Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Új világ

Az egész egy forró nyári napon kezdődött. Már hetek óta mondogatták a hírekben, hogy a Földön elterjedőben van egy új vírus, aminek nincs ellenszere, és megállítani sem igazán lehet. Nem gondoltam volna, hogy azt a várost is eléri, ahol élek, mégis megtörtént, és amikor minden összeomlott, a túlélés lett a legfőbb szempont mindenki életében. Az emberek megbolondultak. Balesetek történtek minden utcában, az evakuálás fogalma teljesen új értelmet nyert. Az emberek eltaposták egymást, nem érdekelte őket semmi, csak hogy élve kijussanak a városból. Nagyon kevés embernek sikerült.


Amikor engem, konkrétan a lakóházat, amiben a napjaimat tengettem, elérte a vírus, számomra is a túlélés lett a legfontosabb. Senki nem tudta, miféle vírusról van szó, csak sejteni lehetett, az egész világ rettegett, menekült, gyilkolt. Az utcákat mindenhol véres tetemek borították, az élők pedig nemes egyszerűséggel átlépték őket. A fertőzött emberek gyilkoltak. Aki az útjukba akadt, azt megharapták, megkarmolták, szétcincálták, a fertőzés egyre gyorsabban terjedt. Adammel, a barátommal menekülni próbáltunk, minden szükséges holmit összeszedtünk már, és vártuk, hogy másnap reggel elindulhassunk. De nem indultunk el. Egyedül maradtam.


Az indulás előtt, amikor felébredtem, Adam mosolyogva ült az ágy szélén, és látszólag nagyon mélyen gondolkodott valamiről. Sápadt volt, a szemei semmilyen érzelmet nem tükröztek. Odakúsztam hozzá, és nyomtam egy puszit az arcára. Felém fordult, végignyúlt az ágyon, hogy hozzám bújhasson, és akkor megláttam. A combján egy harapásnyom éktelenkedett, mélyen a húsába mart az egyik fertőzött. Adam néhány óra múlva belehalt a lázba, ami a seb miatt szökött egyre magasabbra. Néhány perccel a halála beállta után életre kelt, és megpróbált megharapni. Szét kellett vernem a fejét egy baseball ütővel, menekülnöm kellett. Már csak magamért éltem. Mindenki meghalt, akit szerettem.

Hasonló történetek
5342
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
6540
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások
További hozzászólások »
stevler ·
Sokszor találkozhattunk már ezzel a témával. Első olvasatra klisének tűnik a bevezető, de biztosra veszem, hogy Neked sikerül majd valami igazán izgalmasat kerekíteni belőle.
Kíváncsian várom!

Nauszikaá ·
Örülök, hogy várjátok, jó hosszú lesz, de úgy tűnik, az első rész első negyede (?) már csak 2012-ben fog felkerülni.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: