Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kórboncnok - első fejezet

Fáradt volt. A mosdó feletti tükörből saját táskás szemei bámultak vissza rá. Az szeme alatti duzzanatok lassan már feketék voltak a kialvatlanságtól. Egyébiránt az arca sem volt leányálom. Már nem is emlékezett rá, hogy mikor látott utoljára borotvát, és ahogy egyre gyérülő haját elnézte, a reggeli fésülködés is biztosan elmaradt. Legalább egy hete.
Előre hajolt, tenyerét a kagylóban lévő vízbe merítette, és megmosta az arcát. A hideg kegyetlen erővel rántotta ki a félálom szülte ködös nyugalomból. Megdörzsölte a nyakát, majd megtámaszkodott a hullaház nagyüzemi mosdókagylójának peremén. Tekintete ismét a tükörre tévedt. Negyven múlt. A kora jócskán meglátszott rajta. A táskás szemeken kívül völgynyi ráncok jelezték korát az arcán. A haja fakó, ritka őszes szálakkal tarkított. Még csak véletlenül sem állt jól neki. Az összkép lesújtó volt.

Visszaemlékezett valamikori önmagára az egyetemi évekből. Akkoriban néhanapján kapott egy-két biztató pillantást a lányoktól. Azóta rettenetesen elhanyagolta a testét. Kivillantotta lepedéktől sárgás fogait, hogy meglepje magát egy bátorító mosollyal, de csak elborzadt az egész napos szájszagától. A francba – fordult el undorodva a saját tükörképétől. Átvágott a hullamosó csempézett termén és rezignáltan vette tudomásul, hogy egy újabb éjszakai boncolás vár rá.
- Gallini – emelte fel a megcsörrenő telefont.
- Jó estét doki! – ismerte fel Radzani felügyelő hangját a vonalban. Bocs, hogy ilyenkor zavarom, de van egy friss ügyem, ami miatt a tökömet rángatják a városházáról.
- Akkor, gondolom sürgős – sóhajtott mélyet.
- Indulok – mondta, és lerakta a kagylót.

A mosdást későbbre hagyta. Útban a kórház felé szinte alva tette meg az utat. Első útja a hullamosóba vezetett és megpróbált lelket verni magába. A recepcióhoz sétált, és méla undorral fogadta a rábámuló ügyeletes nővér unott tekintetét.
- Mi olyan sürgős?
- A rendőrségnek reggelre boncolási szakvélemény kell – játszotta meg a mindent tudót a babaarcú, kövérkés jelenség.
- Olyat mondjon, amit még nem tudok! – torkolta le durván.
- Elég szörnyen néz ki – szólt a nővér, néha szakítson időt magára.

Szükségem lesz aszisztenciára, hogy összeillesszük a szétszakadt darabokat – nézett bele a rendőrségi jegyzőkönyvbe. Az egyik különálló lábról még a helyszínelők sem tudták megállapítani, hogy melyik testhez tartozik. Gallini mint hatósági szakértő az elmúlt húsz évben éppen elég halottat látott, de az ennyire természetellenes dolgok még mindig hatással voltak rá.
A fényképek alapján a szerencsétlenül járt áldozatok borzalmasan néztek ki.

………………………………………………………………………………………..

- Gyönyörű vagy! – súgta Debby Evans fülébe Tony Lomax.
- Tudom – mosolyodott el a lány, aztán befészkelte magát a fiú ölébe, és csókolni kezdte.
A lágy ínycsiklandóan csúszós, a megfelelő helyeken mégis kemény nyelve végigcsiklandozta a focista szájpadlásának minden szegletét. Tony keze automatikusan csúszott be a top alá, és simított végig a selymes bőrön egészen a mellekig.
- Nana, nagyfiú! Hol jár a fejed? – bontakozott ki az ölelésből Debby.
- A fejem miatt aggódj utoljára! – vigyorodott el a fiú és magához húzta a lányt.
- Tudom mit akarsz, és megadom neked, de van egy feltételem.
- Nagyon örülök neki, hogy így döntöttél! – nyugodott meg a focista.
- Mi lenne az a feltétel?
- Be akarlak mutatni a szüleimnek, de tudod, öltöny, nyakkendő. Emlékszel milyen konzervatív az apám. Azt szeretném, hogy jó benyomást tegyél rá.
- Rendben! – ez még belefér.
- Halálra fagyunk idekint! – érkezett a dübörgéssel kísért kiabálás a kocsi mellől. Nem tudnátok ezt otthon folytatni?
- Oké, rendben szálljatok be! – szólt ki az ablakon Tony.
A két tini beült a kocsiba. Gyerünk már, hisz elkésünk a buliból. Azt azért mégsem, majd csikorgó gumikkal kilőtt a parkolóból.

- A mindenit, nem sok maradt belőle! – csóválta fejét dr. Gallini, ahogy kinyitotta az első hullazsákot.
- Ó istenem, ez szörnyű! – sápadt el a babaarcú ápolónő, és egész a falig hátrált a látvány elől.
- Mi is a neve?- fordult az orvos a rosszulléttel küszködő beosztott felé.
- Valerie Fusaro – válaszolt a nő.
- Figyeljen rám, Valerie! Szedje össze magát, vagy olyan gyorsan rúgom ki innen, hogy még a lába sem éri a földet – nézett az ápolónőre a maszkja fölött. – Remélem érthető voltam.
- Teljes mértékben dr. Gallini – fordult el a látványtól Valerie, és igyekezett az eszébe vésni, hogy legközelebb kerülje el a közös beosztást a vadállat orvossal.
- Készítse a szikét! – mordult fel a patológus, és egy határozott mozdulattal teljes egészében felnyitotta a fekete vászonzsákot. A látvány még őt is megdöbbentette.
- Nem lehetett könnyű azonosítani – mondta rövid szemlélődés után. Hangos csörömpölés hallatszott mellőle. Fém ütődött fémhez. Gallini odanézett. Az egyik tálca a földön hevert, a nővér halottsápadt arccal távolodott tőle.
- Tűnjön a szemem elől! – vetette oda az öklendező Valerienek, aztán hozzálátott, hogy kibontsa a halottat a zsákból. Az ajtócsukódást már csak fél füllel hallotta, addigra teljesen lekötötte az előtte álló feladat.

Első látásra azt sem tudta biztosan megállapítani, hogy az áldozat fiú-e vagy lány.
Az arc helyén csak véres húsmassza volt. A bőr teljesen hiányzott róla, sőt, helyenként az izomszövetek is. Ahol kilátszottak a koponya frontális részét alkotó csontok, Gallini üvegszilánkokat fedezett fel a kötőszövetekbe ágyazódva. Iszonyatos erejű ütés érte a testet, ha az idegen anyag ilyen mélyen fúródott a szövetek közé. Felvett egy szikét a megmaradt tálcáról, és nekilátott, hogy lehámozza a ruha maradékát a tehetetlen testről.
Felnyitotta a felsőruházatot, azután szabaddá tette a mellkasát. Az áldozat férfi volt.
Gallini első pillantásra húsz év körüli sportolóra tippelt. Főként az épen maradt izmok állapotából következtetett erre.

A férfi baloldalán, a törzs felrepedt, és látni engedte a férfi belső szerveit. Egyébiránt a néhainak gyönyörű egészséges veséi voltak. A patológus még rá is csodálkozott a bab alakú szervekre. Lábával lenyomta a hangrögzítő pedálját, és megszólalt.
- Hetes számú holttest patológiai szakvélemény, hatósági kórboncnok dr. Edward Gallini.
Az áldozat száznyolcvan centi magas, hetvenöt kilogramm súlyú, fiatal, kisportolt testalkatú fehér férfi.
Hasonló történetek
2960
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
4681
Apát nagyot nyújtózkodott a nyaraló házaspár házában. A vendégszobában aludt, és most jól érezte magát. Elhatározta, hogy nap közben fog mozogni a házban, hogy nehogy feltűnjenek a fények a szomszédoknak.
Felkelt hát, és elmosogatta az előző vacsorájának a maradványait, aztán felfedezőútra indult a házban. Először is a pincébe ment le...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Gratul neked:)
bond ·
Köszönöm:)

Francisco ·
Jól végigboncolgatták, kivesézték a történetet. :o) Laikusként nekem sem tűntek fel tárgyi tévedések, de az ájulós nővér zavart, igaz, más okból. A filmekben sem szeretem a sikoltozó nőket, akik ahelyett, hogy tökön rúgnák ellenfelüket vagy hathatósabban védekeznek, beszakítják a dobhártyámat. Miként a tipikus filmbeli szülési jelenetek. Semmi más, csak eszeveszett sikoltozás, az elvileg x perces tolófájások között is. Na, de nem is ez a lényeg, kissé eltértem a tárgytól. Maga a történet engem is izgat, várom a folytatást. A kórboncnok /?/ leírása tényleg isteni, azaz ördögi. Az elején, amikor a tükörbe néz, olvasás közben nem tudtam elvonatkoztatni attól a gondolattól, hogy egy, az imént az asztalról felkelt hulla elemzi magát. :o) Vigyázni kell, az ember ne nagyon azonosuljon a munkájával. :o)
Máris megyek a következő részre.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: