Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szülők

Mondjátok, ti elgondolkoztatok már azon, mi mindent megtesz egy Szülő a Gyerekéért?
A minap esett szokásos éjszakai filozofálgatásaim áldozatául a Szülő-Gyermek kapcsolat.
Annyiszor kérdeztem Édesanyámtól: Anya, te szeretsz engem? A válasz egy határozott, szívből jövő Igen volt. Ilyen Igent nem tud más mondani, csak egy Anya, aki rajongásig szereti elfajzott gyermekét. Aztán természetesen jött a visszakérdezés: De Anya, mennyire szeretsz engem? A válasz talán nem meglepő: A világon a legjobban Téged szeretlek, Kislányom! Az oktalan gyermek, aki szintén rajong szülőanyjáért, nem elégszik meg ennyivel: De Édesanya... A Nagymamánál is jobban szeretsz? Egy fáradt, szeretetteljes mosoly a válasz. A dolgos kezek simítása az arcon, és a csillogó szempár annyit mond: Majd megtudod, Kincsem, ha Neked is lesz gyereked...
Érdemes szót áldozni az Apára is. Az Apa... A Kemény Férfi, aki Embert nevel, legalábbis Embert próbál nevelni belőlünk. Aki leszidja az Anyát, ha az kétségbeesetten szorít magához, ha Kicsi Szeme Fénye elveszti egyensúlyát, s fenékre tottyan. Aki miközben szíve szerint ugyanezt tenné, keményen annyit mond: Katonadolog...! A Férfi, a féltékeny Apa, aki az ajtó mögé támasztja a légpuskát ("Nesztek, pfúj, udvarlók, pasik, mit képzel Ez magáról?!"), miközben Lánya még csak három éves...
A Szülők.. Két ember, akiknek sorsát a Szerelem, és egy általuk létrehozott Új Élet fűzi össze.
És mi, a gyerekek.
Annyi mindent kapunk Tőlük és olyan keveset adunk.. Oly sokszor érezzük tehernek azt a féltő gondoskodást. S egy-egy gyenge pillanatunkban döbbenünk csak rá: Istenem, Ők értem vannak... Ilyenkor én is elgondolkozom: Mi lesz velem, ha Ők már nem lesznek?!
Itt ülök, s nézem a szemem elé táruló képet: Két békésen alvó Ember. Két Szülő. Az én Szüleim. Ilyenkor bánok meg mindent, amit nem úgy tettem, ahogy kellett volna, ahogy szerettem volna. Ilyenkor még jobban tele vagyok szeretettel, ránézek a két, szívemnek mérhetetlenül kedves arcra, s annyit motyogok magam elé az éjszaka csendjébe:
Köszönöm...
Hasonló történetek
4071
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3941
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
littaboszi ·
szerencsés vagy ,hogy olyan szüleid vannak akikre így tudsz nézni,én sajnos nem igazán tudom átérezni az írásod érzelem világát,de nagyon tetszik a megfogalmazás,s a szeretet is ami belőle sugárzik

Andreas ·
Nagyon szép. Egy gondolat: kicsit (nagyon) irigyellek, hogy még élnek a szüleid. Ez azt jelenti, hogy még nincs késő, Te még mindent elmondhatsz nekik, mndent megtehetsz értük... Én már nem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: