Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hátsó ablak

Én egy 17 éves lány vagyok. Aki ismer az tudja, hogy laza arc, jó fej és aranyos, de néha bunkó is tudok lenni, de persze csak a nyomorék köcsögökkel. Minden nap eljárok a barátaimmal, és nagyban ugratunk. Általában rövid jeans szoknyában, pántnélküli toppokban, puma sportcipőkben és baseball sapkában járok.

Egy júliusi délutánon egyedül mentem el deszkázni. A Margit híd alatt majd tovább mentem és a végén elhúztam a Mom Parkhoz. Unatkoztam, de nem is akartam otthon baszni a rezet, úgyhogy ott maradtam egy ház hátsó udvaránál egy lépcső alatt és rágyújtottam. Ekkor láttam a leghitetlenebb dolgot ami létezhet. A fölöttem lévő ablakban két lány, azok közül az egyik a barátnőm egy negyven körüli férfival enyhén szólva közösültek. Először zavarba jöttem és hülyén éreztem magam és hátam mögül hirtelen nevetést halottam, amikor megfordultam láttam, hogy a legjobb barátom szakad a röhögéstől. Tíz perc múlva már bekussolt. Tovább néztünk.

A barátnőmet Sziszinek hívják. A másik nő nagyon perverz arccal nézte amíg Sziszi és a férfi őrületes tempóban nyomták. A barátnőm kifeküdt a nagy ágyon és a férfi durva nagy kezeivel simogatta, majd nagy felálló nemi szerve a barátnőm seggébe lendült. A velük lévő nő akkor odament és finom mozdulatokkal elkezdte érintgetni Sziszi testét, majd kinyalta. Amikor pózt cseréltek a férfi elment egy 5 percre. Addig ők ketten szenvedélyes csókokba merültek és ingerelték egymás csiklóját. A haverom már kész volt. Eközben a férfi visszajött egy bőrszerkóban és valami ostorféle cucc volt nála. Ekkor a nő felállt és elégedett fejjel elkezdett mindenféle furcsa dolgokat művelni. A férfi letérdelt és kutyának tetette magát, és ugatott.

Sziszi meg izgatott fejjel kísérelte a perverz kis játékot. Végül a pasi kinyalta a vágytól égő ostort tartó nőt. A sok póztól és különböző faszságoktól mindhárman kifáradtak és lefeküdtek valami selyem lepedőkön, amik a földön voltak szétterülve, de ezt már nem láttam, mert túl magas volt az ablak alja. Amikor hátra fordultam összenéztem a barátommal Danival, aki már régóta tetszik nekem. Ő lesmárolt, és simogatott. Aztán felmentünk hozzá és lefeküdtünk, de ezt már nem mesélem el. Mi nem voltunk bőrszerkóban. Azóta járok vele.

UI.: lehet, hogy az eleje uncsi, de szerintem be kell mutatkoznom ha már írok nektek. Ez amúgy igaz story! Sziasztok.
Hasonló történetek
25565
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22959
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
boroka ·
Gyerekes hulyeseg , foleg az elso fele.

Arikon ·
Elemt 5 percre?
Leugrott a zöldségeshez?
"Enyhén szólva közösültek."
Ez mi akar lenni?
Én kössz nem akarlak megismerni.
Ja és az első pár mondatból mindenki leszűri htehénke.
Vagy csak rohadtul beképzelt.

kisnaiv ·
Olyan vagy mint én voltam 10.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: