Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valami

Gyönyörű napsütéses reggelre ébredtem. Ez a nap is ugyanolyan mint a többi. De mégis furcsán szép. Kikeltem az ágyból, felvettem a papucsom és lementem a konyhába. Megfőztem a kávémat, majd kiültem a teraszra. Az eget néztem. Furcsán kék volt, és nagyon melegen sütött a nap. Éreztem, hogy ma igazán nyári nap lesz. Letettem a kávém az asztalra és nyújtóztam egyet. Ma egészen nehéz napom lesz, a főnökömnek kell megmutatnom az új ötletemet. A prezentációval már végeztem, de nem tudom, hogy meg tudom e győzni. Nem baj, úgy kell odamennem, hogy igenis sikerülni fog. Elmostam a poharam, majd elmentem zuhanyozni. Legalább fél órát áztattam magam, hátha jobb lesz, nem lett jobb. Csak jobban izgultam. Nemrég kerültem ebbe a városba menedzserként dolgozom, és ez az első igazi megbízásom. Felvettem fekete kosztümöm, ami egy rövid szoknyából és egy blézerből állt. Fehér inget vettem fel, mert az még is csak elegánsabb. Még átnéztem a beszédemet, majd megkerestem a kocsikulcsot és elindultam. Az út körülbelül negyed óra, de nekem többnek tűnt.
Amikor beléptem, a cég recepciósa nem állított meg, már lassan mindenki megismert a cégnél. Tudták hogy én vagyok az egyik főnök. Nem nagyon szeretem ha így neveznek, mert nem szeretek másoknak parancsolgatni. Meg talán még új nekem ez a helyzet. Beszálltam a liftbe és megnyomtam a 13-as gombot. Naná, hogy szerencsétlen emeleten van a főnököm irodája. Mindegy, ezen most nem kell gondolkodnom. Nagy levegő. Felértem az emeletre, kinyilt a liftajtó, és mindenki felém nézett. Jézusom.
-Jó reggelt kisasszony.
-Jó reggelt hölgyem.- mondták sorba. Én meg csak szimplán mondtam egy Jó reggeltet, és kopogtam a főnököm ajtaján. Bentről nem hallatszott semmi. Majd még egyszer kopogtam, és egy ismerős hang hallatszott:
-Igen, tessék csak.- Én beléptem az irodába, majd becsuktam az ajtót.-Kérem üljön le.- Leültem, a főnököm éppen telefonált, gondolom azért nem volt ilyen közlékeny. Most, hogy így telefonált jobban megnézhettem, eddig nem volt alkalmam rá. Jasonnek hívják. Fekete haj, barna szemek, elég magas volt, és az látszott hogy nem sportol, viszont nem hagyja el magát. Körülbelül 30-35 éves lehetett. Én meg 25, hát nem lenne rossz pasinak. Jajj miket beszélek, hiszen ő a főnököm. A férfi közben abbahagyta a beszélgetést, és engem nézett.
-Hölgyem megkérdezhetném, hogy mit bámul?- a fenébe. Észrevette, hogy méregetem.
-Öhm... elnézést, Uram.- mondtam zavartan, és levettem a szemem róla.
-Ugyan, hagyjuk ezt a magázódást. Kérem szólitson Jasonnek.- mondta kedvesen. Sosem szokott ilyen közvetlen lenni. Mások előtt ő a nagy üzletember akinek kőből van a szive.
-Kimberly, de szólítson kérem Kimnek. - mondtam még mindig zavartan. Jason felállt az asztaltól és a kanapéra ült.
-Kérlek gyere ide te is, ma egész nap tárgyalásról tárgyalásra mentem. Ha nem bánod innen nézném a prezentációdat. - Mondta kedvesen.
-Rendben. Akkor kezdhetem is? - közben már kotorásztam is a táskámban a kidolgozott prezentációm után. Amig kotorásztam, addig Jason elhelyezkedett a kanapén.
Jason gondolkodott valamin. Milyen sexy ez a nő, hány éves lehet, talán 24-28. Talán lehet. Nincs kedvem, még egy prezentációt végig hallgatni, de nyilván sokat dolgozott rajta. De a vörös hajáról, és kék szeméről nem bírom levenni a szemeim, formás alakja és mellei nagyon megfogtak. Gyönyörű. Nem lehet másképpen kifejezni.

Jason megrögzött agglegény. 35 évesen csak alkalmi kapcsolatai voltak, nyilván azért mert gimiben szakított vele nagy szerelme, Jessica, a legjobb haverja miatt. Azóta jó sok idő eltelt és ő egyedül van. Persze most meg nem mer kapcsolatot létesíteni senkivel, mert sok pénze van, és a nők jönnek a pénzre mint a legyek a... Persze ez mind csak annyival magyarázható, hogy fél a csalódástól.
Most még is ugy gondolta, kellene neki valaki, akivel esténként együtt lefeküdhet aludni, és ne csak a kutyája vakkantson neki egyet ha hazaér hanem a szerelme üdvözölj otthon. Egy ideje már gondolkozik ezen a dolgon, és most már biztos benne. Tegnap este regisztrált egy oldalon ahol pasik nőket keresnek, akiknek a belső a fontos...

-Jason, megtaláltam. Ne haragudj, csak mindig eltűnik a pendrive-om.- mondtam hangosan. Mire a férfi felnézett rám és bolintott. Igyekeztem a lehető legjobban előadni az ötletem, körülbelül 1 órát beszlhettem
Hasonló történetek
24723
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
21475
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: