Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Svájci meló

Munka Svájcban,méghozzá egy egész évre...Repestem az örömtöl,nem tudtam hogy háláljam meg.Itthon épp nem volt munkám,már több mint egy fél éve,anyagilag teljesen a padlón voltam,na meg kedvem lett volna elmenni valahová egy kis időre.25 éves voltam és ezidáig egyszer jutottam el külföldre,egy hét Ausztriába.
Ezt a Svájci munkát egy barátom szerezte,az ő ismerösei voltak és beajánlott engem.Nem sokat tudtam arrol,hogy mit kellene csinálnom,a haver,csak annyit árult el,hogy az ismerősei Zurich-ben élnek és amolyan házvezetőt keresnek,aki rendet tart a házban,sétáltatja a kutyákat,bevásárol,stb.Azt még elárulta,hogy inkább lányra gondoltak,de hirtelen nem akadt senki akit megfelelőnek tartotottak volna.
Egy hét mulva Budapestre kellett mennem,ott volt a találkozó és amennyiben ugy gondolják,hogy megfelelek nekük,mehetek Zurichbe,akár azonnal is.Végül,nagy örömömre összejött a munka és mehettem Svájcba.
Munkaadóim és házigazdáim,Zoltán és Éva,magyarországrol telepedtek ki Svájcba,több mint 15 évvel korábban.Egy motel és egy gyorsétkezde tulajdonossai voltak.Ugy tünt jol állnak anyagilag,ami a lakásukon is meglátszott.A belvároshoz közeli,kétszintes házban laktak.A földszinten egy cég irodái voltak,az első és második emeleten házigazdáim laktak.Az első emletet egy kb.35 négyzetméteres nappali,egy 20 negyzetméteres ebédlő és konyha,egy nagy fürdőszoba és az emeletre vezető lépcső foglalta el.A másodikon három szoba volt,amiből egyik az én szobám lett,külön fürdőszobával.
A munkám tényleg nem volt megeröltető,nem jelentett gondot a takaritás,mivel mindenhol rendkivüli tisztaság uralkodott.A mindennapos feladataim közé tartozott a bevásárlás és a két sziámi macska etetése.
A fizetés amit igértek kielégitő volt,figyelembe véve,hogy gyakorlatilag nem kellett költenem semmire.Külön örömömre szolgált,hogy mindketten dohányosak voltak,igy a házban bárhol,kivétel az ebédlő,megengedett volt a dohányzás.
Zoltánt nem tartottam valami szimpatikusnak,bár nem viselkedett ellenszenvesen.Ugy éreztem nem vagyunk egy hullámhosszon,na meg impozáns méretei miatt is,(190 cm.és kb.110 kilos férfi,50 éves kora ellenére is ugy tünt,nagyon jó fizikai erönlétnek örvend)mintha félelmet keltett volna bennem,annak ellenére,hogy nem adta semmi jelét agreszivitásnak.Felesége Éva viszont Zoltánnal ellentétben,nagyon közvetlen volt már első perctöl kezdve.Mindig vele beszéltem meg a napi teendőket és ő volt az akivel joket lehetett beszélgetni.Nagyon hamar belerázodtam a mindennapokba és ugy tünt meg vannak elégedve a munkámmal is,bár ilyen irányú visszajelzést csak Évátol kaptam.
Már első nap megállapitottam,hogy tetszik nekem Éva.46 éve ellenére,csinos volt,magas és telt,formásan gömöblyű fenekét,hosszú telt combjait és nagy melleit sokszor megbámultam.Persze mondanom sem kell,hogy nem volt bátorságom probálkozni nála,egyrészt mert féltem a visszautasitástol és attol,hogy elveszitek egy jó munkahelyet,másrészt pedig,mert rémálmaim voltak,ha arra gondoltam mi lenne ha megtudná Zoltán. A 176 cm-es magasságommal és 68 kilómmal,ugy dobna ki az ablakon,mint egy törött vázát.
Igy hát nem maradt más,mint esténként,lefekvés után,meztelenül vegigdölve az ágyamon,Évára gondolva masztiztam.
Egy nap szerencsém volt,a félig nyitott hálószoba ajtón bepillantva elkaptam egy izgató mozanatot,Éva épp öltözött.Háttal állt nekem,éppen a szoknyáját huzta fel.Tudtam,hogy nem szabadna maradnom,pláne,hogy a férje is otthon volt,de izgatott a látvány.Meglepödtem és elpirultam szégyenembe amikor hirtelen hátra fordult és meglátott az ajtóban.Valami bocsantkérés félét rebegtem és probáltam kitalálni valamit,hogy miért is vagyok ott.Nem tünt ugy hogy haragudna,inkább csak mintha egy kicsit élvezné a zavartságomat.Felém fordult és mosolyogva hallgatta amint dadogva,akadozva probálom elmondani,hogy...mit is akarok elmondani...a fene tudja,azt sem tudom hogy huzzam ki magam ebböl a helyzetböl.Tekintettem mindegyre a fekete melltartóba bujtatott melleire tévedt.Végül kivágtam magam,megfordultam és....kis hiján nekimentem Zoltánnak.Na még ez hiányzott,gondoltam magamban.Most meglátja hogy a kedves felesége egy szál melltartóban és félig felhuzott szoknyába cseverészik velem....akkor nekem biztos végem.Szigorú tekintete végigpásztázott,vagy legalabbis ugy tünt nekem,de nem szóllt semmit,belépett a szobába.Gyorsan eltüntem én is,lementem a nappaliba.Gondoltam lefoglalom magam,nagyon remegtek a térdeim.Soha nem voltam egy kimondott harcias,bátor tipus,de azért azt sem gondoltam volna,hogy ennyire meg tudok ijedni valakitöl.
Több mint másfél honapja dolgoztam ott.Éva és Zoltán elmentek már reggelibe,én pedig végeztem a napi munkámat,közben pedig azon gondolkodtam,hogy mennyivel jobb ez a munka,mint pl.épitészetben dolgozni szakképzetlen munkásként,ugyanezért a pénzért,vagy esetleg még kevesebbért.
Házigazdáim hálószobáját porszivoztam éppen.Tudom,hogy nem kimondottan férfi munka de azt mondják dolgozni nem szégyen :)
Egy pillanatig megálltam,már többször voltam ebben a szobában és soha nem neztem szét ugy igazábol.Tudom,hogy nem szép dolog a mások dolgai kozott kutakodni,de kiváncsi voltam.Kihuztam egy fiokot,majd még egyet,de nem találtam semmi különlegeset bennük.Tulajdnképpen nem is tudom mit vártam,talán semmi különöset,inkább csak a kiváncsiság vezérelt.
Már épp távozni akartam,amikor eszembe jutott,hogy az éjjeli szekrényt nem neztem meg.Kinyitottam az egyiket,de semmi érdekes,majd a masikkal probálkoztam,de be volt zárva,a kulcs viszont benne volt.Elforditottam a kulcsot es kinyitottam az ajtót.Mosolyogva szedtem ki az éjjeli szekrény tartalmát,2 3 különböző méretű vibrátort,egy ostort,olyasmit,amit az internetes porno oldalakon lehet látni,leginkább a bdsm praktikáknál és egy kis flakont valami folyadékkal benne,amiröl feltételeztem,hogy sikositó lehet.
Visszaraktam mindent a szekrénybe és kijöttem a szobábol,eleget láttam,kielégitettem a kiváncsiságomat.
Pár nappal késöbb,egy este elmentem otthonrol.Néha kijártam a városban is,házigazdáimnak nem volt kifogásuk ellene.A közelben volt egy klub,néha oda jártam meginni egy sört.Elég későn,éjfél után értem haza.A hálóban még égett a vilany,ami nem volt szokatlan,mivel mindketten elég későn fekudtek le mindig.Ennek ellenére csendben mentem végig a házon.A szobám ajtójában megálltam egy pillanatra,eszembe jutott a hálószobai kutakodásom,arra gondoltam,vajon most éppen mit csinálhatnak.Odalopztam a szobájuk ajtójához és hallgatozni kezdtem.Hallatszott ugyan valami mozgás benntröl,de nem utalt semmire.Már éppen menni készültem,amikor mintha valami hangosabb zajt hallottam volna.Tovább hallgatoztam és nem is eredménytelenül.Éva halk nyögdécselése hallatszott,ami egy idő után mintha erösödött volna.Majd hallottam amint egy férfi hangos szuszogássa töri meg az Éva nyögdécseléseit.
Nem birtam tovább,ugy éreztem,mentem rájuk rontok,ezért gyorsan bementem a szobámba,ledobtam magarol a ruhát és verni kezdtem a már teljesen kemény farkamat.Néhány nappal késöbb megismétlödött ez a jelenet,ujra az ajtóban állva hallgatoztam,hallgattam ahogy szeretkeznek.Ezuttal kifejezetten hangosak voltak.Nem is gondoltam volna,hogy Évi képes ilyen "kurjál meg,szopass meg,akarom a gecidet" stb.kifejezések használatára,A mogorvának tünő Zoltánrol meg nem is beszélve.Élveztem a helyzetet,elég gyakran hallgatoztam.Az üvegezett ajtón bár nem láttam be, a hangokat nem szigetelte annyira,hogy ne halljam jol mi történik benn.
Majdnem három honap telt el és én egyre jobban kivántam Évát.Már kezdtem megunni a hallgatózást is.Párszor megprobáltam meglesni fürdés vagy zuhanyzás közben is.Kihasználtam az alkalmat,tudva,hogy Zoltán nincs otthon,ugy tettem mintha nem tudnám,hogy épp fürdik és benyitottam a fürdőbe.Gondoltam nem lesz feltünő a dolog,annak ellenére,hogy én nem használtam azt a fürdőt,de én voltam az aki ott is rendet tartott.
Féloldalt állt és törülközött.Feneke kidomborodó gömbjét láttam és kissé lecsüngő,dus mellét.Elöször meglepödött,de nem tünt ugy mint aki haragudna.Én is eljátszottam a meglepödöttet,mint aki nem tudta,hogy ő ott van.Meztelenül nem tünt annyira csinosnak mint felöltözve,jobbn látszott az a 46 év,de én igy is nagyon izgatónak találtam.Este ismét rá gondolva maszturbáltam.Ellazultan,hátra dölve az ágyon vertem a farkamat,magam elé képzelve az Éva telt,érett meztelen testét.Ugy el voltam foglalva asaját gyönyörömmel,hogy nem vettem észre mikor nyilt ki az ajtó.Amikor felpillantottam már csukodott is be.Tudtam,hogy Zoltán aznap nem jön haza,Bernbe utazott a lányukhoz,tehát csakis Éva lehetett.Szégyennel töltött el a gondolat,hogy igy látott Éva,de hamar összeszedtem magam,felöltöztem és lementem a nappaliba.Éva rámmosolygott-bocs,nem akartalak megzavarni-mondta.Éreztem,hogy elpirulok,egy kicsit ugy éreztem magam,mint akit elkaptak lopni,vagy valami ilyesmi.
Kortyolt egyet a kávéjábol és rágyujtott egy cigarettára.
-Kérsz te is?-kérdezte felém nyujtva a csomag Kentet.Bolintottam,kivettem egy szál cigit és én is rágyujtottam.
Befejezted?-jött a kovetkező kérdés.Nem értettem mit kérdez,ezért bambán bámultam rá,elöször azt hittem valami rámbizott feladatra gondol.
Megismételte a kérdést-befejezted a maszturbálást,elélveztál?Azt hittem rosszul hallok,vagy álmodom,csak bámultam Évát és probáltam levegőhöz jutni a meglepetéstöl.
Őőőő khmm....háááttt -valami ilyesmi jött ki a számon és közben égett az arcom mint a kemence.
-Miért lepett meg ennyire a kérdés?Hiszen,ha jol tudom téged is érdekel az én intim életem?Vagy tévedek?-Folytatta Éva
Most már teljesen ki voltam ütve,nem tudom mitöl féltem jobban,attol-e,hogy most az következik,hogy szedjem magam és tünjek el onnan,vagy attol,hogy a férje kettőbe nyel le,vagy...mit tudom én mi következhet.Probáltam valami értelmeset mondani,de Éva eddig még soha nem látott szigorral az arcán belém folytotta a szót.
Na figyelj,ugy gondolom,hogy ha bekukkintottál a holmiaim közé és...
Reagálni probáltam-de honnan tudod...
-Hagyd csak-szakitott félbe-hogy honnan tudom?Onnan tudom,hogy nem zártad vissza az éjjeliszekrény ajtóját ás mindent másképp raktál vissza mint ahogy volt.Igazam van?
Majd folytatta-és hallgatoztál az ajtó elött....hmm ez nem szép dolog....Ezt meg onnan tudom,hogy az előszobában ég egy lámpa és az ajtó üvegjén látszik az árnyék...kisfiam...
Na ezt jol elszurtam,gondoltam magamban.Nem volt semmi értelme a mentegetözésnek.Megszégyenülve,kipirult arccal és remegő kézzel probáltam egyet szippantani a cigarettábol,de nem esett jol,ezért gyorsan eloltottam.
-Semmi mentegetözés-kérdezte Éva és mintha már nem lett volna olyan szigorú az arca.
Probáltam összeszedni magam,tudtam,hogy erre magyarázatot kell adnom,vállalva a felellösséget.
-Igen igazad van,ugy történt ahogy mondtad...khmm..sajnálom....-nyögtem ki alig hallhatóan ás közben azon morfondiroztam,hogy vajon csak Éva vett észre vagy Zoltán is.
-Oké,akkor most jön a büntetés-monda Éva és valamiféle kaján mosoly jelent meg az arcán.
Kissé rémülten ültem,belesüppedve a fotelba és vártam mi következik.
-Vetközz le!.parancsolóan hangzott.
-Mi..?-ismét bambán néztem rá,ezért megismételte.-Azt mondtam vetközz le...meztelenre te bamba.
Gépiesen vetköztem,mintha nem jutott volna el a tudatomig,hogy végül is sikerült felkeltsem az érdeklödését.Álltam a nappali közepén anyaszült meztelenül és vártem Évát,aki közben kiment a szobábol.
A farkam bánatosan lekonyulva logott,az elöbbi ijedtségtöl és szégyentöl ugy éreztem soha nem fog felállni.
Egszercsak megjelent Éva,meztelenül.Nagy mellei,hatalams vöröslő bimboi,telt combjai..csak álltam és nyeltem nagyokat.
Leült a kanapére,majd hátradölt,széttárva combjait.Borotvált puncija izgatóan nyilt szét elöttem.Megbabonázva bámultam és tettem egy bizonytalan lépést feléje,de ő megállitott.
-Várj...csak ez most büntetés lesz..tehát vallalnod kell mindent...Megértetted?Mindent...
Bologattam és közben a combajai közé bámultam.Nem is tudom felfogtam-e mit mond nekem.
-A büntetésed nem lesz kellemes,de te provokáltad ki.Ha majd nem tetszik szóllj....nem haragszom meg...de tudnod kell,hogy akkor vége...vagyis méssz haza
Erre már magamhoz tértem,kezdtem felfogni,hogy valóban kiprovokáltam valamit,amit talán nem kellett volna.
-Na gyere már ide-mondta türelmetlenül
Letérdeltetett a kanapé elé,a fejem közelebb huzta a combjához.
Nyald a puncimat!-parancsolta.
Belekostoltam az érett,borotvált punciba,nyalogatni kezdtem.Élvezettel csináltam és arra gondoltam,hogy ha ez a büntetésem,akkor állok elébe,akár minden nap.Ébredezni kezdett a farkam is,éreztem,egyre keményebb.Egyik kezzemel odanyultam és huzogatni kezdtem.Éva észrevette és rámszolt hogy hagyjam abba,ne masztizzak.Ujjaimal széthuztam szeméremajkait és végignyaltam nedvező punciját.Bedugtam egy ujamat majd még egyet,egy kicsit késöbb pedig egy harmadikat is.Nagyon kitágult és tocsogott a nedvességtöl.Nem birtam tovább,ujra marokra fogtam a farkamat és verni kezdtem.Hatalams pofon csattant az arcomon-mondtam,hogy nem csinálhatod ezt-hallottam a hangját.
Meglepödtem de nem ellenkeztem,nyaltam tovább a punciját és közben arra gondoltam,hogy ha nem engedi,hogy megdugjam,akkor megbolondulok.
Éva egyre hangosabban nyögött,ugy tünt nincs messze az orgazmustol.Felálltam,széttárt combjai közé furakodtam és farkamat a puncijához igazitottam,de hirtelen abbahagyta a nyögdécselést-mit csinálsz?Nem engedtem meg,hogy megdugj,azt mondtam nyald a puncim,vagy menj haza.
Ez igen büntetés,gondoltam magamba,jol felhuzott,kinyalatta magát és nem engedi hogy beléhatoljak.
Nyaltam tovább a punciját és közben éreztem,hogy szétvet a feszültség,meg maszturbálnom sem szabadott.
Éva hangos lihegése betöltötte az egész szobát,án pedig annyira fel voltam izgulva,hogy már arra sem tudtam figyelni,hogy vajon volt-e már orgazmusa,vagy ha volt,hány volt.Csak nyaltam a punciját és éreztem amint intim nedvei beboritják az egész arcomat.
Még jobban felhuzta acombjait-nyald a popsimat is,te kukkoló-parancsolt rám.Nem volt más választásom,nyalni kezdtem a szük popsi nyilását is.
A következő pillanatban valami hátrarántott,olyan erővel,hogy ha ne a földön térdeljek elrepülök.Rémülten pillantottam fel...Zoltán állt fölöttem.Hatalmas alkata ugy tornyosult fölém mint egy hegy.A rémülettöl szolni sem tudtam,csak tátogtam mint a partra vetett hal és kifutott minden vér az arcombol.Az elöbbi kőkemény erekcióm hirtelen eltünt,farkam olyan kicsi,hogy szinte már csak egy darab bör maradt a helyén.
-Mi történik itt?-dörrent fel a Zoltán hangja.
Nem tudtam gondolkozni,nem tudtam mit tegyek,csak ültem a földön meztelenül és vártam mi fog történni.Bekövetkezett az,amitöl a legjobban féltem.Most mehetek haza és örülni fogok ha Zoltán nem töri el mind a két kezemet.Éva összezárt combokkal nézte a férjét,arca nyugodtnak tünt,de sejtettem,hogy ő is meg van ijedve.
Zoltán tett egy lépést felém.-Na várj te kis majom,adok én neked...Reflexszerűen kaptam arcom elé a kezem,de nem ütött meg,csak megfogta a karom és felhuzott.A következő pillanatban már elötte térdeltem.-Adok nektek hetyegést-hallotam a hangját.A rémülettöl azt sem tudtam mitévő legyek,csak térdeltem a szönyegen lesütött tekintettel és remegtem,mintha hideg lett volna.
Zoltán felemelte a fejem és...elöször megdermedtem,majd megrémültem.A Zoltán félkemény farka himbálozott az arcom elött.
-Szopjad!.parancsolt rám
Rémültem néztem Évára de ő kifejezéstelen tekintettel bámult rám.
-Azt mondtam szopjad!-hallottam ujra a hangját.
-Pinát nyalni jó volt ugy-e?Hát akkor lássuk szeretsz-e szopni...
Közelebb huzta a fejemet,ajkaim már majdnem érték a farkát.Megijedtem,könny szökött a szemembe,nem merte semere nézni.Farka a számhoz ért,éreztem a melegségét.El szerettem volna rohanni,megmozdultam és éreztem,hogy nem tartja olyan szorosan a fejemet,hogy ne tudnék eltávolodni töle.Csak térdeltem elötte és bámultam az egyre merevedő farkat.Kinyilt a szám és becsusztatta a farkát a számba.Ügyetlenül mozgattam a fejemet,furcsa érzés volt,még soha nem csináltam.Egyre keményebb lett és egyre határozottaban mozgott elöre hátra.Szabályosan kefélte a számat.Mint egy rongybaba,ugy csüngtem a farkám,kezeimet sem mertem megmozditani,közben folytak a könnyeim.
Éva szótlanul ült a kanapén,Zoltán pedig vetközni kezdett.Meztelen izmos felsőteste szörös volt.Megmarkoltam a már kőkemény faszt,fejem elöre hátra mozgott.Éreztem,hogy nagyon vastag lett,mintha nem férne a számba.Kiengedtem ajkaim közül,hatalmas szerszámja volt,nem tudtam megállapitani hány centis lehet de nagy volt és vastag.Egy határozott mozdulattal visszatolta a számba a faszt,fuldokolva kapkodtam levegő után,miközben a hangját hallottam-ez tetszik?jobb mint a feleségem pinája?
Még mindig remegtem,de nem tudtam eldönteni,hogy a félelemtöl vagy az izgalomtol remegek.A farkam lassan keményedni kezdett,amitöl megrémültem.Mi a fene,felizgat egy szopás?
Egyre hevesebben szoptam,közben a szemem sarkábol Évát néztem,aki önfeledten simogatta csupasz punciját és telt csecseit.Még jobban felizgultam a látványon és kezdett olyan érzésem lenni,hogy ez a mai nap nem véletlenül alakult igy.
Éva közelebb jött hozzánk,kivette a számbol a férje farkát,hosszasan csokoloztunk majd felvátva szoptuk tovább Zoltánt.
Egy kis idő után Éva ujra teljesen átengedte nekem a férjét.ő pedig az én farkamat szopta,egyik kezével pedig a saját punciját simogatta.
Soha éeletembe nem voltam igy felizgulva,remegtem,nyögtem és kértem Zoltánt hogy szopasson tovább.Soha nem gondoltam volna,hogy ennyire felizgat egy ilyen hármas felállás,pasival is.Zoltán hirtelen kirántotta a farkát a számbol,ledöntötte Évát a szönyegre és egyetlen mozdulalattal beléhatolt.Olyan ütembe kefélte a feleségét,hogy arra gondoltam biztos ki fog gyulni az Éva puncija.Melletük térdeltem és vertem a farkamat,közben pedig amikor Zoltán megállt és kivette a farkát a felesége pinájábol,szoptam neki.A hatalams orgazmustol Éva hangosan sikitozott,majd amikor elcsendesedett,felült,maga melé huzott,Zoltán pedig fölénk állt és mind a ketten,felváltva szoptuk,amig elélvezett.Rengeteg geci ömlött ki belöle,vegigfolyt a szánkon,arcunkon.Érdekes ize volt,nem volt kellemetlen.Nyaltam a gecit az Éva ajkairol és melléröl.
-Most te jössz-mosolygott rám Éva.
Belehatoltam a kitágult nedves punciba,nagyon fel voltam izgulva.Néhány mozdulat után kirántottam a farkam Évábol,aki azonnal befalta.Hangosan jajgatva élveztem az ajkaira,majd utána hosszan csokoloztunk.Megállapitottam,hogy a saját gecim ize sem rossz.
Beismerték,hogy kitervelt volt az egész,bár annak volt köszönhető,hogy észrevették,hogy kutakodtam,meg hallgatoztam.Elmondták,hogy nem én vagyok az első ’’áldozat’’ és hogy valójában mindketten biszexuálisak.Beszélgetés közben hol Zoltán,hol pedig Éva a popsimat simogatták és megjegyezték,hogy a szám után a popsim is meg kell ismerje a Zoltán farkát.Nem volt ellenvetésem és megállapitottam magamban,hogy nem csak ők biszexuálisak,hanem ugy tünik én is,annak ellenére,hogy mostanig nem tudtam rola.
Már sejtettem,hogy a hátralévő 9 honap nem lesz unalmas...de erröl majd a következőkben
Hasonló történetek
30484
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
29959
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: