Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tenisz utáni álom

Ez az eset még 2004 nyarán történt meg velem én akkor voltam 20 éves barna haj barna szem.Wimbledonba mentünk haverommal a tenisztornára hogy megnézzük a női döntőt Sharapova játszott Kurnyikovával.Mondani sem kell a hangulat fantasztikus volt.Végül is Sharapova nyert.Ahogy mentünk volna kifelé a stadionból Sharapova odaszólt nekünk hogy segítenénk-e elvinni a cuccait az öltözőig.Mi persze azonnal igennel azaz yessel válaszoltunk.El sem hittük elejében hogy a 17 éves teniszező minket fog elhívni.Gyönyörű volt.Magas hosszú szőke hajjal és hosszú combokkal.Egyszóval igazi tinicsaj volt.Azután megkérdezte tőlünk hogy megvárjuk még átöltözik vagy megyünk.Mi pedig válaszoltuk hogy van időnk.Az a látvány ami ezek után elém tárult.Sportos teste,mellei tenyérbevalóak.Ekkor már nem bírtam tovább odamentem és lesmároltam.tetszett neki a dolog mert elkezdte levenni a pólóm.Kigombolta a nadrágom és elővette az addigra már erősen feszülő farkamat.Fantasztikus érzés volt ahogy a tenisztől megedződött kezével húzogatta rajta a bőrt.Haverom sem birta tovább ő is beadta a farkát a teniszdívának.Szopni kezdte de nagyon érzékenyen de látszódott rajta hogy nem először csinálja.Miután teljesen kikészített a szájával behatoltam a pinájába.Eltudjátok képzelni az olyan csupasz és szűk volt hogy a mennyekbe éreztem magam.ezek után a haverom már csak statisztált enyém lett a szőkeség.azután pózt váltottunk nyársaltam rendesen szűk punciját.Mellei lebegtek a döngetéseimtől.Ekkor nem várt fordulat jött betoppant az ajtón Kurnyikova.Haverom nekiesett majd szétszabdalta méretesre dagadt szerszámával.Azután éreztem hogy mindjárt itt a vége és a végterméket Sharapova arcára lövelltem.Aki ezt szépen le is nyalta magáról és elmondta hogy eddig Nadal volt nála a csúcs de én lesöpörtem.Azután otthagytuk az öltözöben a haveromat és Kurnyikovát és elmentünk ki-ki a maga útjára.
Hasonló történetek
30484
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
30758
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: