Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hét főbűn: 5. kapzsiság

Ajánlom azoknak, akik érzik a láthatatlan kötelékeket.
Az öreg falakban megragadnak az emlékek. Sok kínszenvedés, fájdalom, az "igazság" diadala. Házastársak, akik a másikat hibáztatják, gyilkosok, akik sosem öltek embert, tanúk, akik mindent láttak, bírák, akik ítélkeznek, drogosok, őrültek, betegek, bűnösök, ártatlanok. És itt vagyok én. Csak a múlt segélykiáltásait hallom. Elnyomja a sajátomét. De már nem sokáig.

Még nem tudtam, mi várhat rám. Mi rosszabb, mint a halál? A kiságy üres. Gondolatok milliói futnak át az agyamon. A színes játékok szétszórva hevernek a földön. Kint megállíthatatlanul szakad az eső. A cseppek kopogása, akár a léptek dobogása. Akár a volt férjem lépteinek zaja. Megéreztem a levegő apró tölteteiből a veszélyt."Menj a kicsihez."Az anyai ösztönöm mágnesként húzott a kisfiamhoz, de tudtam, hogy nem vagyok képes megvédeni. A konyhában egy serpenyő volt a kezemhez a legközelebb. Úgy ragadtam meg, mint az utolsó esélyemet. Az ajtóban azonban megtorpantam. Az exférjem elégedett mosolya még most is égeti az emlékeim. Ahogy a sötét fonalak behálózzák a testét és az elméjét. Ő az.

Az az ember, akit a világon mindennél jobban szerettem. Megváltozik. A gonosz szálak a bőre körül ólálkodnak, behatolnak a húsba, bekúsznak a csontok közé. Szorítják. A picim keserves sírása elmondhatatlan fájdalmat okozott. A düh és kétségbeesés együttes erejével rohamra indultam és lesújtottam a serpenyővel. A suhintás hangjával fájdalmas üvöltés keveredett. Sikerült a fejét eltalálnom. Kirohantam volna a konyhából, ha nem kap a lábam után. Felsőtestemmel a folyosó padlójához csapódtam. A látvány felért magával a halállal. Volt férjem még mindig a lábamat markolta. Én pedig a földön feküdtem tehetetlenül. A kicsi még nem érthetett semmit. Semmit abból, hogy két verőlegény egy vastag plédbe tekeri, hogy felkapják, mint egy zsákot és elszakítják az anyjától...tőlem.

Az egyik izomköteg rám nézett. Először szánalmat láttam a szemében, és mintha egy pillanatra megtorpant volna. Csak egy pillanat. Aztán őt is megtámadták a gonoszság hírnökei. Eltompították a lelkét és pénzszaggal borították be a helyiséget. Ott és akkor minden elveszett. Ha tehetném még most is ott ülnék a kiságynál és nézném. Nézném azt, ami még megmaradt. Azt, ami sebeket szakít fel.
A falak siralmai között rátalálok az enyémre. Kínok kínjai között megkötözve nézem és hallom, hogy a fiam elrablója elferdíti a történteket. Ahogy a bíró szemeiben pénzkötegek jelennek meg. Akár egy álom... az én rémálmom. Megcsendül a teremben az ítélet, mely hű az "igazsághoz", hű a pénzhez, hűtlen a becsülethez.

Az antik épület ablakain derűsen süt be a nap. Elhozták, hogy méltó búcsút vegyek tőle. Egy percre magunkra hagynak minket. Most utoljára.
- Soha nem láttam még ilyen kifejező szempárt. Kívülről az apádra hasonlítasz. Tudom, hogy belőled jobb ember válik. Tartsd távol a lelked gonosz árnyait.
Boldogtalanság kavarog abban a nagy szemeiben. Az én szememet könny szúrja.
- Ne félj, mindig szeretni foglak. Kövesd a kis szíved dobbanásait és megtalálsz.

Nyugodtan kisétáltam a bíróság öreg, fából készült, robosztus ajtaján. A napfény melege átjárta a testem. Éreztem a puha ujjacskák szorítását. Hallottam az édes gügyögéssel kevert kacagást. Láttam azokat a kíváncsi, kékeszöld szemeket. Hiányozni fog. Mi az hogy fog? Máris jobban fáj a hiánya, mint bárki halála. Halál, mely kitörli az emlékeket. Jobban hívott magához, mint azt elképzelni lehet. A táskámban levő pisztoly mintha megmozdult volna. Remegő kezem a táskám csatját rángatta.
Egy kisbaba fájdalmas, fojtogató sírása törte meg a csendet az ódon épületben. A tükörsima padló és a díszítetlen falak visszaverték a hangot. A vad , ösztönös érzelmek megállíthatatlanul kavarogtak. A láthatatlan kötelék megfeszült.

Hirtelen megtorpantam. Szememből kövér könnyek bukkantak elő és elöntötték az arcom. Borzongás és melegség áradt szét a testemben. Határtalan erőt éreztem... magamban."A segítségemre siettél."Elmosolyodtam. Nem! Nem akarok feledni.
Az idős falak egy időre elhallgattak. Az épület több, mint 300 éves volt, de ilyenre még ne akadt példa. A panaszos sírás és könyörgés helyét néhány percre átvette a csodálat. Csodálat az igazi hatalomban, az igazi kötelékekben.
Előző részek
2942
A különleges tervezésű sportkocsit mindenki megcsodálta a piroslámpás negyedben. A makulátlan fényezésű jármű nem illett az utca szennyéhez. A külső fénytörésű üveg mögé bekúszó kíváncsi tekintetek meghozták a kívánt eredményt: a férfi kiszállt. Magas, széles vállú körvonalaiból belépett a sercegő utcalámpa homályos fényébe. Sokan megörültek a gazdag prédának. Néhányan azonban szégyenlősen, lehajtott fejjel támaszkodtak a bomladozó téglafalnak. A férfi villámgyorsan végigmérte az utcát,...
3112
A nő ujjai írni kezdtek a leheletétől bepárásodott üvegen. Kecsesen formálta a betűket. Tejfehér arcán halvány pír jelent meg és egy mosoly. Ajkába mélyesztette fogait, amikor a feliraton megcsillant egy autó fényszórója. A víz vérré változva folyt le és elmosta a feliratot az üvegen, de a nő szívébe beleégett: a bosszú...
2009
A látvány gyönyörű volt: a felhőkarcolók minden kis ablakából fény szűrődött ki. Az ég sejtelmesen felhős volt, csak néhol bukkant fel néhány csillag. Akár az elméjében. A sűrű homályban motoszkált valahol az érzelem. A remény éltetője. Egy emlék oltalmazója. Hallotta a sírást, a szívdobogást, minden szót...
2506
Csodálatos érzés kerített hatalmába. Amikor megláttam, nem tudtam szabadulni a gondolattól. Attól a gondolattól, mely körém fonódott és szép lassan befészkelte magát a tudatomba: a megszerzési vágy...
Hasonló történetek
5409
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4240
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Krisszived ·
Fura dolog a barátság.Néha feltétel nélkül is fennmarad.
Tudom, azt hitted elhanyagollak, s bár ez nem így volt, mégsem tudtam konkrétan bizonyítani.
Szeretném újra megköszönni, hogy vagy, hogy mindig megértessz és elnézed a szembetűnő hibáim is.
Szeretném, ha újra elhinnéd, hogy pótolhatatlan vagy és a történeteid olyan ajándékok, amiket sohasem fogok tudni viszonozni.Remélem, kapok még piszkozatokat a hetedik után is...és remélem, hogy ezzel az apró odafigyeléssel visszaadhatom a hitedet önmagadban és a határtalan képességeidben is.
Véleményt külön még írok, de most indulnom kell hozzád:)!
Vissza jöttem ismét és többet nem akarok távol maradni!!köszönök mindent:*
a másik feled:)))

Nellybaby ·

Szia szia szia MANDY!!!!!!!!!!!!!!!!!! remélem a nevem elég egyértelmű, hogy beugorjon ki ez a kuka aki 6 ugrálós gumibékát vagy nem tudom mit tesz az üzenete elejére. Már több mint egy hónapja nem beszéltünk, és gondoltam felnézek a netre, hátha elkészült már pár új főbűn. Tudod, hogy nekem már akkor bejött amikor az elsőt megmutattad (matekórán a padba :wink: ),ígyhát nem hagyhattam ki net-közelben, hogy ne nézzem meg ezt az oldalt, ahol tudom, hogy fent van(nak). Még csak az ,,előzetest \\\" olvastam el amikor kikerestem, de már folyamatban van a letöltés. Szóval ha olyan stílusban íródott mint az első kettő, akkor nekem tutira bejön!!! Ami azt jelenti, hogy eggyel szaporodott a rajongó-táborod!! !! Ja és van még egy jó hírem: hétfőn bemegyek a suliba vizsgázni és talizunk!! és remélem nem haragszol, hogy ide ebbe a fórumba írtam ilyen kisebb fajta levelet. Csumidázom a kisszívedet és a Krisszivedét is!!! Légy rossz mint mindíg: :rage:

Nelly the Belly the Jelly......

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: