Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vérem a testvérem: életem 1.

Csillag ragyogott az égen és az ő szívében is. Ma is, mint minden teliholdkor, könnyes szemmel bámulta a Holdat. Tekintete a krátereket számolta a távoli égitesten. Majd hirtelen elkapta tekintetét, tétovázott és megfogott egy vázát. Erőt vett magán és hozzá vágta az ajtóhoz. A gyönyörű porcelán darabokra törve hullott a földre és ezer meg ezer darabja csillámként ragyogtak a padlón. Fanni mindegyiket szemügyre vette és 4-5 darabot a kezébe is vett, s tiszta erőből marokba szorította a kezét. Eddigre viszont benyitott édesanyja, de már nem tudta megakadályozni a dolgot. A lány kezéből, az ujjai között vér kezdett csorogni. Anyja ránézett, és eleinte meg sem tudott szólalni, nézte lánya kezét, ahogy az ujjak szorítása egyre gyengébb lesz, s végül kiejtette a tenyeréből a szilánkokat.
- Úr Isten, mit tettél? - szólalt meg hirtelen.
- Semmit. Megpróbáltam összeszedni a darabokat.
- Nem, te összeszorítottad a markodban a szilánkokat!
- Lehet. - mélázott, tekintetét a padlóra meresztve.
- Hát te nem érzel? Ez nem fáj? - borult ki.
- Fáj, de nem úgy, ahogy kéne.
- Ebből elég, most rögtön elviszlek orvoshoz! Ömlik a vér a kezedből!

S már vitte is. Egy rongyot kötött a kezére Fanninak és becsörtettek a kórházba. Ott mindent elmondott a kezelőorvosnak, aki kirendelt egy pszihológust a lány mellé. A kötözés közben Fanni elbeszélgetett az orvossal. Egészen rendesnek látszott így megbízott benne.
- Hogy szerezted ezeket a sebeket? - kérdezte a lányt kezének öltése közben. Tőle akarta hallani az egész sztorit.
- Egy cserép darabot megcsorítottam.
- Miért? - nézett rá érdeklődve.
- Fogalmam sincs.
- Ha így folytatod, komolyabb bajod lehet,
-Ettől már nem félek! - tette másik kezével barna fürtjeit füle mögé.
- Kirendeltek melléd negyed éves megfigyelésre egy pszihológust.
- Tessék? Dehát?
- Jól hallottad. A viselkedésed indokolja a felügyeletet.

Fanniban ekkor mintha valami eltört volna. Kirántotta kezét az orvos kezéből és feldöntött egy kisebb gyógyszeres szekrényt. Ordítani kezdett, tajtékzani akár a tenger, s közben le s fel járkált.
- Miért? Miért? Miért nem tudok olyan lenni, mint a többi 15 éves lány? Amikor elvágom a kezem, vagy elesem, miért nem fáj? Akarom, hogy fájjon! Akarom, hogy érezzek! Szenvedni akarok, fájni! - kiabált.
- Nem értelek, kérlek, csitulj! - de már késő volt. Akkora az ajtóban ott állt édesanyja a pszihológus kiséretében.
Hasonló történetek
4228
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
7762
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Slayer@ ·
Köszi a hozzá szólásokat remélem még sokan véleményt fognak nyílvánítani! :wink:

Akiszólt ·
Üdv!

Még csak ezt a részt olvastam, de majd a többihez is válaszolok.
A fogalmazásmódod már megbocsáss, néha nagyon rossz.
Például:
"A gyönyörű porcelán darabokra törve hullott a földre és ezer meg ezer darabja csillámként ragyogtak a padlón."
ragyogott vagy simán darabjai-t írj
"Eddigre viszont benyitott édesanyja"
Addigra legfeljebb, de jobban hangzana az "Ekkor nyitott be az édesanyja".
"Egy rongyot kötött a kezére Fanninak és becsörtettek a kórházba" A Fanninak szó fölösleges, előzőleg már ismert az alany.
Az a baj, hogy ez elég kis szövegben fordul elő.

Amúgy a történetet jól indítod, kicsit bővíthetnéd a leírásokat. A lefolyása sem rossz, csak ha regény, vedd is úgy, és ne akarj végezni 10 oldal után.

Ja és a pszichológus - nem hiba, mert nehéz szó, de akkor keressünk utána.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: