Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A fáraó haragja 4.

A két fiú szó szerint úszott a hatalmas vagyonban, a gazdagság érzése minden másról elterelte figyelmüket.
-20 évesen meggazdagodni, ez sirály!
-Meg 21. Gyere haver! Keblemre!
- Mi ez a szöveg?
Összenevettek és egymás kezébe csaptak, és folytatták az ujjongást. Egyszerre dobálták fel az aranypénzeket, ujjongva kiabáltak, hátat fordítva a fáraó sírjának. A fáklyák fénye kísérteties árnyékot vetett a falakra. A lobogó tüzeket most egy szellő eltérítette felfelé tartó útjuktól.
- Mindjárt jövök, megnézem mi a helyzet a többiekkel. -mondta Nick, és kilépett a kamrából.
- Ne siess annyira, idetalálnak maguktól is. - de addigra Nick már messze járt.
A múmia pedig könnyedén nyomta oldalra a sír fedelét. Anthony meg sem hallotta az egymáshoz súrlódó kőfelületek zaját, mert a földre hulló pénzérmék elnyomták a rövid hangot. De semmit sem segített volna rajta, ha hamarabb veszi észre a felé közelítő veszedelmet. A fáraó megkönnyebbülten vette tudomásul, hogy hatalmas ereje van. Jobbra nézett, és ekkor tárult szeme elé, mit tesznek a sírrablók. Hasizmait megfeszítve ült fel, megfogta a sír szélét, és egy pillanat alatt kiugrott a szarkofágból. Hajlott ívű, finoman megmunkált tőrén fogást váltott, szúrásra készen indult el kincsei háborítója felé. Egy méterrel megállt mögötte, és hatalmasat hördült:
- Átkozott szentségtörő!

Anthony tágra nyílt szemekkel megmerevedett. Tenyeréből kihullottak a nagyértékű érmék. Fél pillanat alatt tett egy 180 fokos fordulatot, és szembetalálta magát egy hatalmas, izmos testtel, mely mindössze egy koszos kötényt viselt a derekán, meg a kés tokját az övén plusz, mellékesen a tok tartalmát a kezében.
Nem akart magához térni kábulatából. Végül lassan lenyomva az adóvevő gombját, megszólalt:
- Na jó, fiúk, nagyon élethű volt. Kandi kamera? Hol vannak a kamerák? Hol szedtétek össze ezt a melákot? Meg kell mondjam, jó munkát végeztetek, tényleg ijesztő feje van, mintha a középkorból jött volna, de engem nem vertek át. Egyébként nincs nagyon túlöltözve a tag.
- Mi van? Miről beszélsz? - jelentkezett be Nick.
- Hha. Ez nem jött össze. Különben is, ha egy fáraó, miért nem ógörögül szólalt meg?
A fáraó összehúzta hatalmas karizmait.
- Ennek meg mi a baja?
Senki sem értette. Csak Jake.
A múmia felemelt karját, megszorította Anthony nyakát, és felemelte őt a földről, saját kincsei közül.
- Most százszorosan meglakolsz bűneidért!

Tony erőlködve kalimpált a levegőben lábaival, kezeivel görcsösen markolta fogvatartója karját. A fáraó szinte minden erőkifejtés nélkül hajította el a fiút. Alighanem most esett le Tonynak, hogy itt nincs szó semmiféle átverésről, a kinyitott szarkofág mindent elárult. Oldalával ütközött a falnak, felkiáltott fájdalmában, és a földre csúszott. Érezte, hogy két bordája eltörött, a bal válla kimozdult helyéről. De azt is sejtette, helyzete reménytelen, nem lesz hosszú életű.
- Nem akartam rosszat! Hagyjon! Nem vittünk ki semmit!
Az uralkodó hozzálépett. Tony ép karjával lecsatolta övéről az adóvevőt, és a szájához emelte.
- Segítség! Segítsetek! Ez tényleg feltámadt! Ki fog nyírni! Komolyan beszélek! Neee! Ne tedd...
A múmia megszorította a csuklóját. Anthony görcsösen tartotta a rádiót, de amikor az megcsavarta karját, eleresztette, és az adóvevő a földre esett. A fáraó még egy hatalmasat csavart a karján. Tony ordításától az egész barlang visszhangzott.
Jake elmosolyodott.
- Íme, megérkezett!

- Hallottátok? Ez nem olyan megjátszós ordítás volt. Ez olyan fájdalmas ordítás! De az nem lehet! - mindenki ott csoportosult Lucasnál. - Különben is, Nick, neked Tonyval kéne lenned, mégis itt vagy.
- Titeket akartalak megkeresni.
- Odataláltunk volna anélkül is.
- Na Most hagyjuk abba, és nézzük már meg mi történt. De ha megint szivat, én megölöm!

Az eltört csont átszakította bőrét, és ijesztően meredt ki könyökénél, a hússal és inakkal együtt, a vér csak úgy ömlött Tony karjából.
- Erre nem lesz szükséged a túlvilágon! - hörögte, és széttaposta a telefont. - Bosszúm lesújt rátok, férgek! Nem segít rajtatok semmi!
Tony hátrahajtotta fejét, majd ránézett karjára. A hányinger kerülgette.
- Dögölj meg! - ordította.
A fáraó rálépett egyik combjára, 3 cm mély vágást ejtett áldozata hasán, és letépte róla vércsatakos ingét. Az alkarcsontja még kijjebb nyomódott. Valamit elkezdett belevésni a srác bőrébe. Anthony kínjában a földet kaparta.
A férfi megfogta a fiú törött karját, és hatalmasat rántott rajta. A tenyerébe is belevágott valamit. Anthony a fájdalom ködén át még látta, amint a gyilkosa felemeli őrét. A hideg pengén megcsillant a fáklyák fénye. A kés a hasába vágódott, pontosan a jel közepébe. Majd újból és újból lesújtott, a vér lassan tócsába gyűlt körülötte. Még egy utolsót rúgott szabad lábával, kiáltása hörgésbe fulladt, és szép arcán szemhéja örökre eltakarta melegbarna szemeit. A fáraó magasra emelte fejét, diadalmasan ordított.
- Senki nem hagyhatja el élve szentélyemet!!!

***

- Nem! Neeeee!!! - ordított fel Nick. - most mit mondjak a barátnőjének? Úristen! Ő volt a legjobb barátom! Hol van most, aki ezt tette? Miért nem találkoztunk össze a folyosón vele?
James vállára ekkor vér cseppent. Lassan felemelte fejét, és felnézett. - Csak azért, - nyögte remegő hangon - mert még mindig itt van. Jézusom!
Most már mind felnéztek a megmaradtak. A barlang plafonján, 10 méterrel felettük, a falba kapaszkodva ott lógott a múmia, késéről még most is csöpögött Anthony vére.
- Te jó Isten, futás! -adta ki a sürgető parancsot Lucas, de nem kellett senkinek kétszer mondani. Eszeveszetten rohantak a terem kijárata felé, élükön Lucassal. Ám egy szemvillanás alatt ott termett üldözőjük, és elállta az utat. Elkapta Lucast megnőtt karmaival, és a hasába vágta a kést...

--------------------------------------------------------------------

Steve az ágyán feküdt, és egy éjszakai műsort nézett. Lassan elálmosodva kiejtette kezéből a távirányítót, ami lepottyant a földre. Hirtelen az ébrenlétből más dimenzióba lépett. Üldözték. Őt és egy ismeretlen lányt. Hiába futottak, mintha csak egy helyben álltak volna. Üldözőjük utolérte őket, és egy bárd lecsapott a lányra. Steve-t elborította a lány vére. Felordított. Tudta, hogy álmodik. Fel akart ébredni, de nem bírta irányítani az álom menetét. Kétségbeesetten kiabált. Ekkor valami fülsüketítő zajt hallott, ami nem az álomból való, és végre felébredt. Felpattant az ágyból. Teste úszott az izzadtságban. Csengettek. Ez ébreszthette fel. Ránézett az órára. Fél tizenkettő.
- Ki lehet az ilyenkor? - töprengett.
Valaki rátenyerelt a csengőre, és egyfolytában nyomta.
- Jól van, megyek már! .- kiabálta ki. - Mi ilyen sürgős?
Az ajtón dörömböltek.
- Ki az? Ki vagy és mit akarsz? - lépdelt az ajtóhoz holdkórosan. Még egy széklábában is megbotlott, és majdnem orra esett.
- Se...Segítened kell! Kérlek, engedj be! Szükségem van rád. És az...egész világnak.
-Jaj ne! Ez rosszul hangzik. Ezt már egyszer hallottam, és akkor is csupa rossz sült ki belőle. - mondta halkan magának.
-Gyere vissza holnap. Nagyon fáradt vagyok. Vagy mondd meg hol laksz, majd megkereslek. Mi a neved?
- Ne, ne, ne! Hallgass meg, kérlek! Jake vagyok, Jake Current.
-Jake Current? Jake, de rég találkoztunk! Ha jól emlékszem, legutóbb a szakközépiskolában cseszted át a fejem.
- Ez nem igaz, az a csaj mindenkivel kefélt.
- Mit akarsz tőlem? Ne tedd tönkre az életem!
- Segítened kell!
-És miért nem kerestél azóta? Csak akkor vagyok jó, ha bajban vagy?
- Mert nem éltem itt. Elköltöztünk. Hiába hívtalak, nem akartál szóba állni velem.
- Hmmm. Új számom van.

Steve kitárta az ajtót, és elborzadt, ahogy Jake-re nézett. Ruhája véres volt, tekintete zavarodott.
- Jézusom, jól vagy? Mi történt?
- Ez nem az én vérem. Azt hallottam, volt már dolgod a természetfelettivel. A tévében láttam, hogy valami történt veled, ami csakis természetfeletti lehetett. Azt persze nem tudom, mi.
- Na ne. Ne folytasd. Elvesztettem a barátaimat a természetfeletti miatt. Ebből elég!
- Figyelj! Csak te hiszel nekem.
- Na jó! Most az egyszer. Gyere be!
Mindketten leültek a kanapéra, és Jake folytatta a történetet.
- Csak benned bízhatok. A társaim...- elcsuklott a hangja - mind meghaltak. Csak én maradtam életben.
- Mi ölte meg őket?
- Megtaláltuk Thotmesz fáraó sírját, és vele az összes kincset. Ám volt még ott egy könyv is.
Ekkor Steve összerezzent, és a szájához kapta a kezét.
- A Holtak Könyve. Mondd, hogy nem.
- De igen. És felolvastam a Thotmeszhez tartozó részt.
- Úristen! Nem tudod, mit tettél!
- Nem tehetek róla. Alig emlékszem, mi történt akkor. Valami kényszerített, hogy menjek tovább, hiába akart rábeszélni James, hogy forduljak vissza. Mintha megszállt volna valami. Vagy valaki. Miattam halt meg! Ha hagyom, hogy visszamenjen...
- Nem, ha hagyod, hogy visszamenjen, akkor is meghal. Ebben biztos lehetsz. Az a múmia nem hagyta volna.
- Én mégis kijutottam.
-Ezt én sem értem. De örülj inkább a szerencsédnek. Bár, nem biztos, hogy ez olyan nagy szerencse. Valami célja van veled. És biztos nem jó dolgokat akar veled elérni. Hadd fogalmazzak úgy: Egy démoni erőt szabadítottál fel, és csak te állíthatod meg. Rajtad függ az emberiség élete vagy bukása…

(folyt. köv. később)
Előző részek
1947
- Fiúk! El sem fogjátok hinni, mit találtam! Megfogtuk az Isten lábát! Megvan a sír, az igazi szarkofág. És a fáraó egész vagyona, használati tárgyai, ékszerei! Ez csodálatos! Gazdagok vagyunk! Ha ezt mind kivisszük, dollár milliárdokat kaszálunk vele...
2069
-Sikerült! - teljesen felmászott, és leporolta magáról a port. -Korán elszóltam magam.
-A francba! Rohadtul fáj a vállam! Vissza kéne rántani a helyére. Segítened kell!
-Hogy mit akarsz?
Jake egy szélesebb kiszögellésnek támasztotta hátát, és egy nagyot nyelt. Megrándult karját a kiszögellés szélére lógatta...
2155
Most már senki sem mosolygott. Mind valami vonzást éreztek, amikor felfedezték ezt a barlangot, és rátaláltak a kijárat közelében a megdönthetetlen bizonyítékokra.
Eközben mindnyájan elővették saját köteleiket, és hozzákötözték a végét a földhöz erősített vaskarikához, mely segítségével majd visszatalálnak a kijárathoz, a kötél másik végét pedig derekuk köré kötötték. Elosztották egymás között, ki merre tartson, és a barlang mely részét fedezze fel...
Hasonló történetek
10144
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
16096
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tom55 ·
Ennek a résznek az eleje, mikor elintézte Anthony-t, az tetszett :wink: , ám a második fele, mikor Steve-hez érkeztünk az gyors váltás volt.

Csak egy kivetni valóm van, h Jake véresen érkezett meg, így az egész utat véres göncben tette meg és senki sem volt feltünő?

ui.: Moon-sun, a fenébe, hogy mindig meg tudsz előzni és te vagy az első hozzászóló! (ez így nem ér) :smile: :blush:
moon-sun ·
Reggel csak ugy érzem jól magam ha elolvashatom a történeteket ,utánna jobb kedvem van!Kelj korán :wink:
Tom55 ·
Korán kelek, elég korán... csak olyan kómás vagyok, h még az ajtónak is neki megyek néha, nem h történetekete olvassak. :smile: :smile:

ui.: de köszi a tanácsot! :wink:

Noémy17 ·
Hááááát.......
A végére odaírtam, hogy mikor felébredt, akkor fél 12 volt. Ilyenkor ritkán sétálnak az utcán. Azt vágülis nem írtma, hogy milyen városrészen lakik Steve :smirk:

Jó, hogy tetszett. Amúgy szerintem a negyedik rész lett a legjobb, ti nem tudom hogy érzitek.
A múmia 3. részét készültem ezzel a kezdéssel megírni, de rájöttem, hogy nem vagyok képes egy egész könyvet megírni. Minden történetem leragadok az akcótörténeteknél, meg aminél valami izalmas történik.
Sőt, továbbmegyek, forgatókönyvírónak készültem eddig, de lehet, hogy ahhoz nincs nagy tehetségem, bénának érzem magam. vagyok. Na jó, ezt a szöveget abbahagyom. Hülye érzés. Ezeket a történeteket csak kikapcsolódásként küldtem. Horrorrjaongó vagyok.Bár, ki tudja. Sok gyakorlással...
:smiley:
Tom55 ·
Az oké, h fél 12-kor ritkán mászkálnak az emberek, de gondolom nem 5 perc volt az út, mire odaért a barátjához, addig találkozhatott volna valakivel, de persze, nagyon ritkán előfordulhat, h nem...mindegy, ilyen kis apró hibáid legyenk a jövőben, ne nagyok (mint nekem) és jól írsz!

Ami pedig az utánna lévő "vallomásodat" illeti, én kiváncsiam várom, h mi lesz a történeted folytatása, mert jó és senki sem kezdi profin az írást, max kiemelkedően, de hát tudjuk, h gyakorlat teszi a mestert! :wink:
moon-sun ·
Na,dehát szerintem nagyon jók az irásaid!Az apró hibák nélkül pedig már túl jó lenne és a többieknek nem lenne eséjük...- :blush: ---

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: