Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

31. fárasztó, avagy dinamizmus egy gondolatmenetre

Mindent bele - ordítjuk mikor szurkolunk. Na most megosztom a Nagyérdeművel mi is az a minden, amit egy ilyen igazi mindent belénél lehet gondolni: !--break--> lehelet, hold, pihenés, gyalázat, éneklés, magyarázás, mutogatás, magamutogatás, magam mutogatás, tagadás, fárasztás, fogalmasítás, tiszta tekintet, szerelmes pillantás egy padon, magyarázkodás, bujdosás, felvállalás, Paradicsom, fájdalom, számolás, lenyelés, utolsó cseppekig, felsorolás, közhelyesítés, szidalmazás, akusztizálás, zsebretettkezezés, fejvakarászás, kapucsukás, pihenés, pihentség, kipihentség, csapkodás, ájlávjúzás, szerelmeskedés, csodálkozás, rácsodálkozás, nézelődés, nyálcsorgatás, undorítóskodás, undormányoskodás, meghallgatás, meg nem hallgatás, evridéjezés, soul-reggiezés, niggázás, zsidózás, cigányozás, kurvázás, lekurvázás, buzizás, lezbizés, társadalomból kiszorítás, kiszorítottság, visszaszorítottság, becsináltság, be-csináltság, mintezés, mertezés, márminthogyozás, hogyozás, bazdmegolás, ízlelgetés, gyüjtögetés, fárasztózás, dinamizmusozás, visszafordítozás, erdei iskolázás, központozás, vesszőzés, felkiáltójelezés, pontosvesszőzés, sorrendezés, bekezdésezés, szövegformázás, mondatformázás, betűformázás, informatikázás, könyvtárazás, húzás, rájövés, felelés, 100%-ozás, örülés, őrülés, megőrülés, magunkkal való semmit evés, semmit tevés, óhjeijezés, beolvasás, hagyás, nyomhagyás, otthagyás, lelki terrorozás, dúdolás, ismételgetés, ismételgetés, ismételgetés, szeretés, ismételgetés, ismételgetés, ismételgetés, hogy szeretlek, kérlelés, hogy feküdjünk le, kielégülés, mentális élvezet, perverzió, hétköznapi csalódottság, ritmustalan tumtamozás, bébizés, ovizás, serdülőzés, egyetemi bulizás, munkahelyi felvétel, kirúgás, csóróskodás, munkanélküliség, elzüllés, megöregedés, elhalás, kihalás, jó hallás, látás, látomás, látomásosság, felsorolás, asszociáltatás, tízes szám hallgatás, ne továbbozás, megpróbálás leállásra, trabantos belökés, zsaporozseces tüdőszűrés, pihentagyúság, pihent ágyúság, hallás ágyúság, vallás ágyúság, vallásháborúzás, lekatolizálás, rekatolizálás, reformálás, beolvasás a dagadt asszonyságoknak, gandalfozás, nézelődés, fejlődés, szövegelés, szövegezés, szövetezés, köszöngetés, megnemhallás, elszörnyültetés, ami eszembejut leírása, fonott haj nézegetés, jó csajozás, lecsajozás, lepasizás, bepasizás, bepalizás, bepiálás, beájulás, beámítás, bebebezés, belezés, kibelezés, undorítózás, fejvakargatás, lúzerkedés, tovább nem menés, talán abbahagyás időszakosan, később újrakezdés, szerelembeesés, az ajtón való beesés, időben való összeesés, fordulóból való kiesés, rivalizálás, továbbjutás, érdemi semmit tevés, ami a csövön kiférés, ritmustalanítás, de azt amúgyis észrevevés, gyógyszer bevevés, pihenés kicsit, majd újrakezdés fontolgatása, eldöntés, feldöntés, zsiguli döntögetés, fontolgatás, fonogatás, rámszólás mikorhagyommárabba mondattal, visszaszólás hamajdvégétérzem mondattal, párbeszéd elvetése, sétálás 4 órán át magányban, pihenés, egy barát felhívása, beszélgetés vele, a napunk elmondása, ölelés, jóéjszakátkívánás, elköszönés, utána váltás vissza magamra, a fárasztó el nem magyarázása, saját magadtól való rájövés, hogy ez mind-mind kell abba a bizonyos Mindent belébe!
Hasonló történetek
3121
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4253
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: