Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tiszavirág

Nyár volt, füllesztő meleg. A kollégium egyik szobájából lágy dallam szállt ki az ablakon. Egy aprócska kérész szállt arra. Eltévedt. A párjánál lett volna a helye, de a szíve a zajos város felé vonzotta. Berepült a szoba ablakán, én megbújt a sarokban. Élvezte a zenét, és figyelte az ágyon fekvő férfit. Fiatal, jóképű ember volt, és a kicsiny tiszavirág buta álmodozásba merült. Őrültség - gondolta a kérész, de rászállt a férfi párnájára és a fülébe suttogott egy történetet.
„Volt régen egy hercegnő a neve Tiszavirág volt. Szerelmet ébresztett egy királyfiba, de hűtlen lett hozzá. Ezért egy varázsló kérésszé változtatta, és az lett a büntetése, hogy százévente csak egyszer térhet vissza a földre, hogy egynapos élete alatt megtalálja az szerelem igazi értelmét.”

A férfi föleszmélt, óvatosan tenyerébe vette a kis rovart, és behunyta a szemét. A tiszavirág közelebb tipegett és az ifjú puha ajkára apró csókot lehet. Megtört a varázslat. A kicsiny kérész újra ember lett. A férfi átkarolta a lányt és ajkuk újabb forró csókban forrt össze...
A lemenő nap sugarai vörösre festették az eget a lány szomorúan kinézett az ablakon, és egy szorító érzés kerítette hatalmába. Még sem sikerült teljesen megtörni az átkot... Búcsút intett a kedvesének, és újra kérészé változott. Erőtlenül próbált elrugaszkodni az ablak párkányáról de szárnyai már nem engedelmeskedtek. Zuhanni kezdett, majd csillogó porrá változott és eltűnt.
Az ifjú szemével kereste az aprócska csodát. Hiába...

Lágy szellő enyhítette a forróságot. A fiú szíve nagyot dobbant, egy apró fuvallat Tiszavirág hangján súgta fülébe: „Még találkozzunk...” Majd fordult egyet a föld, és több száz élet ért véget aznap. Megannyi tiszavirág talált egy életen át tartó boldogságot egyetlen földi napjára...
Hasonló történetek
3862
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
3124
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
Hozzászólások
További hozzászólások »
fciska ·
szerintem van benne fantázia!!!! csak így tovább!!!!! :heart_eyes:

Csanasz ·
Ez csak egy aranyos mese. Szép.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: