Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A felismerés

Két éjszaka óta nem tudok aludni, valahogy nem tudok annyira lelassulni, és elmerülni a gondolataimban, hogy el is tudjak aludni. Tudom, hogy ez most elég betegesen hangzik, de hiányzik valami…
És ezt a problémát márpedig orvosolni kell. Ide szakértelem kell, és ezért elodáztam rajta, hogy mit is tenne dr. Sebestyén a helyemben. De nem jutottam sokra, így kedvenc istenemre hallgatva, - mert, hogy nekem az is van-, fogtam magam és megittam egy, jó legyen inkább kettő, - mivel komoly problémával állok szemben -, pohár ÁMORT. (Aki nem tudná a legolcsóbb vermut, ami létezik, de az íze a George által reklámozott Martinivel simán felér…)

És mint utókezelés, mert hogy arra is szükség van. Lenyomtam egy forró kádat. Na már most azt hiszem, azt nem kellett volna, de már mindegy…

Lényeg, az hogy most már tudom mi az a nulladik típusú vámpír feeling. Mert, hogy totál lefílingeltem…
Olyan kábulat lett rajtam úrrá, mintha az egész testem kibizseregne a helyéről. De úgy, mintha a belső szerveim egyenként masíroznának ki a testemből. Ütemre, 1-2-3-4… Eközben pedig teljesen nyugodt érzés fogott el, mintha ez így lenne helyes. Hallottam a legkisebb neszt is, a saját szívem úgy zenélt, mintha marsot dobolt volna. És a vérem egyre csak pumpált, ki akart robbanni a testemből és vörösre színezni az egész világot. És én csak feküdtem mozdulatlanul, miközben az igazi én már felettem rezonált. Gyönyörű volt, csodaszép! Egy valóságos űrutazás!

Aztán egyre halkabb lett és teljesen elpárolgott. Minden apró muzsikafoszlány megszűnt létezni, mintha csak álmodtam volna. Egyszerre minden, ami volt, az érzékek játéka, mind megszűnt létezni, ahogy kihűlt a testem és a forró víz összes maradványa elillant, én becsapottnak éreztem magam, a végtelenségig becsapottnak…

Majd amikor felültem az ágyon, rájöttem valamire, valami roppant fontosra:

Elszoktam a piától!
Hasonló történetek
3121
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3931
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Gondolom a kád lenyomása fürdést jelent, de hogy a „feeling” mit, nem tudom. Viszont egy pohár vermut, nem vermut. :-)

mooney16 ·
Szerintem nagyon jól írsz,és nagyon méltánytalan,hogy alig írtak hozzád páran...tök jó!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: