Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem mind halálig

Sajnos ez a történet szerelemmel kezdődik és halállal végződik.
Ez egy meg ható és szomorú történet.
A két szerelmes már gyerek koruk óta ismerték egymást.
Kicsi koruk óta nagyon szoros volt a kapcsolatuk mert mindig együtt voltak.
Mind a két gyermeknek jó módúak voltak a szülei.
A édes anyja nem jól szemmel nézte a kapcsolatukat mert ő más lányt szeretet volna a kicsi fiának.
Sokat sétáltak, moziba jártak fogták egymás kezét boldogan mosolyogta amikor egymásra pillantottak.
Mindenki észre vette, amikor együtt vannak ott forrósodik a levegő mert olyan szerelmesek voltak.
El hívta szerelmét a moziba, hogy nézzenek meg egy filmet. Örömmel és boldogan ment. Ott történt meg az első csók akkor már tudták, hogy örökké együtt akarnak lenni.
Haza ment a lány elmesélte a szüleinek, hogy mi történt a moziba.
 
Meg csókolták egymást a fiúval még soha nem érzet ilyet az egész teste lángba borult borzongás fogta el nem akar senkit csak az élete szerelmét. A fiú is a szüleinek ugyan azt mondta mint lány, hogy az élete szerelmét meg találta és senki más nem kell.
Mind két szülő csak azt hitte, hogy ez csak hirtelen fel lángolás majd el múlik. Igazság az, hogy mind a ketten mindig azt tették amit a szüleik mondtak mert szerették és tisztelték őket. Lehetett látni amikor együtt voltak, hogy milyen szerelmesen csillogott a szemük a boldogságtó amikor egymásra néztek.
Forrón csókolóztak szorosan ölelkeztek olyan volt mintha soha nem akarnák elengedni egymást.
Nem tudni miért nem bírta és szerette a lányt a fiú édes anyja Így a fiával beszélt az anyja, hogy nem szeretné ha a lány a családhoz tartozna.
Nagyon nehéz helyzetbe volt mert tisztelte és szerette az anyját hallgatott rá de a lány volt az élete értelme.
De még is úgy döntött, hogy azt csinálja amit az anyja kíván csak hogy örömöt szerezzen neki.
Fel hívta, hogy szeretne vele találkozni és beszélni vele kettőjükről.
Nagyon készülődött mert a szerelme randira hívta nem sejtette, hogy rossz hírt mond az élete nagy szerelme.
Sietett, hogy láthassa a szerelmét minél hamarabb amikor oda ért szerelmesen nézett rá át ölelte forrón megcsókolta de a szerelme nem viszonozta.
Meg kérdezte szerelmét, hogy mi a gond már nem szereti?
- De kicsim nagyon szeretlek és az életem értelme vagy halálomig szeretni foglak.
- Akkor meg mi a gond?
Meg mondta, hogy az anyja nem akarja, hogy vele legyen szeretem az anyám így a kedvébe szeretnék járni.
- Ne haragudj rám ezért.
Csak annyit tudott mondani
- Hogy értem.
Küzdött a könnyeivel, hogy el ne sírja magát sarkon fordult és el indult haza.
A fiú fájó szívvel nézett a szerelme után ahogy ott hagyta magára.
Haza érkezett a lány könnyes szemmel.
Az anyja meg kérdezte
- Hogy kislányom mi a gond tudok segíteni?
De csak annyit mondott
- Köszike de nem majd megoldom.
A szeméből el tűnt a szikra ami mindig ott sugárzott a szemében és a mosoly az arcáról. A szülők nem tudtak arról, hogy a lányuk naplót vezet és le írja a bánatát az örömét és mindent amit csinált.
Teljesen elvesztette az élet kedvét nem kért segítséget a szülőktől soha mert mindig maga oldotta a gondokat. Többször is elkövetett öngyilkosságot de a szülők nem tudták, hogy miért mi az oka mert soha nem mondta el a lányuk.
A fiú nem bírta a szerelme nélkül tovább.
Így felhívta, hogy kezdjék újra a kapcsolatot mert nem tud meg lenni és élni nélküle. Nagyon meg örült és szaladt a szerelme karjaiba még szenvedélyesebb mélyebb lett a kapcsolatuk sugárzott a szerelemtől és újra csillogott a szeme és sugárzott az arca a boldogságtól. Olyan szerelemmel nézte a fiút, hogy úgy még soha.
Meg kérte a kezét aki igent mondott és olvadozott a boldogságtól.
Haza ment elmondta a szüleinek, hogy férjhez megy az élete szerelméhez. A szülők nem igazán örültek a hírnek de elfogadták mert azt akarták, hogy boldogan lássák a szeretet lányukat.
A kedvese szülei meg hívták családi ebédre amit örömmel elfogadott mert azt hitte, hogy végre el fogadják de csalódnia kellett mert nem ez történt.
Nem sejtet semmit és boldogan ment a szerelméhez ettek, ittak, beszélgetek az egész délután nagyon jól telt.
Amikor elindult haza a fiúnak az anyja elkísérte a kapuig amikor búcsúzni akart meg lepetésére.
- Most találkoztál utoljára a fiammal.
- Miért mond nekem ilyeneket?
- Gúnyosan azt felelte, hogy nem szeret a fiam csak játszott veled az érzéseiddel mert van már barátnője akit feleségül fog venni.
A szerelmének semmi tudomása nem volt arról, hogy az anyja ilyet fog mondani az élete párjának.
Sírva futott hazáig és be zárkózott a szobába.
Lány édes anyjának ez nagyon gyanús volt így be kopogott hozzá, hogy meg kérdezze nincs valami baj?
- Semmi gond majd meg oldom ahogy tudom és hozzá tette, hogy nagyon szeretlek benneteket.
Elő vette a noteszt, hogy bele írja minden fájdalmát, bánatát és az érzéseit.
Meg írta a búcsú levelét ahol elköszönt a családjától és az élete szerelmétől.
Leírta ha meg fog halni akkor azt szeretné ha a menyasszonyi ruhájába temetnék el. Nem sejtették a szülők, hogy meg akarja ölni magát.
 
A levél így szólt
-Drága anyukám és apukám meg legaranyosabb kis húgom ne haragudjatok rám mert itt hagylak benneteket de már nincs erőm, hogy tovább harcoljak a szerelmemért mert én mással nem tudom el képzelni az életem csak vele és senki mással.
De ő már nem szeret engem mással akarja le élni az életét amit én nem bírnék elviselni mert meg szakadna a szívem.
Nem akarok nektek fájdalmat okozni mert nagyon szeretlek benneteket.
Kérlek benneteket ne sirassatok mindig boldogan gondoljatok rám mert itt vagyok veletek vagy is a szívetekben én akkor már nagyon szép helyen leszek és boldog mind örökre.
Ezt a levelet mutassátok meg az életem szerelmének.
 
Drága szerelmem!
 
- Tudom, hogy már nem szeretsz és másik lányt akarsz feleségül venni sok boldogságot kívánok nektek.
Mivel nem akartalak zavarni édes anyád is mondta, hogy soha ne keresselek mert nem szeretsz én ezt nem bírtam el viselni, hogy már nem szeretsz és nem lehetsz az enyém soha de tud meg, hogy mindig nagyon szerettelek és szeretni is foglak mind örökre.
 
Eljött a reggel és úgy tett mintha mi sem történt volna mosolygott igaz nem volt élethű de semmi rosszra nem gondoltak a szülők.
Elment az iskolába és ott az emeletről le ugrott súlyosan meg sérült a mentők kórházba szállították lélegeztető gépre tették, hogy a család el tudjon búcsúzni tőle. Amilyen gyorsan csak tudtak azonnal szóltak a szülőknek mert semmi remény nem volt, hogy életben marad a lány.
Így a szülők szóltak a fiúnak is ha akar el köszönhet a szeretet lányuktól. Már mindenki ott volt amikor a szerelme meg jelent be engedték hozzá. hogy el tudjon búcsúzni a szerelmétől.
 
Bement meg fogta szerelme kezét így szólt hozzá
 
Szerelmem tudom, hogy hallasz engem nem tudom miért ölted meg magad, hogy mi volt az oka hiszen én szeretlek és szeretni is foglak mind örökké.
Mivel elmész nem engedhetlek el egyedül én is veled megyek és találkozunk a túl világon. Tovább élünk mind ketten mind örökké szerelemben boldogságban és békességben viszlát szerelmem találkozunk hamarosan várj ott sietek hozzád. SZERETLEK
 
A szülőknek nagy fájdalom volt de le vették a gépről a lányt és haza vitték, hogy eltemessék tiszteletben és békességbe.
Amikor az édes anyja be lépet a szobába akkor vette észre a noteszt amit a lánya az asztalon hagyott.
El olvasta majd meg szakadt a szíve a fájdalomtól ahogy olvasta a kislánya írását akkor jött rá, hogy nem tudott semmit a lányáról, hogy milyen fájdalmai voltak és hogy miken kellett keresztül mennie.
Nagyon nagy volt a bűntudata, hogy nem tudott segíteni, hogy nem vette észre mennyire szenved a kicsikéje a szerelemtől.
Hogy nem figyelt oda milyen nagy bajban van a szeretet lánya soha nem tudta meg bocsájtani magának, hogy figyelmetlen volt és nem segített rajta.
A fiúnak oda adták a levelet, hogy olvassa amit a szerelme írt neki amikor a levél végére ért nagyon sírt.
Sírva mondta
- Ne sírj kedvesem Én is megyek utánad nem sokára nem hagylak egyedül és ott boldogok lehetünk mid örökre.
Kérdőre vonta az édes anyját, hogy miért bántotta a szerelmét, hogy miért mondott olyanokat nem volt igaz.
Az anyja annyit tudott mondani
- Hogy kis fiam ez a lányka nem volt hozzád való.
Nagyon mérges lett a fiú
- Anyám tudod jól, hogy szeretlek de nem kellett volna bele szólnod az életembe így most engem is el fogsz veszteni örökre.
Mert megyek az életem szerelméhez, hogy legalább a túl oldalon boldogok legyünk örökre
Az anyja nem vette komolyan amit a fia mondott mert látta, hogy nagyon ideges azt gondolta, hogy másnapra le nyugszik de nagyot tévedett mert meg ölte magát az esti órában amit az anya nem gondolt volna.
Akkor jött rá, hogy mekkora butaságot csinált de már késő bánat.
Nem kellett volna a két szerelmest el szakítani egymástól mert ez egy igazi és szenvedélyes szerelem volt.
Amit se az élet se a halál nem választhat el.
Az esküvő helyet temetés lett a lányt a fehér ruhába és a fiút fekete öltönybe temették el.
Az a pap temette el a gyerekeket aki ismerte őket kis koruk óta.
Kisírt szemmel mondta el az imát és az áldást mert mind két szülőnek az volt a kívánsága, hogy a gyerekek itt házasodjanak össze ne csak a túlvilágon.
Nagyon szép szertartást tartottak a szülök máig is sokat járnak a temetőbe és sokat gondolnak a fiatal pára és arra hogy sok mindent el rontottak amit már nem lehet vissza hozni.
Hasonló történetek
5280
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
3192
A Kommandósokkal együtt érkezett a helyszínre. Az Ajtót betörték, berontottak, az egész házat átkutatták, de nem találtak senkit. Bill majd kidőlt, olyan ideges volt. A Kommandós egység pár perc múlva elviharzott, átadták a helyszínt az F.B.I. szakértőinek. Ekkor Bill az ajtóból hátrafordult, és szinte fejében érezte a szíve lüktetését, amikor a piros Ferrari beállt a kocsibehajtóra.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: