Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szép emlékek

Ült a szobában, és elmélázott. Odakünn már zord idő tombolt, bent a kandalló melege, a tűz lobogó fénye hangulatossá tette a szobát. A kockás pokróc, a hatalmas hintaszék, a bútorok ódon szaga a régmúltat idézte….Megöregedett ö is, eljárt felette az idő, mára már csak az emlékei maradtak. Az emlékei, melyek édesek voltak, édesek és megkopottak. Magányosan teltek a napjai, nem volt semmi dolga, a régen megalapozott vagyona biztosította, hogy semmiben ne szenvedjen hiányt, így csak a semmittevéssel kellett foglalkoznia. Nagyon unta már, de társaság híján csak az emlékei maradtak. Így hát nap mint nap emlékezett mindenre, ami kedves volt a szívének, mindenre amire még emlékezett.Eszébe jutottak a szeretői, a családja, a gyermekei, a régi barátok, a közös mulatozások, és eszébe jutott Ő is. Igen, nagyon sokszor eszébe jutott az a lány is, akivel még nagyon fiatalon….Behunyta a szemét, és engedett az emlékeknek:

Mint akit ölnek, törzse hanyatt dült, lába kalimpált, csontos mellem alá, gömbölyű keble szorult. Szép pajtásom, az égszín pillantású kisasszony, fürge, fiús-alakú, lányos-aranyhajú szűz, most szepegett: „Mit akarsz te bolond, tréfáltam, eressz el!” Tűzben a tűz-okozó még sikongatni se mert, hátha benyitnak, és így lepnék meg a hetyke kacért, hogy hab-remegése fölé, már bika súly nehezül, inkább karmolt, és harapott, s én csókkal borítottam. Széjjelnyílt ajkát, és ragyogó fogait, válla fehérét, mell-kupoláit, lenge csípőjét. Táncos térde közé csúszva kerestem a rést, s vágyam nedve szökkellt combjára, és a gyűrt rokolyába. Szégyelltem magamat, és rá haragudtam ezért. Ő fejemet megölelte anyásan: „csúnya te, jó volt? Most könnyebb teneked. Hagyj csacsi ,bajt ne csinálj.” Simogatott szelíden, és halk gyúnnyal: „Uram, kielégült?” Karba ragadtam a leányt: „Fölfalom ezt a rigót!”

Arca hevült, pihegett: „Szétszaggatsz! Várj kicsit édes: Gyűrött rongy a ruhám! Össze ne tépd, levetem.” Egy kapcsot kinyit és már röppen a székre a szoknya, néhány könnyű rúgás, lenn a selyem bugyogó, és mit tarka ruhába borít a szokás a szemérem, titkon a párja elé meztelenül kibomolt. Lázban rája fonódtam, szerte vetette bokáit, hátamon átkulcsolt, háttal az ágyra bukott, így forrt össze tüzes zivatarral telt levegőben. Lány, s fiú egy testté, kétfejű ősi alak. Szégyenkeztek a lányszoba tarka cserép-figurái, nézni se merték szép szende kisasszonyukat: Mint cica nyaukolt, mint haldokló hattyú vonaglott, s rengve nyögött a kiságy, tűrve vihart meg esőt. Szép pajtásom, akit sokszor öleltem a táncban, vittem meztélláb, ölben a csermelyen át, tudtam a kedvét, és pici csókját, s röpke pofonját: Itt velem egy, mégis távoli új, idegen, fénylő fürge tekintete most ködfátyolú tehénszem, asszonyi lett, megadó, lángba-borult szerető.

Végül a hölgy pityeregve, s a párna-gubancba gurulva, hátat fordított: „jobb neked így, te betyár?” Kértem súgva: „ Bocsáss meg!” Hátravetette fejét és kék szeme rám-ragyogott cinkosan és kacagón.” Kinyitotta szemét, és elmosolyodott.
Hasonló történetek
30752
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
30474
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Hölgyek, Urak! Tiszteltetem az egész társaságot, de engedelmükkel most már megvárnám Ciko összegzését!

tanárúr ·
Kedves ciko, már sokszor mondtam: egyszer majd írok valamit... mint tudja, rám, mint külsöleg jegyzett hivatásos íróra más szabályok (is) vonatkoznak. Szeretném ezekez úgy feloldani, hogy ne legyen senkinek rossz.... Addig is szeretettel üdvözlöm.

tanárúr ·
Tisztelt Társaság! nagyon rossz érzés ennyi rosszindulatú embert látni egyrakáson... Jobb lenne abbahagyni ennek az örökös gumicsontnak a rágcsálását: írjon aki akar, akkor, amikor akar, és szóljon hozzá ugyanígy bárki. A vélemény nem Írás és az írás nem nem abszolút Vélemény. A magam számára persze a tanulság az, hogy jobban meggondoljam: kinek mit írok majd a jövöben. Nincs harag, csak ezen a szinten nem érdekes a játék. Tudtok ti persze jobbat is, csak kicsit szedjétek össze magatokat.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: