Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reward - 1. Rész - Avagy Magyarként élni Amerikában...

Először is, a nevem H. Tamás. A barátaimnak csak Tomi. 17-éves vagyok. Magyarországról, Budapestről származom. A cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatom a tanulmányaimat.
A Golden State High-ba járok másodéves gimnazistaként.
Azt hittem, hogy majd minden könnyű lesz, de tévedtem.
Már az első nap kifogtam, a Gimi legnagyobb tuskóját. Rian Ray. Egy született gyökér!!!
"Hungarnélának" nevezett. Szerintem rasszista a srác.
Az amcsi angol, kicsit eltér az Egyesült Királyságban használt angoltól, így nehezen értem meg az úgynevezett "Szlengeket."
De az egyértelmű, hogy nem kedvel!
Magyarként, egy Amerikai közösségben... Nos, nem valami mesés.
Én idióta azt hittem, hogy majd minden olyan lesz mint a filmekben, nos... Ez beszívtam, de tövig!!!
Azért vannak jó arcok is az új suliban, mint például: Danny, Shane, Kira, Dianna, és Kim.
Nem úgy mint: Rian, Dasy, és Mira. ...Na jó, Mira-val nem is lenne semmi baj, de ahogy én látom, ő azt teszi, amit Dasy mond neki.
Túl voltam, az első Gimis napomon, és haza jöttem.
Nos, a kolesszal nincs semmi baj, tök laza, ki-be lehet járkálni. Még takarodó után is.
A gondnok aki elvileg figyelne minket, nagy iszákos.
Gondoltam, kicsit megismerkedek a várossal, és kimegyek sétálni.
Kellemetlen szituációba kerültem, amikor összefutottam Rian-el, és a haverjaival.
Folyton csak "Hungarnéláztak" amit nem hagyhattam szó nélkül!
De bár azt tettem volna.
Kicsit megfuttattak, de mázlim volt, és nem kaptak el. 
Ahogy rohantam, hogy mentsem a bőrömet, észre vettem, hogy egy közeli parkban, ott üldögéltek a jó fej srácok, gondoltam oda köszönök, és ismerkedek.
Ez elméletben nagyon jó ötlet volt, de gyakorlatilag... Nos, az amcsi beszédből nem nagyon értettem sokat, és az egész szitu átment ciki helyzetbe.
A srácok jó fejek voltak. Danny a kezembe nyomott egy üveg sört, és kérdezték milyen ahonnan jöttem, hogy vagyok, tetszik-e a hely, stb...
Csak amikor elkezdtek a fociról beszélni, akkor nemigazán tudtam mit mondani, mert nem titok, nem vagyok egy sport ember.
De ameddig Danny és Shane elbeszélgettek a fociról, addig én a csajokkal elbeszélgettem a sorozatokról. Vicces, mert Kira, Dianna és Kim is szereti a Trónok Harcát, szóval volt közös téma. 
De mint kiderült, Shane és Dianna együtt vannak, szóval... Még mielőtt megutáltattam volna magam, azokkal az emberekkel, akik eddig a legkedvesebbek voltak velem, hogy elkerüljem a féltékenységi jelenetet, inkább leléptem.
Nos, ezt nem kellett volna!
Amint mentem haza fele, ismét összefutottam Rian-nel és a haverjaival.
Nagyon keményen helyben hagytak.
Az egyetlen szerencsém az volt, hogy nem voltam még olyan messze a parktól, és szégyen ide, szégyen oda, de segítségért kiabáltam, és azt meg is hallották a srácok.
Danny és Shane megmentették a seggem, majd mivel Kira volt a legközelebb, elvittek hozzájuk, ahol az anyukája ellátta a sebeimet. 
Nagyon ragaszkodtak, hogy bevigyenek a kórházba, de nem szerettem volna az első gimis napot úgy lezárni, hogy kórházban vagyok, így is ellettem gyepálva, gondoltam, már megkaptam ami jár, most már ideje egy kis szünet.
Kira anyukája, Mrs. Wildfire, nagyon kedves volt. Vissza akartam menni a koleszba, de nagyon aggódott, hogy rám támadnak, ezért megkért, hogy maradjak a vendég szobában. Danny elvitt volna kocsival a koleszba, de Mr. és Mrs. Wildfire, nem engedtek a huszonegyből. Mellesleg próbáltak velem beszélni Magyarul. 
Nos, Németül beszéltek hozzám, így nem értettem mit szerettek volna mondani, mert nem tudok Németül.
Szóval, ja... Másnap reggel, Körbe vettek a srácok, mint ha valami rab lettem volna, akit őrizetbe vettek. Na jó, ez így túl erős, de nagyon jól eset, hogy mellém álltak és készek voltak megvédeni ha esetleg szűkség lenne rá. Viszont Rian fura volt. 
Nem tudom miért, de amikor meglátott lehajtotta a fejét és tovább állt, mintha nem is lettem volna ott.
Danny és Shane elhívtak magukkal egy focimeccsre. Nem igazán rajongók a fociért, de hát... 
Megmentették a seggem. Ez a minimum, hogy nem mondok nemet, meg aztán így legalább jobban megismerjük egymást.
De ameddig nem ismerem meg őket jobban, addig amennyire csak lehet az árnyékban maradok. Néha jobb láthatatlannak lenni, mintsem kitűnni a tömegből...
Folytatások
3527
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
3274
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
2911
A suliban indult egy verseny, melynek az első három helyezettje, a tanulmányait egy cserediák programnak köszönhetően, Amerikában folytathatja. Én is egyike vagyok ennek a három szerencsés győztesnek, de vajon megérte? Hát íme...
Hasonló történetek
22516
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"
Az a srác ·
Köszönöm, de nem szeretnék csalni! Sokkal jobban érdekel mások véleménye! :)

Akai Mózes ·
Ne foglalkozz vele. Ez hülye. Mindenhova ugyan azt írja!
Az a srác ·
Értem! Köszi! :D

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: