Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Végzetes barátságok

Szia szépfiú! Na mi a helyzet? Látom rád fér a szórakozás, biztos nagyon elfoglalt vagy, dolgozol és a munka elveszi az összes szabadidődet. Nagyon fáradtnak tűnsz, a fejed tele van minden féle badarsággal, amit a főnöködnek köszönhetsz. De tudod mit? Ez az este a Tiéd, ne hagyd, hogy a mindennapi gondjaid elrontsák, élvezd ki mindenegyes pillanatát. Tessék? Hogy ehhez én nem kellek? Ugyan már, ne butáskodj. Nézd meg a barátaidat, ők is velem együtt szórakoznak. Na, ne legyél ennyire makacs, egy alkalomtól nem lesz semmi bajod... de te tudod. Habár fogalmad sincs, hogy mit hagysz ki ezzel. Látod, milyen jól mulatnak a többiek? Mind laza, jókedvű. Nézd meg Z.-t, milyen jóízűen nevet. És Te ebből akarsz kimaradni? Ugye-ugye, hogy nem beszélek butaságot? Gondolkozz egy kicsit. Addig is had mutatkozzak be, nem is tudom, hogy lehettem ennyire neveletlen, a nevem: Joint. Tetszik a nevem? Hidd el az is tetszeni fog, amit nyújtok. Látod? Máris mennyivel könnyebben megy az ismerkedés, egyébként üdvözöllek a körünkben! Nézd csak azt a csini-bini lányt. Én ismerem őt, ő is mindig velem emeli azt est fényét. Menj oda hozzá, tudod csak lazán, nem kell félni. Bár, ahogy elnézlek eszedben sincs félni. Nocsak! Hova lett a bátortalanságod? Igyatok az estére és a találkozásotokra… és a miénkre is kedves barátom.

Szervusz barátom!... hogy micsoda? Nem vagyok a barátod? Legszívesebben elfelejtenéd azt a percet, amikor megismerkedtünk? De hát miért? Nem volt jó az estét egy olyan csinos lánnyal tölteni? Azt mondod, van barátnőd és nagyon fáj a szíved, ha arra gondolsz hogy megcsaltad. És másnap reggel émelygett a gyomrod, fájt a fejed és egész nap alig tudtál egy értelmes szót kibökni... hmm, talán nem kellett volna ennyi alkoholt inni! Az alkohol öl, butít és nyomorba dönt, ezt akarod? Legközelebb többet szívsz belőlem, majd én vigyázok Rád, hogy ne csinálj semmi hülyeséget!...
Tessék?! Azt akarod mondani, hogy ez mind az én hibám?! És nem akarsz többé látni? Te hálátlan! Elfelejted ki segített neked felhőtlenül mulatni! Elfelejted, hogy ki segített nevetni a többiek idétlen viccein! És megfeledkezel arról, hogy ki szerzett Neked egy csodálatos éjszakát egy gyönyörű lánnyal, akit csak az igazán ’nagyok’ kaphatnak meg. Nem látod, hogy néznek rád a barátaid? Mennyit nőttél a szemükben? Nem tudod, de a hátad mögött Rólad beszélnek, közben fényezik a fejed feletti glóriát! Látom nem érdemled meg, hogy a bizalmasod legyek, igazad volt, felejts el! Pedig én csak jót akartam Neked! …na mi lesz? Még mindig itt vagy?! Hova lett a bátorságod? Hja persze, AZT is tőlem kaptál! … méghogy bocsássak meg... na jó, de csakis azért, hogy lásd mennyire jó vagyok Hozzád. Ennek örömére szívj el újra. Meglásd nem bánod meg, az én barátságom mindennél többet ér.

Nagyon örülök, hogy megismerhettelek, és a bizalmadba fogadtál. Gyere, menjünk mulatni egy kicsit, tudom hogy fáradt vagy, de szeretnék mutatni valamit. Különleges alkalomhoz, különleges hely kell… jajj, ne kéresd magad. Csalódtál már bennem valaha? Segítek: nem! ... Hiába kérded, nem árulom el, hogy hova megyünk, és azt sem hogy miért. Elégedj meg annyival, hogy nagy meglepetésre számíthatsz. Megérkeztünk. Ugye nem akarod azt mondani, hogy nem tetszik? Ugyan már! Csak azért, mert a kis magánmulatókhoz és kocsmákhoz vagy hozzászokva, nem kell megrémülni egy nagyobb táncmulatságtól. Kicsit izgulsz, szívj egyet…látod, máris jobb. Szeretném, ha megismernéd egyik rokonomat. Már itt is van, most magatokra hagylak titeket, ismerkedjetek össze.

Hát szia. A nevem: Ex. Látom, alig várod, hogy megtudd miért vagy itt és hogy ki vagyok én pontosan. Csak annyit tudsz, hogy ez egy különleges alkalom, de ezen kívül semmi többet. Elárulom: pontosan egy éve ismered Joint-ot. Idő közben nagyon jól összemelegedtetek, de kezded úgy érezni, hogy valami már nem a régi. Ha kissé nyúzott vagy és szeretnél ellazulni, vagy ha sok rossz történik Veled, hozzá fordulsz, de már nem leszel olyan vidám, mint először és nem forog úgy a nyelved, hogy a pultos kiscsaj egyből beléd bolonduljon. Joint jó barátod, ezért arra gondolt, hogy összehoz minket. Tudom, tetszik a világa, de az már nem elégít ki. Én mutatok egy szebbet. Nem kell mást tenned, vegyél be és bebizonyítom: kiérdemlem a bizalmad. … Ilyet még nem éltél át igaz? Ezt nyújthatom Neked, felhőtlen boldogságot, amit rég nem éreztél. Ugye tetszik? Látod, egy barát mindent megtesz, hogy a másik kedvében járjon. Milyen élénk lettél, pedig nem is ittál kávét- tudod e, hogy az árt az egészségnek? Nem tudtad? Látod-látod én vigyázok Rád, őrködöm az egészséged felett. Mellettem nyugodtan ellazulhatsz, nem történik semmi baj. Magával ragadó ez a zene nemde? Gyerünk, táncolj! Pörögj! Élj át egy fergeteges extázist! –s közben ne gondolj semmire, hagyd hogy magammal ragadjalak, hogy teljesen a magamhoz szoktassalak.

Tudom, kevés vagyok már. Hiába próbálok segíteni, már nem okozok olyan örömöt, s nem tudom elűzni a bánatot, ami tekintetre kiül. Egyre több gondod van, s pont én, aki arra hivatott, hogy felvidítson, energiát adjon: cserben hagy. Te oly jó vagy hozzám, megosztod velem minden bajod, hozzám fordulsz, s lassan már egész heted velem töltöd. De hatásom már nem olyan erős mint kellene, s így nem veszed hasznomat. De lásd: a jóakaród vagyok, azt akarom, hogy vidáman teljenek napjaid s ne legyél oly szomorú. Családom következő tagjánál fogsz újra magadra találni, ő majd segít, hogy elmúljon a depressziód és újra a túlhajtott életedet élhesd.
Gyors vagyok, de hívj csak Speedy-nek. Hihetetlenül gyorsan oldom meg a gondjaidat, ezért vagyok olyan drága. Ne sokalld, a boldogságnak nagy ára van, de megéri kifizetni. Pár perc alatt eltűntetem a fáradság és a nyugalmatlanság okozta testi tüneteket, hamar karika mentes lesz a szemed alja s ismét visszatér az életkedved, újult erővel foghatsz neki a munkának. –melynek gyümölcsét rám fogod költeni.

Ez szörnyű! Nem tudom elhinni! Otthagyott! Egy ilyen jóvágású, értelmes és dolgos fiatalembert, mint Te otthagyott a barátnője! Mégis hogy képzeli?! Nincs Neked elég bajod így is?! Mindketten azon fáradozunk, hogy Neked jó kedved legyen, s ez által vidáman tölthesd el vele az időt, s így hálálja meg! Egy büdös k*rva! Nézd meg, mit tett Veled! Nézz a tükörbe! Látod mi lett Belőled?! Újra sápadt vagy, véres a szemed alja, állandóan félsz valamitől és begubózod magad. Én sosem hagynálak el, sosem tennék Veled ilyet! Kérlek, engedd, had segítsek Neked. Oly rossz ilyen elcsigázottnak látni. Meglátod, mindjárt jobb lesz…

Már egy nap nyugta sem lehet az embernek?! Senkinek sincs Hozzád egy jó szava. Bent a munkahelyeden a főnököd egyre vadabb iramod diktál és nincs megelégedve Veled. Pedig Te mindent megteszel, de ez a szemét nem veszi észre magát, és csak hajt mint a kocsis. Szörnyű! A kolléganőd egy ribanc, egész nap jópofizik, hát persze hogy több a fizetése! Pedig Te sokkal többet teszel a cégért, mint amennyit az a nő valaha tett! Nem tetszik nekik, hogy fáradt vagy és beesett az arcod. Állandóan ez a hajtás, semmi pihenés, hát persze hogy ilyen rosszul nézel ki! És rám fogják a mocsadékok, rám, aki a legjobban törődik Veled és aki vigyáz rád a nap minden pillanatában! De ez még nem elég. A világnak több kell, kiszipolyozzák az összes pénzed: villany –víz -gázszámla, közösköltség és kölcsön törlesztés. Igen kölcsönöket vagy kénytelen felvenni, mert semmit sem hagynak Neked, hogy újra találkozzunk. Kenyér, tej? Az meg mi? Mióta nem étkeztél rendesen? Mert elviselhetetlen a fájdalmad, amit csak én enyhíthetek, ezért muszáj rám költened. Ez is mind a többi ember hibája! A barátaid otthagytak, ráadásul még a hozzájutási áram is magasabb lett. Pedig én azt szeretném, hogy Neked jó legyen. Mikor voltál utoljára nyaralni? Már nem is emlékszel. Keresd fel unokatestvéremet, Bélyeget! Ő majd elintézi, hogy olyan élményben legyen részed, amit sose felejtesz el! Megmutatja milyen is egy igazi utazás! És majd ha visszatértél, bemutatlak Crack-nak, vele újra normális életet élhetsz! –újra megállás nélkül pöröghetsz, elfelejtheted minden gondodat, s élvezheted a legerősebb barátság minden gyönyörét, s közben igazi függővé válsz...

Mióta nem láttalak? Egy napja, talán kettő? Esetleg egy hét? Egy örökkévalóság mind a kettőnknek. Én ott porosodtam a polcon, Te pedig majd megőrültél. –szegény-szegény, úgy sajnállak, de ne csüggedj, nemsokára mindent bepótolhatunk. De addig is egy nap a fizetésig. A főnököd hozza a formáját, most még kevesebb pénzt ad Neked, hogy pukkadjon meg az öntelt feje! Na nem baj, ma úgyis korán sötétedik, majd megmutatod neki, hogy kivel szórakozzon! Jó hosszú út van az iroda és a villamosmegálló között, ott majd lecsaphatsz rá… készülj…
Ne hibáztasd magad, nem Te tehetsz róla. Ha időben megkapod a fizetést, nem lettél volna nélkülem, nem lettél volna ennyire ideges, nem végeztél volna vele. De ő akarta magának a bajt. Figyelemre sem méltatott, pedig Te szépen kérted, no nem baj, most legalább nem tehet többé keresztbe Nekünk. Oly rég voltunk egymáséi. Gyere hozzuk be az elvesztett időt. Egyetlen adagom, nem lesz elég, vedd be minden darabom, s újra boldoggá teszlek. Ez az…egymás után, csak nyugodtan…érzed hogy áradok szét az egész lényedben? Ugye milyen megnyugtató? Nem kell többet törődnöd semmivel és senkivel, nem lesz több problémád, amit meg kell oldanod. Örökké együtt lehetünk…

„Most pedig rövid híreink következnek: újabb kábítószer túladagolásnak esett áldozatul egy 24 éves fiatalember. Vélhetően ő volt a híres W. Üzletlánc igazgatójának a gyilkosa. Hogy tettét drog, vagy az elvonási tünetek hatására tette, még nem derült fény. ...”

Szervusz kicsilány! Ooo, értem. Te már nagy, felnőtt hölgy vagy, akinek senki se mondja meg, hogy mit tegyen. Igazán önálló lehetsz, ha a szüleid elengednek egy ilyen helyre. Biztos sokkal érettebb vagy a korodbeli lányoknál. Olyan magabiztos és bátor vagy mint ott az a nő igaz? Mert ő tényleg ’menő’. Látod, hogy körüldongják a férfiak? S mennyire népszerű? Elárulok egy titkot: én tettem olyanná. Csak az én barátaim lehetnek ennyire ’jófejek’. Nem akarsz közéjük tartozni? Jaj, hogy lehettem ennyire illetlen egy ilyen szép teremtéssel mint Te, hisz még be sem mutatkoztam. A nevem Joint.
- Te vajon, meddig jutsz el? Az elvonón végzed majd, vagy úgy mint az a srác? Oppá, elfelejtettem megemlíteni egy apróságot, ismertem Őt. De nem halsz bele ha nem mondom meg... vagy igen? ...nem érdekel.
Hasonló történetek
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
DeeDiamond ·
Ez nekem nagyon tetszett!! Egyszerűen még most is a hatása alatt vagyok! NAgyon tetszik, ahogyan a drog szemszögéból írod meg! Csak gratulálni tudok, egyértlemű 10es...:) Itt-ott mondjuk volt nehezen érthető mondat, vagy elírás, de akkor is nagyon jó volt, csak gratulálni tudok!

Ékezet ·
Hmm, hmm ...

Drogot még sosem próbáltam (nem is áll szándékomban),
de a történet magával ragadó :)

Egye fene, kapsz egy 10est... :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: