Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reward - 2. Rész - Barátság

Gyorsan telnek a napok itt Golden State-ben, és úgy tűnik, hogy igaz barátokra találtam.
Bevallom őszintén, honvágyam van. De tudom, hogy ez egy nagyszerű lehetőség, szóval bármi is legyen, leküzdőm! 
Az utóbbi időben, nagyon sokat lógok Danny-ékkel. Rian nem piszkál, bár ezt nem mondhatom el a haverjairól.
Sőt, egyszer még meg is pártolt. Nem tudom mi ütött Rian-be, de remélem ez nem valami rafkos terv része.
Az amcsi angol egyre jobban megy, használom a szlengeket, Yolo, Fain, stb...
Shane szerint ki kellene állnom magamért, Danny szerint pedig, jobb ha nem veszem fel az izomagyak sértő megjegyzéseit. Bár Shane-nek igaza van, még is Danny-re hallgattam, nem akarok balhét, meg amúgy is, esélyem sem lenne ellenük. 
Shane ellátott pár jó tanáccsal, úgy tettem mintha érdekelt volt, nem akartam megsérteni, de szörnyen rossz tanácsokat adott! Mint pl.: - Beszólt? Szólj a dirinek. Oh, még jobb. - Megfenyegettek? Szóljunk a rendőrségnek.
Szóval... inkább nem fogadom meg ezeket a tanácsokat. Szerencsére Danny sem értett egyet Shane-nel, és nem finomkodott, a véleményét durván ki is fejezte. Ami így szólt. "Menj a büdös francba! Ezek a tanácsok szarok!" Persze nem balhéztak össze, az egész átment nevetésbe, majd jöttek a lányok. Kira félre hívta Danny-t, valamiről nagyon hevesen ment a vita. Igyekeztem a lehető legjobban odafigyelni, és a lehető legtöbb szót elcsípni, de Kim, folyton a hajzselémről érdeklődött, hol vettem, mennyi volt, neki is kellene... (Rövid haja van, és zselézi!!!)
Dianna teljesen elvolt foglalva Shane-nel, szinte már csüngött rajta. Majd Danny visszajött az asztalhoz, de Kira nem. A lányok elmentek Kira után, Danny pedig nagyon mérges volt. Shane csak nézte, de nem kérdezett semmit, gondoltam majd én megkérdezem, hogy mi történt. 
Nos... Kár volt. Danny rám förmedt, hogy nekem ahhoz semmi közöm, és hogy foglalkozzak a saját dolgommal. Shane és én egymásra néztünk, semmit sem értve, Danny pedig fogta a kajáját, és a kukába dobta dühösen. Shane mondta ne vegyem magamra, mert ez nem vall Danny-re. Majd utána ment.
Suli után a koleszban épp a laptopomon lógtam, amikor jött egy körlevél. A suliban van egy hagyomány, minden évben rendeznek egy tábortűzett, a diákok körbeülik azt, és körbeadogatnak egy labdát, mondanak egy szót, és a szóvégével mondanak egy újabb szót, és így tovább, és így tovább...
Mármint ez a hivatalos verzió.
Valójában a gimis lányok zöme ribinek öltözik, a srácok félmeztelenül bóklásznak, miközben olcsó sört vedelnek, és mindent össze hánynak, noha meg persze hálnak....
Az érdekes az egészben, hogy a tábortűznél oktatók is jelen vannak, és folyton a szabályokról papolnak, de csak beszélnek róla, mert valójában nem is figyelnek oda. Sőt!! Az oktatók is elvesznek a nyáltengerben, és párosával vizsgálják meg a kukák mögötti részeket.
Shane felhívott, hogy megyek-e a tábortűzre. Természetesen elmentem. Ez több szempontból is jó ötletnek tűnt, legfőképp azért mert így esélyem volt beszélni Danny-vel, és bocsánatot kérhetem, mert tényleg olyanba ütöttem az orrom, amihez az égadta világon semmi közöm sem volt. 
Mintha egy amerikai gimis filmbe csöppentem volna, volt ott minden, pucérkodás, nyilvános majdnem szex, és még sorolhatnám. Nehéz volt a nagy tömegben megtalálnom Danny-t, de meg lett.
Oda is mentem hozzá, elnézést kértem, de Danny nagyon részeg volt. Elmondta, hogy Kira szakított vele, és azért volt velem olyan. Én ezt nem tudhattam nyilván, de már értettem Danny viselkedését. És mit tenne ilyenkor egy jó barát? Átkarolná a haverját, és azt mondaná "Minden rendben lesz!"
Ezt tettem én is. Danny-nek ez nagyon jól esett, és megkért, hogy vigyem haza. 
Sem jogsim, sem kocsim, szóval nem tudtam haza vinni, de aztán eszembe jutott, hogy Danny-nek van kocsija, így bár törvényt sértettem, de haza vittem Danny-t.
Be kísértem a szobájába, és már indultam is volna, amikor eszembe jutott, hogy nincs mivel vissza menjek, hiszen a kocsi Danny-é. Hívtam Shane-t, de nem vette fel. Így Danny kényelmetlen, foteljében töltöttem az éjszakát. A fotel nagyon kényelmetlen volt, és nem tudtam aludni, a hátam még most is fájj, Danny horkolt, és egy kicsit büdi is volt. De egyszer, úgy 2:00 óra körül felébredt. Kérdezte, hogy ott-e vagyok. Mondtam, hogy igen, nyugodtan pihenjen, minden rendben lesz. Elmesélt mindent, hogy hogyan ismerte meg Kim-et, hogyan jöttek össze, és hogy hogyan szakítottak. Nagyon sajnáltam Danny-t. Az pedig, hogy végig megköszönte, hogy mellette vagyok, csak tetézte a dolgokat. Közben Shane felhívott, hogy még mindig tart a buli, hogy nagyon király, és hogy értem jönne. De amikor visszakérdeztem, hogy tényleg eljönne-e értem, akkor Danny azt kérdezte. " - Ugye nem hagysz itt egyedül?" A válaszom "nem" volt, így megköszöntem Shane-nek, hogy elvitt volna, de mondtam, hogy maradok.
A kényelmetlen éjszakának végre vége lett, kivilágosodott, Danny kijózanodott, és elvitt vissza a koleszba. 
Az úton végig hálálkodott, amiért vele maradtam. De ez csak természetes, elvégre ezért vannak a barátok!
A koleszhoz érve, elköszöntem Danny-től, majd bementem a kolesz szobámba, ahol egy érdekes vendég fogadott. Rian Ray... 
Folytatások
3510
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
3250
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
Előző részek
3450
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
Hasonló történetek
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
7188
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"
Az a srác ·
Köszönöm, de nem szeretnék csalni! Sokkal jobban érdekel mások véleménye! :)

hideki ·
Nem egy lendületes történet, de biztosan sokat dolgozol rajta. Van megoldás ha úgy érzed hogy nagyobb elismerést érdemelsz. Talán nem hallottál még róla, de a tetszik/nem tetszik arány könnyen módosítható. Ha törlöd a böngésződben az előzményeket, akkor annyiszor szavazhatsz magadra vagy annyiszor pontozhatod le a neked nem tetszőket ahányszor csak akarod.
Az a srác ·
Köszönöm, de nem szeretnék csalni! Sokkal jobban érdekel mások véleménye! :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: