Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tyr a múlt harcosa 10

10. fejezet
Az élet rúnája

Tyr csak nagy nehezen tudta abbahagyni a sírást. Odin nem szólt egy szót sem ez alatt, csak ölelte, és hagyta, hogy a fia jól kisírja magát.
- Miért nem tudok semmit sem tenni? Miért vagyok isten, ha meg van kötve a kezem?- zokogta.
- Vannak dolgok, amiken az istenek sem tudnak változtatni.- felelete csendesen Odin.
- Tennem kell valamit, nem nézhetem tétlenül, hogy meghaljon!
- Tudom, hogy szeretnéd, és azt hiszem, a legjobb embert hívtad segítségül.
- Tudsz segíteni? Hogyan- kapta fel a fejét a férfi.
- Ezt inkább olyan helyen beszéljük meg, ahol avatatlan fülek nem hallják.
- Antonia háza elég semleges terület?- nézett reménykedve a férfi. Az öreg szavai felkeltették a kíváncsiságát, és a szívében a reményt.
- Igen, tökéletes.

Mikor maguk voltak a házban Tyr hellyel kínálta az öreget, majd maga is letelepedett. Mikor Odin bele akart kezdeni a beszédébe, Freyja kaparni kezdte az ajtót.
- Bocsáss meg, szegény kutyáról, nincs aki, gondoskodjon.- mosolygott a férfi.
- Etesd meg. Nyugodtan.
Tyr gyorsan megetette a kutyát, majd letelepedett az öreghez, és megkérdezte:
- Mi a terved? Hogyan tudnál segíteni Antonián?
- Pofon egyszerűen. Megajándékozlak az Élet rúnájával.
- Az Élet rúnája? Sose hallottam róla!
- Persze, hogy nem, hisz te nem vagy Beavatott.
- Ez igaz. Tehát, mit tud ez a rúna?
- Közismertebb neve Sowulo. Lehet alkalmazni energia, erő, siker, gyógyítás, termékenység érdekében. A jelentése Nap, melynek fénye és melege az életet és növekedést jelenti, mindent, ami jó.
- Értem. Tehát ebben rejlik a titka.
- Így van. Te a gyógyító funkcióját fogod felhasználni Antoniánál. Erőt adsz neki, és ez az erő fogja gyógyítani.
- Rendben.
- Akkor most átadom neked a rúnát, de vigyázz, mert Hagalaz tulajdonságai akadályt támaszthatnak a Sowulo használata közben, és ha nem tudod kontrolálni, akár meg is ölheted a kislányt.
- Vigyázni fogok, ígérem!
- Akkor gyere közelebb, Tyr!- szólt az istenek atyja, majd Tyr jobb melléhez illesztette két ujját, néhány halk szót mondott, mire a férfi teste megmerevedett, majd görcsberándult. Ugyanazokat a kínokat élte át, mint a másik négy rúna megszerzésekor. Odin csak nézte a fiát, és ennyit mondott, mikor a férfi kezdett megnyugodni.
- Légy bátor, és az újonnan kapott hatalmadat jóra használd! Mostmár sikerülni fog a harcod mind Antoniáért, mind a démon ellen!
- Köszönöm, atyám!- suttogta kimerülten a férfi. Odin eltűnt, és az isten egyedül maradt.

Egy óra volt pontosan. Tyr elhatározta, hogy holnap bemegy a kórházba, és segít a lányon, de addig is a hatalma alá vonja a Sowulot. Az éjszak hátralévő részében keményen kínozta saját magát, hogy szét tudja választani a benne lévő rúnák erejét, melyek most még csak rendezetlenül kavarogtak benne. Nehéz volt, de végül sikerült. Fáradt volt, ezért lefeküdt aludni. Tíz órakor kelt, lezuhanyzott, majd bement a kórházba. Antonia már jobb színben volt, mint amikor otthagyta, de azért a férfinak újra elszorult a torka. Leült a lány mellé, megfogta a kezét, behunyta a szemét, majd koncentrálni kezdett, és aktiválta a Sowulo gyógyító képességét. Kis adagot adott a lánynak először, és csak öt percig tartott a varázslat. Mikor végzett, megsimogatta a lányt.
- Remélem, tudtam neked segíteni, Antonia.- suttogta.
Tyr csak este ment el a kórházból, mikor ismét kitessékelte az ügyeletes nővér. A főorvos néha benézett az új beteghez, így Tyr-rel is megismerkedett. Rokonszenvesnek találta a fiatalembert, és igyekezett megnyugtatni, hogy a lány itt mindent megkap, amire szüksége van.
- Holnap csak késő délután jöjjön meglátogatni, mert a nap folyamán sok vizsgálatot fogunk elvégezni rajta.
- Miféle vizsgálatokat?
- Hát olyanokat, amelyekből megállapíthatjuk, hogy milyen kezelést válasszunk, amivel a lehető leghamarabb meggyógyulhat.
- Értem. Köszönöm, doktor úr.
- Nincs mit. Még fél órát maradhat, aztán a lányt el kell vinnünk néhány előzetes vizsgálatra.
- Jó. Mondja csak, ki ezen az osztályon a kezelőorvosa?
- Én vagyok. Miért kérdezi?
- Tegnap egy fiatal orvos műtötte meg, és azt mondta, hogy minden az elkövetkezendő 24 órán múlik. Hogy látja, életben marad?
- Igen, ahogy nézem, megmarad. Tudja vettünk már tőle vérttegnap éjjel, és az óta megkaptam az eredményeket. Nagyszerűek az eredményei más betegekéhez képest, a szervezete nagyon erős.
- Ezt örömmel hallom. Most mennem kell, de délután ismét eljövök.
- Rendben. Az unokahúga eredményeire nem kíváncsi?
- Nem mondana nekem semmit, mivel nem végeztem orvosképzőt.
- Akkor mi a foglalkozása?
- Katona vagyok. Főhadnagy.
- Értem. Nos, akkor isten áldja!
- Viszontlátásra!

A napok egyformán teltek Tyr számára, aki kezdte megszokni az állandóságot. Napjában kétszer a kórházban volt, Antoniát gyógyította a Sowulo segítségével, a közte lévő időt, pedig edzéssel töltötte. Bosszút akart állni a démonon, amiért a lányt kórházba jutatta. Elege volt abból, hogy ha találkoznak mindig futni hagyja a nőt, és most elhatározta, hogy végképp megszabadul tőle. Most nincs aki megállítsa, és nem lesz kegyelem!
Hasonló történetek
4779
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
4979
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: