Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A legjobb barátnőmmel

Sziasztok!én 15 éves vagyok.van egy bnőm Niki 17 éves.korához képest elég nagy mellei voltak és nagyon jó alakja. úgy fél éve átvete őt egy pasija és akkor megagyaltam azt a baromot,azóta valahogy közelebb vagyunk egy máshoz.egyszer csak úgy lazultunk kettesben a pincémben és beszélgettünk.egyszer csak szóba került a szex...ő bevallotta hogy hiába gondolja róla mindenki azt hogy szűz ő bizony nem az.én viccből azt mondtam hogy bizonyitsa be.ő ekkor odajött és nagyon érzékien megcsókolt.nagyon finom volt a szája.elkezdett vetkőzni,amit én nagyon ézvetem hiszen arra a számra vetkőzött amit imádok a candy shopra.az ölembe ült amikor megcsókolt kb. 15 percig forró csókban olvadtunk össze.ekkor mondtam neki hogy én lefekszem az ágyra ő meg üljön a számra.megtette.nagyon jó volt a finom kis csupasz punciját nyalni.amikor sohajok küzepette elment a csúcsra.lejött rólam és leszopott nagyon jól szopott igazi profi volt. ezután ráült a farmkamra és elkezdett menni fel le.nagyon jól csinálta megfogtam a fenekét és akkor belelőttem a gecimet ekkor ő is elment,ekkor megbeszétük hogy elkezdünk jérni még mindig járunk...
Hasonló történetek
29944
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26526
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: