Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hét főbűn: 2. hiúság

Az elrontott dolgok visszajárnak kísérteni: ott vannak minden tettünkben, gondolatunkban, a tudatalattinkban. Akkor sem hagynak békén, ha már elfogadtuk a sorsunk. Nem menekülhetünk.
A telihold fénye egy halvány csíkot vetett a szobára. A nő összekuporodva gubbasztott a sarokban. Zokogott. Hirtelen felállt és kinyitotta a hatalmas üvegablakot. A szobának ez a fala teljesen üvegből készült. Lágy szellő csapta meg az arcát. A látvány gyönyörű volt: a felhőkarcolók minden kis ablakából fény szűrődött ki. Az ég sejtelmesen felhős volt, csak néhol bukkant fel néhány csillag. Akár az elméjében. A sűrű homályban motoszkált valahol az érzelem. A remény éltetője. Egy emlék oltalmazója. Hallotta a sírást, a szívdobogást, minden szót.

Imádta a magaslatot. Amikor rátalált a lakására, majdnem összeesett a látványtól. Az volt az érzése: egész New York egy képen. Szabad estéin nem az utcán sétált, hanem a felhőkarcolók tetejéről szippantott jó mélyeket. Olyankor az emberek olyan parányinak tűntek, akár egy porszem. De aki ott ült előtte már nem volt olyan parányi. A fiú a hátát hanyagul a vészesen alacsony párkánynak támasztotta. A nő lefeküdt a hideg kőre és kinézett magának egy csillagot: távolabb volt, mint a többi és elérhetetlenebb. Vonzották az elérhetetlen dolgok. A fiúnak gonosz vigyor jelent meg az arcán, ami átváltozott gondolkodóvá. Egy pillanat alatt a párkányra szökkent. A nő tekintete a kis csillagról a fiúra tévedt. Vér szökött az agyába a dühtől.
- Azonnal szállj le!
- Ahogy akarod! - a fiú elkezdett a mélység felé dőlni.
-Te hülye, ne arra!
A fiú gúnyosan a szájára csapott, majd könnyedén, de kelletlenül leszállt.
- Megijedtél?
- Úgyse mertél volna leugrani...

A fiú arckifejezése a lemondóból vélt dacossá. A nő is tudta, hogy ez nem igaz. A levegő hideg áramlata figyelmeztette, hogy ezt nem kellett volna. Annyira ismerte a fiút, hogy tudja milyen lobbanékony, de annyira nem, hogy tudja mennyire dacos. A fiú elindult a tető másik oldala felé. Visszanézett. A nő várakozóan állt a sötétben. Csak a körvonalai látszódtak. Így, a rövid hajával akár férfi is lehetett volna, de széles csípője és hosszú combja tájékoztattak női voltáról. Közelebb ment, majd megtorpant. Akkor látta, hogy pár méterre egy másik, kicsit alacsonyabb épület tornyosodik.

A következő pillanatban a fiú már lendült. A nő körül hirtelen megfordult a világ. Úgy érezte, hogy lábai ingoványba süllyednek. Megnyugtató koppanás jelezte a sokkban lévő nőt, hogy a fiú földet illetve tetőt ért. A nő kinyitotta a szemét. a fiú nem fordult meg. Lassan elindult az épület belső lépcsője felé. A nő a párkányhoz szaladt. Lenézett. A vére rendületlenül dübörgött az ereiben. Érezte, hogy felrobban, ha nem csillapítja izgalmát. A gyomrában gyilkos lepkék cikáztak. A fiú eltűnt az ajtó mögött. A nő leroskadt a párkányra. Amilyen gyorsan jött a feldúlt állapot, olyan hamar esett vissza a kétségbeesésbe. A könnycseppek tiltakozóan zuhantak a mélybe.

Hirtelen megborzongott. Becsukta a hatalmas üvegablakot. A könny nemrég száradt meg az arcán, de ismét feltört belőle a keserű, dühöngő zokogás.
Örült, amikor megpillantotta. Az egyik kis kéményen gubbasztott. Amikor a nő köszönt, összerezzent, de nem fordult meg.
-Mi változott meg? - hangjában érződött a keserűség és a kíváncsiság. Eléggé ismerte a nőt, ahhoz hogy ne reméljen választ.
- Te. Senki se tart vissza, hogy itt hagyj!
A fiú magabiztosan leszállt a kéményről és nő felé fordult. Az elinduláshoz minden erejét össze kellett szednie. A nő kicsit meglepődött, de nem hátrált meg. Mostmár nem kellett lopva rápillantania. Szívesen állta a fiú zöld szemeinek ellentmondást nem tűrő pillantását. A fiú derékig érő, összecopfolt hajával a szél egy pillanatra eljátszott. Megragadta a nő kezét. Hátrasöpört egy kósza, hullámos tincset az arcából, de ekkor már visszavonhatatlanul közel volt a nőhöz.

Újból a sarokba húzódva szipogott. Ez az emlék megnyugtatta. Halvány mosoly jelent meg az arcán. Finoman benedvesítette ajkát. Becsukta a szemeit.
A fiú ajka olyan gyengéden ért a nőéhez, hogy egy pillanatig elgondolkozott, tényleg vele történik. Az ösztön tudta, mit kell tennie, de az elvei tiltakoztak. Az ösztön győzött. A nyelve a fiúéhoz fonódott, úgy ahogy a testük is egybeolvadt. Kiengedett a görcsből, ami az elméjét fogvatartotta. Amikor az ajkak elváltak, a fiú a nő vállára fektette a fejét, akár a kisgyerek, aki megnyugvást, menedéket talált. Aztán valami történt. A nőn erőt vett egy gondolat: az elvei rágalmazni kezdték az ösztönt: meghátrált. A fiú kérdően nézett rá. A félelem összes formája végigvonaglott az arcán.
- Szeretsz?

A nő maga sem tudta mit mondjon. Némán állt és nézte, ahogy a fiú a párkányhoz megy.
- Szeretsz? - kérdezte hangosabban és követelőzőbben. De volt valami kétségbeesésé a hangjában. A nő már válaszra nyitotta a száját, amikor újabb kérdés kongott a csendben:
-Szeretsz?

Az ösztön már feltörekvőben volt: rendületlenül harcolt az érvényesülésért.
A méreg végleg elkeveredett a vérével. Legvégső erejével, legutoljára az üvegfal felé fordult. Látta a fiú zuhanását, hallotta a saját zokogását, vére dübörgését. Legmélyebbről jövő indulatával résnyire nyitotta a száját. Üveges tekintettel, szomorúan a távolba meredt. Erőtlenül tört fel a nyögés. Nem is nyögés volt, hanem egy szó: szeretlek.
Folytatások
2613
Még nem tudtam, mi várhat rám. Mi rosszabb, mint a halál? A kiságy üres. Gondolatok milliói futnak át az agyamon. A színes játékok szétszórva hevernek a földön. Kint megállíthatatlanul szakad az eső. A cseppek kopogása, akár a léptek dobogása. Akár a volt férjem lépteinek zaja. Megéreztem a levegő apró tölteteiből a veszélyt."Menj a kicsihez."Az anyai ösztönöm mágnesként húzott a kisfiamhoz, de tudtam, hogy nem vagyok képes megvédeni...
2942
A különleges tervezésű sportkocsit mindenki megcsodálta a piroslámpás negyedben. A makulátlan fényezésű jármű nem illett az utca szennyéhez. A külső fénytörésű üveg mögé bekúszó kíváncsi tekintetek meghozták a kívánt eredményt: a férfi kiszállt. Magas, széles vállú körvonalaiból belépett a sercegő utcalámpa homályos fényébe. Sokan megörültek a gazdag prédának. Néhányan azonban szégyenlősen, lehajtott fejjel támaszkodtak a bomladozó téglafalnak. A férfi villámgyorsan végigmérte az utcát,...
3112
A nő ujjai írni kezdtek a leheletétől bepárásodott üvegen. Kecsesen formálta a betűket. Tejfehér arcán halvány pír jelent meg és egy mosoly. Ajkába mélyesztette fogait, amikor a feliraton megcsillant egy autó fényszórója. A víz vérré változva folyt le és elmosta a feliratot az üvegen, de a nő szívébe beleégett: a bosszú...
Előző részek
2506
Csodálatos érzés kerített hatalmába. Amikor megláttam, nem tudtam szabadulni a gondolattól. Attól a gondolattól, mely körém fonódott és szép lassan befészkelte magát a tudatomba: a megszerzési vágy...
Hasonló történetek
5409
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3114
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lotus ·
Hölgyem! Elkápráztatott! :blush:

Krisszived ·
Általános, hogy a folytatásos dolgoknál sosem tudják tetőzni az első részt... dehát a szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket, nemde bár? :wink:
Ha ez nem is lenne igaz, neked akkor is sikerült.A legeslegjobban a lány jelleme tettszik.Akár én is lehetnék(ááá, nem vagyok beképzelt... :yum: )!Még a külseje is:rövid haj, széles csípő...Hé, lehet van egy lakásom New Yorkban???:))))))))))
Na, félre a tréfával:Tudod miért emlékeztet egy kicsit önmagamra? Emlékszel arra amit a szalagavató után a csillagokról mondtam??Szerintem igen, és bár tudom, hogy ezt a jellemet nem rólam mintáztad, azért jólesik a gondolat, hogy akár hatással is lehettem rád!
A történethez még, hogy a legszívszorítóbb az utolsó mondat.Tudod milyen sokat árulsz el akaratlanul a gondolatvilágodról ezzel az egy mondattal??
Biztosan, hisz végülis erről szól a művészet.
Még annyit, hogy nagyszerű ahogy összekavarod a történteket.Mintha a nő a kusza gondolatait próbálná összerendezni...Bámulatos, ismét:)!!

u.i.:Az ígéretemről még beszélünk, de körvonalazódik egy gondolat:)


Piros Pillének:Szerintem is nagyon fontos az építő kritika.Nem lehangoló, hanem éppen dicséretes, mert bizonyítja, hogy törődsz a szöveggel és bár már az így is mesteri, azért csiszolnivaló mindig akad, nemde:)?
u.i.tudomhogysokleszmár:)Ez a Lotus tök cuki:)!Olyan... lovagias!!Angyalkám,(bár tudom, hogy a bók nem nekem szólt) nem akarsz bemutatni:)))? :wink:
arkangyal ·
hááát...(tudom nem kezdünk háttal mondatot) nem vagy normális!amúgy egy kicsit rád is gondoltam(de tényleg)és tudom milyen vagy.nemtok rola h lenne lakásod new yorkban(max szegeden egy fél:))a művészetet szerintem nem kell neked bemutatni miss picasso(tudod hogy felnézek rád,mégha kisebb is vagy nálam).megintcsakköszi, mert te vagy az egyetlen, aki talán egy kicsit is ismer.
U.i.:azt a bizonyos lotust nem ismerem, írj neki, ha érdekel...hátha,te kis huncut:) :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: