Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reward - 4. Rész - Az erőszak után

Hatalmas fájdalmakkal vonszoltam el magam Dany-ék házához, bekopogtam, Danny ajtót nyitott. Az arca elsápadt a rémülettől, nem tudott megszólalni, csak nézet, semmit sem értve, majd észre vette, hogy a nadrágom tiszta vér, és meg kérdezte, hogy mi történt. Én sem tudtam megszólalni, de akkor hangosabban, és remegő hanggal ismét megkérdezte: " TOMI! MI TÖRTÉNT?!"
Ordítani tudtam volna a fájdalomtól, de csak annyit mondtam: "Segíts!"
Bementünk a lakásba, leültem a nappaliban lévő, fekete bőrkanapéra, Dany kiszaladt a fürdőbe, az elsősegélydobozért. Nem szoktam sírni, de nem tudtam visszafogni a könnyeimet, nagyon szégyelltem magam, és émelyegtem. Mikor Dany visszajött a fürdőszobából, és próbált szóra bírni, hogy mi történt, még mindig nem voltam képes elmondani, hogy Rian megerőszakolt, szavak helyett, lehánytam a kanapét, és bőven jutott a szőnyegre is. Egyel több ok, amiért szégyellhettem magam. De egyszerűen nem tudtam mit is akarok. Elmentem volna a koleszba, de féltem, hogy Rian vár rám. Maradtam is volna, de akkor egyértelmű, hogy Dany tudni fog a történtekről. Ezért hát, erőt vettem magamon, és felkeltem a kanapéról, de amint léptem egyet, össze is estem. "Na jó, ez nagyon nem játék!" Mondta Dany, rémült arccal. "Könyörgök, mond el mi történt!" Szintén mondta Dany, könybelábat szemekkel. Vissza segített a kanapéra, én pedig elmeséltem neki mindent, az elejétől, a végig...
Dany-t is megviselte a dolog, mérges volt, belerúgott a dohányzó asztalba, az eddig még - a rémülettől - sápadt arca, csak úgy izzott, mint a láng. Felvette a földről a kocsikulcsát (ami leesett az asztalról, mikor belerúgott) és dühösen azt mondta: "Ezt nem ússza meg szárazon, az az erőszakoló görény!" Elindult az ajtó felé. Aggódtam, hogy bajja eshet, ezért utána szóltam: "Dany, kérlek, ne menj! Maradj itt velem!" Kértem Dany-t. Aki megállt, mély levegőt vett, megfordult, és vissza jött mellém, a kanapéra. "Egy feltétellel nem megyek, és nem verem össze azt a kö($ögöt! Ha most azonnal, be jössz velem a kórházba!" Adta az ultimátumot, nagyon határozottan Dany. Visszakoztam az ötlettől, de amikor Dany, elkezdte felsorolni, az erőszak következményeit, én is tudni szerettem volna, hogy minden rendben van-e velem, egészségügyileg. 
Dany, besegített a kocsijába, és indultunk is a kórházba. 
A recepción, Shane, Kira, Dianna, és Kim, már vártak, kicsit haragudtam Dany-re, amiért elmondta nekik a dolgot. De a harag hamar elillant, hiszen ebből is látszik, hogy ők a barátaim.
Az urológián, bő félóra várakozás után, sorra kerültem, Dany, mint jó barát, bejött velem. N A G Y O N   F Á J D A L M A S   V O L T   A   V I Z S G Á L A T ! ! ! Mint kiderült, előre láthatólag, nincs sem belső sérülésem, sem fertőzésem. De a végleges eredményre, három napot várni kell.
Átmenetileg Dany-éknél lakok, a szülei beleegyezésével, de a hétvége elteltével, muszáj suliba menjek. 
Rian nem tudta, hogy a többiek tudnak erőszakos gaztettségéről, és amikor a gimi elé értünk, oda rohant hozzám, és megragadta a jobb karomat, félre akart vonszolni, hogy megbeszéljük a történteket. Mondtam, hogy hagyjon békén, vagy felfogom jelenteni. De ő nagyon makacs volt. Ezt az egészet észre vette Dany és Shane. Elpáholták Rian-t, aki vérző orral, szipogva, félelmetes vigyorral, azt mondta: " Ezzel, még koránt sincs vége!" Nagyon hosszúnak tűnt ezen a napon a suli, és már alig vártam, hogy végre haza, azaz Dany-ék vendégszobájába mehessek. Közben Dany anyukája folyamatosan Dany-t kérdezgette, hogy mégis miért kapott levelet az urológiáról. (Dany nevére, és címére küldték ki az eredményt)
Dany és én, elmondtuk, hogy a levél, nem Dany-é, hanem az enyém. Azt kamuztuk, hogy csak egy rutin vizsgálat eredménye van a borítékba, és hogy nagyon ciki lenne, ha Dany anyukája is tudná azt, ami benne van. Kicsit ciki helyzet volt ez Dany anyukájának, aki elpirult, és magunkra hagyott. Felmentünk a "szobámba" és nagyon izgatottan, és félve, de kibontottuk a borítékot...
Felesleges volt az aggodalom, nincs belső sérülés, nincs fertőzés, hála az égnek, nincs semmi bajjom. Azaz van, de az lelki eredetű. Dany nagyon kedves volt, és nem tudom, hogy hálálhatnám meg neki, talán mondjuk azzal, ha valahogyan összehoznám Kira-val...  
Előző részek
3251
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
2897
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
3452
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
Hasonló történetek
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4398
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: