Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Semmiség

Sziasztok! Első próbálkozásom szóval úgy olvassátok, amit írok az mind megtörtént velem, és ha tetszik a történetem a többit is szívesen megosztom majd veletek:)))

Életem egyik legfantasztikusabb élménye egy 650-es Hondán következett be. Gondolom érdekel titeket, hogy is történt meg velem ez az eset, szóval nem is szaporítom a szót belevágok a közepébe....

Egyik nyáron lenn voltam vidéken nyaralni és mivel eléggé ismertem a falu minden rejtett zugát és a város is elég közel volt (csekély 4 km) hozzám gyakran átsétáltam, hogy találkozhassak kedvenc ismerőseimmel, akiket mindennél jobban szeretek. Egyik délután kicsit később indultam útnak és viszonylag kevés időm is lett volna a barátaim társaságában. Beszélgettünk, nevetgéltünk már épp a visszainduláson gondolkoztam, amikor az egyik ismerősöm Viktor felajánlotta, hogy visszavisz motorral, ne siessek, szeretne velem még beszélgetni. Nem tiltakoztam, mert már régóta szemezgettem a sráccal, így maradtam.

Kis idő múlva együtt indultunk vissza de nem a megszokott sebességgel, sokkal lassabban, sőt inkább leszálltunk a motorról és sétáltunk tovább, kb. az út felénél lehettünk, amikor hirtelen megállította a motort, magához húzott szorosan átölelt és megcsókolt. (Nem tudhatta mit fogok rá reagálni de próba szerencse) Amint elvette ajkát az ajkamtól én a pillanatot kihasználva visszacsókoltam. Testünk egyre közelebb került egymáshoz. Lassan elkezdte simogatni a derekam a keze feljebb csúszott a gerincoszlopomon és a nyakamnál elindult keze felfedezőútra. Keze megállt pihenni a melleimnél és el is időzött itt egy darabig. Aztán a combjaim irányába indult, és ahogy húzta felfelé a kezét, a fenekemet is simogatta. A levegőt egyre hevesebben vettem.

A következő pillanatban már a motor tetején voltam. Lágyan megcsókolt majd indult apró csókokkal a testemen lefelé, a testem legnagyobb kincséhez. Először még rövidgatyán keresztül adott rá egy érzéki ám mégis hosszú csókot. Miután ezzel is megvoltunk levette rólam a gatyámat és újra végig csókolta a testemet a nyakamtól a kis kedveskémig, ott leragadt és éreztem, ahogy forró nyelve hozzáér a csiklómhoz gyengéden beleharapott, szopogatta, éreztem, hogy egyre jobban nedvesedem, ha akkor ezt a folyamatot ismétli még egy kis ideig, tudom, hogy elmegyek.

De nem, ő ezt pontosan tudta, rám nézett, megcsókolt, és tudtam én jövök. Levettem a pólóját, apró csókokkal én indultam felfedezőútra izmos testén. Egyre lejjebb és lejjebb haladtam majd megakadtam a farmerja gombjainál. Kihámoztam belőle és ekkor már érezhetően izgalomban lévő farkát végigcsókoltam, majd a számba vettem, és mintha egy epres nyalókát szopogatnék, elkezdtem játszani vele. Fenséges érzés volt érezni, ahogy egyre jobban duzzadt farka, és keményedett meg a számban. Halkan belesúgta a fülembe, hogy nem bírja tovább, muszáj, hogy érezzen. Elmosolyodtam és hátradőltem a motoron, hogy belém tudjon hatolni. Magához húzott és testünk együtt kezdett el mozogni. Gyönyörű érzés volt, előtte nem éreztem még soha ilyet. Először én mentem el, és ő utánam néhány perc múlva. Nem vette ki belőlem a farkát. Rám dőlt, csókolgatta a testem és simogatott.

Soha nem éreztem még ilyet ő volt az első, aki ekkora gyönyört tudott nekem okozni. Utána még sokáig feküdtünk ilyen helyzetben a motoron és azt vettük észre, hogy a távolban kirajzolódik egy autó, nem voltunk zavarban lassan felöltöztünk mire a kocsi odaért már csak annyit lehetett látni, ahogy szorosan egymást átölelve csókolózunk. Másnapra megbeszéltünk egy randit. Utána még jártunk 1 teljes évig, de sajnos vége lett, de, hogy miért, az egy másik történet.

Remélem tetszett és igényelni fogjátok a többi történetet is:)
Hasonló történetek
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
15818
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: