Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reptéri azix

És ott ült a lány, persze ha pontos akarok lenni, akkor hárman voltak: egy duci barna ült a jobbján, mellete pedig egy kétszer annyi idős kleós hajú szőke. Mindhárman olvastak, a barna a Savage Gardent, az idősebb pedig valami fehér borítós keményfedelűt.
Nagy orr, nagy szemek, nagy száj, nagy fogak, nagy minden, de visszafogott mosoly, vagyis szép. Vagyis különleges. A haja a 20-as évekből itt termett ódon illatú 30 centis, lapos hullámokal, szőkén, vállig, középen szétválasztva.
Lehajtotta a fejét a könyvhöz, és akkor a profilja beleolvadt egy régi egyiptomi hieroglifán látott arcba. Persze egyszerűbb lenne azt mondani, hogy kiköpött Liv Tyler a Gyűrűk urából, csak nem sima és nem olyan hosszú hajjal, és akkor mindenki megértené...
Szürke, vékony, belebújós, felül 4 gombos vékony pulcsi, alatta áttört csipkés fehér akármi villant ki a V kivágásban, jobb kezének középső ujján széles lapos ezüst gyűrű. Bal kezében tartotta a könyvét, belemerült, jobbjával néha lazán legyezte magát a beszállókártyával a fülledtmeleg váróteremben, amelyben a tömeg egymás elől szívta el az oxigént.
Philippa Gregorytól a The Boleyn Inheritance-t olvasta épp - gondolom a többit sem hagyta ki a sorozatból, nomeg talán innen a történelmi hajviselet.
A pulcsihoz színben passzoló vékony és könnyű vászon nadrágot húzott, az összképet talán csak a szürkés adidas edzőcipő piros csíkjai törték meg, de nem bántóan, sőt... hiszen a rúzs nélküli ajkai is tűzpirosak voltak, tehát a fent és lent egyensúlya helyreállt.
A vállánál a kulcscsontja végén kivillant a pulcsi alól a fehér akármi vékony pántja, nyakláncot pedig nem viselt.

Amikor végre kinyitották az ajtókat, egyszerre indultunk el, a francba, még kicsi, könnyű hátizsákjának a színei is passzoltak a ruhájához.
Semmi festék, semmi fölösleges ékszer, a körmei ápoltak, rövidek, Isten is turistának teremtette, olyannak, akit nem zavar olyasmi hogy a csupasz kövön ül hátát a falnak vetve, aki képes napokon át gyalogolni egy üveg ásványvízzel csak azért, hogy megnézzen egy régen elfeledett helyet, akinek elég egy matrac éjszakára, és mindenhol otthon érzi magát.
A gépig tartó pár perces buszozás alatt mellette álltam, őrületes szerelemben, kész voltam feleségül venni.

Aztán.

A gépen isteni volt a marharagu, na és az az almapuding... wáááááóóóó, egészen beleszerelmesedtem.
Hasonló történetek
3114
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4176
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
tgif ·
Mert Te ÍRSZ, élvezet olvasni, én pedig csak... kapkodok :)

(Meg kellene tanulni azt, hogy nem magamnak mondok el dolgokat, az nem elég ha én értem... ugye? :))
Itt próbálkozok, de ez is kapkodásos, szerintem:
http://mayree-uh-uh.blogspot.com

Olvasom a blogod is, imádom :)

Köszönöm a rám fordított időd!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: