Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hajléktalan

A hajléktalan férfi szakadt, koszos kabátjában kicsit távolabb, de velem szemben ült egy padon.
Szemét lehunyva arcát a nap felé fordította. Szinte éreztem, ahogy megszűnik körülötte a világ, ahogy végigsimítják arcát a tavaszi nap első, meleg sugarai.
Hirtelen betolakodónak éreztem magam. Mintha megpróbálnám ellopni tőle azt a kevés boldogságot is, ami neki még maradt.
Zavartan körbenéztem, majd eszembe jutott valami. Lementem az aluljáróba és vettem néhány péksüteményt.

Elindultam visszafelé, de a lépcső alján megtorpantam. Mi lesz, ha kinevet, vagy rossz néven veszi? – futott át az agyamon. Esetleg jelenetet rendez? Mit szólnak az emberek?
Lábam a legalsó lépcsőfokon volt, de még tétováztam. Aztán mégis elindultam. Bizonytalanul közelítettem feléje. Még mindig ugyanúgy ült ott, arcát a fény felé tartva.
Leültem mellé. Nem mozdult. Mintha észre sem vett volna.
Egy ideig üldögéltem tanácstalanul, aztán én is lehunytam a szemem és így belenéztem a napba. Csodálatos, színes kavalkád jelent meg csukott szemhéjam mögött. Nem győztem ámulni a színek tisztaságán, és összevisszaságban is lenyűgöző szépségén.

- Ugye szép? – felriadtam. Tiszta, kék szempár nézett rám. A tekintetében a látszólagos vidámság mögött mély szomorúság rejtőzött.
Elmosolyodtam: - Igen, csodálatos.
A kezemen levő zacskóra nézett és ösztönösen megnyalta a szája szélét, majd zavartan elfordult.
- Jaj, bocsánat – szabadkoztam – ezt önnek hoztam – és odanyújtottam neki a zacskót.
Szeme tágra nyílt a csodálkozástól – Nekem? – dadogta hitetlenkedve.
- Tudja ott ültem a szemközti padon, és figyeltem ahogy… - kezdtem magyarázkodni, aztán elhallgattam. Csendesen bólintott.
- Úgy éreztem, valamivel meg kell köszönnöm – folytattam, majd gyengéd erőszakkal a kezébe nyomtam a zacskót. –Kérem… - tettem még hozzá biztatólag.

Mohón nyitotta ki, beleharapott az első péksüteménybe és hagyta, hogy az íze szétterjedjen a nyelvén. Újra behunyta a szemét és felnézett a napra. A szeme sarkából apró könnycsepp csordult végig az arcán…
Csendben felálltam és otthagytam. Nem akartam megzavarni a boldogságát.
Messziről visszanéztem. Ugyanúgy ült és lassan majszolta a péksüteményt.
A szívem megtelt hálával, hiszen ott, a forgalmas utcán az élet egyik legszebb ajándékát kaptam… egy hajléktalantól.
A tavaszi napfény első csodáját.
Hasonló történetek
10216
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
7250
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
robin54 ·
Sziasztok :)

örülök, hogy tetszik :)

Tűzmadár ·
Szerintem is jó. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: