Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szabadságra fel

A park ma este csöndes és nyugodt. A fák, bokrok árnyéka valahogy mindig lehangol ebben az átkozott lámpafényben. Park! Ember alkotta természet a betondzsungel közepén. Vajon a természet e az amit ember alkotott, még ha a természet által is?
Most sem gondolkodom ezen tovább. Leülök a jól karbantartott padra és élvezem a néma sötétséget.
Kabátom jobb zsebébe nyúlok a fél doboz cigimért ,aztán a balba öngyújtóért. Nem találok, pedig mindig itt tartom. Halkan káromkodok, aztán megadó sóhajjal magam mellé teszem a használhatatlan paklit.
Lecsukott szemmel játszom a fantáziám képeivel. Mi lenne ha épp mögöttem óvakodna valami veszedelmes dög, nem kellene szörnynek lennie, elég egy éhes tigris is... valószínűleg észre sem venném csak mikor elkapna. Elmosolyodom, nem tudok félni a horror - sablontól. Sosem megy.
Megborzongok a hirtelen érkező metsző széltől, összehúzom magamon a kabátot. Halk, sietős lépteket hallok. Gazdájuk középkorú, mégis fiatalos nő. Barna szövetkabátot, hozzáillő magas szárú csizmát, táskát visel. Legalábbis én ennyit látok. Fekete haja valamivel válla alá ér ,gömbölyded arcán kevéske smink nyomai.
Nem visel fülbevalót vagy nyakláncot. Majdnem elhalad mellettem, mikor utánaszólok.
- Elnézést, van tüze? – átfut rajtam a vágy a vérre. Sosem tartottam bűnnek a gyilkolást. Voltaképpen mi is az?

Vadász és préda kecses játéka. Élvezet, az egyik félnek mindenképpen. A vadásznak büszkeség és felszabadulás. Főként az utóbbi. Tudni, hogy a test nem akadály mondjon bárki bármit. A hús az hús és valójában élettelen. A lélek börtöne, de én sosem gyilkoltam azért hogy megszabadítsam. Engem maga az áldozat érdekel. Minden ember érdekesen egyénivé válik mikor rádöbben: ez az utolsó perc. Én mindig hagyom az áldozatot erre a tényre rádöbbenni. Ott az a pillanat, mikor megszűnik az ellenkezés, leblokkolnak az ösztönök és a tudat. Akkor kell megtenni...
- Persze. - hirtelen belémvillan, hogy ez a nő még él. Elhúzom a számat, még hátravan a java.
De már tudom, hogy megint eljött az idő.
Nekem megint, neki már.
Hát nem furcsa? Préda mindenki csak egyszer lehet, vadász akárhányszor. Különös.
Mosolyogva húzom elő a kést. Csak egy lépés és megint...
Hasonló történetek
7511
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
16057
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
C.Andante ·
Bocs,de ez a történet nem a mészárlásról szól.Megpróbáltam lefesteni egy "klasszikus gyilkos" lelkivilágát.:)
Gery g (greggs) ·
Igazságod vagyon. Rosszul fogalmaztam... :yum:
A mészárlást nem szó szerint értettem, hanem arra céloztam vele, hogy leírhattad volna, hogy s miként végez legújabb áldozatával...

kingus. ·
És honnan is tudod milyen egy klasszikus gyilkos lelkivilága?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: