Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A halott legény

Egszer volt hol nem volt volt egyszer egy szegény legény. A szegény alatt azt kell érteni, hogy lelki szegény. Egyszer csak úgy döntött, hogy körülnéz a világban. Fel is ment a chat.hu-ra és körülbelül két percen belül volt egy beszélgetőpartnere. De ez a beszélgetőpartner, nem bizonyult normálisnak ezért kilépett... volna, csak hogy akkor még egy valaki jött. (adri 1992)
- Szia
- Szia.
- Hogy vagy.
- Kössz jól.
A szegény legény úgy gondolta, hogy ez egy kész hülyeség és ezért már a kurzor gomb már a kiláépésfelé közeledett. Ám akkor jött egy üzenet.
- Baj ha csak tizenkettő vagyok? - egy pillanatra megdöbben ez a szegény legény. Még soha nem tanúsított idegen lány felé olyan szintű érdeklődést, hogy rákérdez a korra nehogy baj legyen.
- Nem... nem baj. - irta zavartan és izgatottan.
Jó ideg beszélgettek amikor végül is megtörtént a sorsdöntő kérdés.
- Van telefonszámod? - kérdezte a lány.
- Persze hogy van. - felelte a legény boldogan, mert a szívében olyan melegség áradt szét, hogy azt nem lehetet szavakba önteni.
Pár óra múlva a legény kikapcsolta a számítógépet, és leffeküdt aludni. De nem tudott, mert sóvárgott az a lány után, akivel beszélgetett. Így telt el három nap. Egszer csak a legény telefonja megcsörrent. Nem hit a szemének. ADRI FELHÍVTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Remegett a keze az izgalomtól, de valahogy mégiscsak sikerült felvennie a telefont.
- Szia.
- Szia Adri vagyok. Zavarlak?
- Nem dehogy.
Elég sokat beszélgethettek, és amikor letették a telefont, akkor a legény olyan boldog volt mint még soha.
Kis idő múlva e-mailje érkezett, egy kép volt hozzá csatolva. Megnézte és látta, hogy Adrien küldött neki képet.
Ő nemsokkal utány viszonozta a képküldést, és igy mind a ketten megismerték egymást. Kis idő múlva a ketteshez csatlakozott egy másik lány is. Manuéla.
Ő is köüldött egy képet a legénynek és ők is vidám beszélgetésbe elegyedtek.
Pár hét múlva Adri amikor egyszer felhívta a legényt egy érdekes kéréssel állt elő.
- Már olyan rég ismerjük egymást. Mi lenne ha járnánk?
A legény igent mondott és így, ha csak telefonon keresztül is, de jártak.
Hosszú idö telt el. Egyszer csak megszakadt egy időre a telefonkapcsolat, és amikor pár hét múlva sikerült helyrehozni a lány egy új smst küldött.
"Szia, tudod valamit el kell mondano, amíg te nem voltál itt addig én egy másik pasival jöttem össze.
A legény lelkileg teljesen tönkrement ezt az üzenetet olvasva. Persze nem akarta megbántani kedvesét.
- Nem haragszom mert igazad van, neked olyan srácra van szükséged aki melletted van és aki megvígasztal. Büszke főhajtással ezennel távozok a képből. Utámna az ágyravetette magát és keserves sírásban tört ki. Senki nem értette othon, se az anyja se a tesvére, hogy az utána következő hónapokban a legny miért felejtett el nevetni és mosolyogni.
A legény érezte, hog a lelkének a fele itt halt meg. De megpróbált talpraállni és ha nagy nehezen is de sikerül.
Utána megismerkedett egy helyes helyi lánnyal. Tők jó barátok lettek és a legény el is felejtette azt, hog neki van egy barátja aki várja a telefonhívásokat.
Annyira jól elbarátkozgattak, hogy egyszer amikor egy közös buliban voltak akkor a srác túl mélyre nézett a pohár fenekének, és a lánnyal, megtette amit nem kellett volna. Utána napokig azon volt beijedve, hogy jajj mi lessz ha a lány terhes lessz tőle, pedig ő ezt nem akarta. Akkor hívta föl megint adri, hogy él e még, mert nem adott magáról életjelet. Akkor bezzeg eszébe jutott a legénynek is, hogy van neki egy olyan barátja aki telefonon várja. Elmesélt neki mindent és a lány nyugtatta, hogy ne pánikoljon. A legény ezerszer mebánta, hogy elfelejtette a lányt, de már nem tudott mit csinálni. Végül is nem lett a másik lánnyal semmi probléma. A dolog elült. De azzal a lánnyal már nem tartja a kapcsolatot.
Telt múlt az idő, és a legény megismerkedett egy másik helyi lánnyal. Az a lány elég zárkózott volt, nem adta magát olcsón. Pedig a legény csak egy barátnőt akart maga mellé. A lány kitalálta, hogy három próbatétel alá teszi és ha kiállja akkor hajlandó járni vele. Az első próba a türelem volt. Nehezen is de kiállta a legény. A második a becsület volt. Itt már többször hibázott és éppenhogy csak sikerült. A harmadik a bátorság volt.
Itt át kellett menni egy végtelen mélység fölötti vékony deszkapallón és ha sikerül akkor hajlandó lessz a lány járni vele. Amikor eljutott a a közepéig akkor hirtelen megszédült és leesett volna, ha nem kapaszkodik. Felkiálltott a lánynak. SEGÍTS! De a lány útközben beszélgetett az előző lánnyal akivel olyan durva dolgok történtek. És az a lány minden rosszat mondott róla neki. Hogy bosszút áljon. Visszakiálltotta lány.
Miért segítenék? Nem kellesz! és kinevette. A legénynek akkor eszébe jutott, hogy van neki egy olyan barátja aki telefonon várja. És rájött, hogy ő az egyetlen aki idáig szeretni tudta. De ő is elhagyta Ami nem az ő hibája volt, hanem a legényé aki nem tudta megtenni azt amit Adri kért. Hogy láthassa. Élőben. Ezért sorsába beletörődve elengedtea pallót és zuhant a feneketlen mélységbe. Utközben rezte, hogy a lelke másik fele is darabokra hullott.
Itt a vég gondolta a legény és mégegyszer visszagondolt arra a lányra akit soha nem láthat. Majd egyszer csak földet ért és a halott lelkét kilelhelve még egy csókot küldött azért a lányért aki őt telefonon várja.
Hasonló történetek
7438
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3750
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: