Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Beigli

Valójában nem szeretem a Karácsonyt. Akárha háborús időket élnénk. Nincs iskola, nincs újság, a rádió komolyzenét sugároz, vagy rég halott színészekkel rádiójátékot, esetleg a Kisherceget - vagyis azt mindig valahol -, a TV-ben Jézus élete pörög - egy szakállas férfi a képernyőn, talán ugyanaz megy az 1-esen, 2-esen, 3-ason, az osztrákon és a francián, még a Discoverin is valahogy? -, az utcákon életbe lép a kijárási tilalom és mindezek tetejébe..., ó borzalom...!
Bezár a TESCO; az élelmiszer utánpótlás feneketlen kútja, a feledékeny háziasszonyok mentsvára. Innen már csak egy lépés a jegyrendszer!!!
És persze ott a beigli.

Az elbeigliesedés már december elején kezdődik, amikor a hiper-szupermarketek bejáratánál, közvetlenül az ajtó előtt, a hivalkodó méretű pódiumon megjelenik a beigli. Mákos, diós, szép hengerforma, folpakkba csomagolva, tökéletesen.
- Vegyünk beiglit? - kérdezi életem párja, ki beigligőzben díszítette gyermekkorában a karácsonyfát, és tudja, rendes családban beigli nélkül nem múlhat a karácsony.
- Áááá, dehogy! - tiltakozik a valamirevaló háziasszony. - Megszárad Szentestére. Majd én sütök.

Amiben van is valami, hisz olyan ez a beigli, mint a novemberben kivágott luc, mire a szobába, vagyis az asztalra került, egyformán hullatja magát, ki levelét, ki morzsáját.
A gondos asszony tehát beiglit süt, mégpedig Szenteste délelőttjén, hogy a kelt tészta illatában díszítsük a fát, ami magától persze nem öltözik, segítenünk kell neki, és amire a férfi már nem ér rá, hisz ő a dermesztő hidegben megfaragta a fa törzsét, talpba erőszakolta, becipelte és kikötötte. A többi az asszony és az aprónép dolga. Az anya természetesen főz, süt, közben lelkileg támogatja lankadó lelkesedésű, díszítő csapatát, majd felismervén a végső kimerülés állapotát, TV-zni engedi a gyerekeket, és befejezi a fát.
Míg kel a beigli.

Amit nem lehet csak úgy ripsz, ropsz összecsapni. Szakértő mondta a rádióban minap, hogy a tölteléket szükséges egy nappal korábban elkészíteni. Nem csak kitalálni féltizenkettőkor, hogy beigli lesz ma ebédre, mint hétköznapokon a tojáslevest tejbegrízzel, idejekorán tervezni és cselekedni, muszáj. Mákos és diós tölteléket készíteni, mert valamelyiket nem szereti ez, a másikat meg az, közben a mák felébe mazsolát vagy reszelt almát keverni, mert az elengedhetetlen, és a másik felébe semmi esetre se rakni, mert az fúúúj. Előző nap tehát mák és diódarálás, fáradó izmok és korgó gyomor, mert a fogyókúra többnyire folyamatos, és a tölteléket készítve minden épeszű asszonyszemély megfogadja, hogy a hegynyi cukrot rejtő bejglire rá se néz, nem hogy megkóstolná.

A beigli tehát szépen növöget szenteste délelőttjén előbb a kelesztőtálban, aztán felcsavarva, majd valahol az üvegdíszek felrakását követően, és az égősor elhelyezése előtt be is kerül a sütőbe.
És száll az illat.
A gyerekek be-benéznek a konyhába.
- Mi ez a jó szag? - kérdezik.
- Beigli - feleli asszonyunk büszkén.
- Remélem, nem mákos! - jegyzi meg az egyik.
- És nincs benne mazsola! - szögezi le a másik, és szaladnak is tovább.

A beigli szépen sötétedik közben, ha szerencsénk van, szét se reped - ennek esélye csekély -, nem feledkezünk meg róla közvetlenül a vég előtt, mikor lerogyunk egy kis pihenőre, időben vesszük ki a sütőből, és elégedetten csúsztatjuk a forró tepsiről a konyhapultra. Eddigre már ott tolakodik mögöttünk az egész család, hogy tíz perccel ebéd előtt még kóstoljon.
Aztán, amikor mindenki eltávozott a kistányérra tett szelettel, mi is leülünk a konyhaasztal mellé eltakarítani a beigli végét, amiben nincs töltelék, és ezért nem kell senkinek, de ami mégse mehet a kutyának.

Egész finom, gondoljuk sóvárogva, mert valójában szeretjük a beiglit, és egy hosszú, tűnődő pillantást vetünk rá. Szép aranybarnára sült, és kellően dagi is a sok máktól, diótól.
- Egye fene a fogyókúrát! - határozunk derűsen, és a közepéből, ahol legvastagabb a töltelék, lekanyarítunk egy jó szeletet magunknak is.
Hasonló történetek
5654
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4605
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Szivacs ·
Ezt ki is írta ?
Rose_26 ·
Ott van a szerző, a bal felső sarokban.). Ha személyem érdekel:), van a lapon még egy írásom.

Így könnyű!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: