:(
Többet nem ír!Eljön a bizonyosnap!TÁRGYALÁS!Kitti bevan idézve!Végignézzi azt amit soha nem akart látni!Tibit bilincsbe,pórázon hozzák mint egy kutyát!A szívük megszakad!Senki nem gondolja,h ez a nap más mint az elmult 6hónap!Kiengedik!Megpuszilják egymást!Hüvösen viselkednek egymással!Mint akik soem szereték egymást!Éjszak fél 1!Csörög Kitti telefonja!Persze,igen Tibi az!Találkozni akar!Alig várta kitti ,eljöjjön ez a pillanat és eljött!De elrejti érzelmeit!Beszélgetnek,de elgyengül,és meg öleli!Ezek után megcsókolják egymást!Igen ismét eggyütt!EGY PERCRE SEM MULT EL A SZERELEM A LELKÜKBŐL!
DE sajnos ők sosem lehetnek egymáséi!A szülők tiltják ezt a kapcsolatott!Nem találkozhatnak!Ők titokban persze még mindig eggyütt töltenek lopott órákat!A fiú anya Kitti hibáztatja mindazért ami fiával történt!A lány anya visszont nem bírja elviselni azt,h lánya szenved!Tudták,h nehéz lesz,de nem sejtették azt,h ennyire!
Ez az idézet pont rájuk illik:Akkor a legelviselhetettlenebb valaki hiánya,mikor melletted ül és tudod,h sosem lehet a tiéd!!!!!
De ők kitartanak egymás mellett!Még mindig annyira szeretik egymást mint az elején!Sőt lehet még jobban,mert sajnos az élet megpróbálta őket és szerelmüket!
Most is csak szenvednek és lopott órájukat tartják kitudja még meddig:S
A két fiatal története így történt!De nem tudják és nem is engedik el egymást!
A szerelem mindent legyőzz!Remélem nekik is sikerülni fog!Ismét szerethetik egymást szabadon,boldogan!De addig még nagyon sok dolgon kell átmenniük eggyütt!
Szerintem ez az IGAZI szerelem ami csak életünkben egyszer köszönt be!Sajnos nekik nem könnyű!!!!:(
De vajon leszennek vége valaha????
Hasonló történetek
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: