Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Régebben történt

Régebben történt. 23 lehettem. Kellemes nyár este volt, hazafelé kísértem a lányt, fent lakott a Városmajor fölött. A Moszkva tértől sétáltunk az árnyas fák alatt, meg-megállva, csókolóztunk, simogattuk egymást. Rövidnadrág volt rajtam, a lányom egy kis lapszoknya és egy leheletnyi felső. Vadul csókolóztunk már, kezem a combjain haladt fölfelé körkörösen simogattam bársonyos bőrét. Ö benyúlt a pólóm alá, simogatott, én is simogattam. Szívem a torkomban dobogott, fejem megtelt zsongással. Rajta is ezt éreztem.

Továbbsétáltunk. Majd újra megálltunk. Nem bírtunk a vágyainkkal. Csókolóztunk, keze a nadrágon keresztül simogatta péniszemet. Én a szoknya alatt a bugyin keresztül simogattam dombjait. Kezem elkalandozott finom ívű feneke felé. Oly pici tanga volt rajta, hogy szinte az egész popsiját simogathattam kezeimmel. Visszatérve a puncijához, éreztem a vágy nedveit a finom anyagon keresztül. Csókolóztunk, a világ sehol nem volt, csak mi voltunk s a vágyunk. Tovább sétáltunk, csókolóztunk... Várj, mondta, hogy szomjas vagyok, s átment a szemközti boltba. Álltam s néztem, ahogy átlépdel a síneken, körülnéz s szalad. Hosszú perceknek tűntek a másodpercek, amíg benn volt vásárolni. Majd megjelent az ajtóban, karjával integetett felém, kezében ásványvizes palack. Visszajött s csak néztem s megőrjített a felkorbácsolt vágy.

Átölelte a nyakamat s vadul csókolóztunk. Sétáltunk, elértük a parkot, amelyen keresztül kellett haladni, hogy hozzá eljussunk. Csókolóztunk, simogattuk egymást. Kezemmel már felderítettem egész testét. Ismertem minden porcikáját. Sétáltunk az ösvényen s fogtuk egymás kezét. Egyszer csak közelünkben sercegéssel kiégett egy lámpa, sötétbe borult környezete, s pár pad. Leültünk. Én a padra, hátam a támlán, Ő szemből az ölembe ült, összeért a testünk, farkammal a punciját éreztem. Annyira nedves volt hogy a nadrágomon nyomot hagyott nedve. Csókolóztunk. Bársonyos bőrét simogattam határtalan élvezettel, kezem elkalandozott a felsője alá is. Felhajtottam a toppot s melleit kezdtem csókolgatni. Finoman nyalogattam s éreztem, hogy teste megfeszül, a bimbók duzzadnak. A mellei íve csodálatos volt, imádom az érzést, ahogyan a szám körül eltűnik a bőre.

Nincs nálam gumi... jutott eszembe. Kezével a sliccemet húzta le s megfogta péniszemet, apró rezgésekkel húzogatni kezdte a bőrt majd a farkammal izgatta a punciját. Megfogtam hóna alatt s éreztettem fel akarom Őt emelni. Felállt a padra. Szembe velem ajkaimnál ott a kinyílt vörös rózsa.... nyelvemmel finoman a redők közt játszadoztam majd ajkaim közé vettem az egész szeméremajkait. Csókolóztam vele. Nyelvem közben a barlangot járta. Lábai remegtek, alig bírta tartani magát. Leszállt a padról, s leült a padra. Én letérdeltem elé s nyaltam, s nyalogattam, miközben Ő a fejemet borzolta s ujjaimat a szájában szopogatta. Éreztem, a remegést a combjain, kezével a fejemet odanyomta magához, apró hörgő hangokat hallatott, megfeszült, s ernyedt. Kezei finoman simogatták fejem, s én átkaroltam derekánál fogva s pihentem. Átéreztem testének nyugalmát. Most Te jössz - mondta Ő s felállított. Nadrágom s alsómat letolta, s meredező férfiasságomat kezdte simogatni, apró csókokat lehelt rá, majd egyre többet, s elkezdett szopni. Le fel járt a feje a péniszemen, nyálat csorgatott rá, úgy éreztem, hogy szinte megbaszom a száját.

Kívánlak - mondtam. Én is - mondta. Nincs nálam Óvszer - mondtam. Felnézett rám s hamiskásan mosolygott. Táskájába nyúlt s elővett egy bontatlan csomagot. Vásárolni voltam az előbb – mondta. Nyalogatta a péniszem, közben kis kezével kibontotta a csomagot s észre sem vettem, hogy görgette rá farkamra a gumit. Ülj le – mondta. Hiszen én is erre gondoltam - mondtam. Leültünk úgy, ahogy kezdtük, de most miközben leült az ölembe a farkam finoman becsúszott nedves puncijába. Határtalan melegség ölelte körül péniszemet. Ha eddig a torkomban dobogott a szívem most ki akart szaladni a fejemből. Karjaival átölelte testem, én is átöleltem Őt s simogattam. Derekával finoman csúszkált rajtam. Kezemmel a fenekét fogva felvettem ritmusát, s csókoltam testét mellét, száját, Ő borzolta fejem s egyre jobban szorított szinte összepréselte testem karjaival, majd egyszer csak megállt egy pillanatra s elkezdett nyöszörögni s egyre vadabbul csúszkált péniszemen, majd megállt, lihegett, pihegett. Én ott ültem teljesen a kéj küszöbén. Várj had élvezzem ki egy kicsit - mondta Ő.

Ölelkeztünk, csókolóztunk, s közben finoman újra elkezdett mozogni. arcán egy hatalmas mosoly jelent meg, érezte rajtam, hogy mindjárt én sem bírok magammal, elragadott a varázs, öleltem szorítottam, szédültem, szédültem s megnyugodtam. Egymást átölelve ültünk a padon.
Hasonló történetek
18475
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
violator ·
Gány. Össze van csapva és holt tuti hogy kamu az egész, mert nem úgy tunik mintha te már lettél volna novel. Legalábbis az írásodból nem.

Back Eagle ·
"úgy éreztem, hogy szinte megbaszom a száját. "



A történet jó, söt a fogalmazás sem dúrva, de ez a mondat kizökkentett az olvasásban, ez valahogy nem illik bele.



6-ot ér!

nuno69 ·
nekem teccik...végre nem családon belüli szex vagy valami ilyesmi...egy szeretkezését irja le a tag...7es

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: