Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vérfarkas napló 1.rész

Ma olyan történt amire sose gondoltam suli után ki mentem az erdőbe sétálni, hideg volt de nem érdekelt. meg fogtam le ültem egy farönkre és el kezdtem csinálni a házit.ahogy teltek a percek hirtelen egy zajt hallottam. fel álltam és körül néztem de nem láttam semmit aztán pár perc el teltével vonyító vicsorgó hangot hallottam és meg láttam őket! farkasok voltak, nem közönséges farkasok voltak, ezek furcsák voltak egy falkába 10-en voltak és közöttük volt egy nagy darab kitől szemmel láthatóan nagyon féltek. hatalmas volt és ami még furcsább 2 lábra fel tudott állni.
annyira néztem őket hogy véletlen rá léptem egy gallyra és akkora volt a zaj hogy észre vettek. felém kezdett szaladni a nagy farkas, üldözőbe vett annyira gyors volt hogy utól ért és rám ugrott erőlködtem próbáltam le lökni magamról de nem ment és hát bele harapott a kezembe úgy tudtam el szabadulni hogy egy fehér farkas rá támadott és így el bírtam menekülni.
a kezem nagyon fáj ég viszket úgy érzem hogy lázam is van irtóra melegem van nem tudom mi van velem! utánna néztem a neten itt nálunk ilyen nagy falka nincs is. vannak olyan farkasok akik át jönnek a határnál de kb 3 db farkas. én meg vagy 10 et láttam
 
Hasonló történetek
3122
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
3310
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: