Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pjlesczcsenki György és a Szent Sztálin szobor

A nap sütött. Pjlesczcsenki György is, a kedvencét: zöld papsapka-gombát. Miközben szeletelte, megvágta magát, és most a spóráktól sárga genny képződött az ujján. Ahogy kipillantott az ablakon, észrevette, hogy a szemközti telken, a dombon egy Sztálin szobor áll.

Nagyjából harminc méter magas lehetett, anyaga feltételezhetőleg polivinil-klorid, másik nevén PVC. A színe fakó vörös volt. A szobor azt a dicső jelenetet ábrázolta, amikor a férfi maszturbál. Pjlesczcsenki György nagyot nézett, miután nem is gondolta volna, hogy Sztálin hermafrodita volt.

Miután tegnap még nem látta, és egy éjszaka alatt nem lehet ekkora szobrot emelni, úgy döntött, beszél Dénes atyával. A pap levonta a következtetést: ez egy isteni jel, Sztálin jó ember volt, és szentté kell nyilvánítani. Küldött is egy levelet a pápának, hogy áldja meg a falut, és nyilvánítsa zarándokhellyé a szobrot.

Azonban a pápa a Vatikánban székelt, és pont elfogytak az apokrif iratok, amikkel eddig törölte, így - jobb híján - a frissen bontott levelet használta el. Miután lehúzta a WC-t, még elgondolkodott, hogy talán el kellett volna olvasnia, de végül annyiban hagyta, mondván: "Az Úr kegyelméből hozta így a sors." Így ebből sem lett semmi.

Mikor Pjlesczcsenki György hazaért, nagyon bosszankodott, mivel a zöld papsapka-gomba, amit sütögetett, odaégett. Már éppen ki akarta volna önteni, amikor émelyegni kezdett. A serpenyő kiesett a kezéből, a forró olaj rázúdult a lábára, ő pedig utolsó erejéből rádőlt arccal a gázrózsára, betörve orrát és lesütve szemeit jó ropogósra.

Tanulság:
Ne égesd oda a zöld papsapka-gombát, mert mérgező gázok szabadulnak fel belőle.
Hasonló történetek
2683
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3918
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
Jót nevettem rajta. Hogy lehet összehordani ennyi marhaságot!

lököttyúk ·
Hm, nagy nehezen rávettem magam a terhesnek ítélt cím ellenére, rákattintsak erre. Amolyan infectio virosa által homályos állapotban felvidultan hörrentem fel így:
- Te hülyeee!

Na szóval, sok itt az említett jelzős lény, személyed viszont kellemesen elmebeteg, nem a nyávogós írószenvedős fajta, sem olyan, aki álnokul herceget játszik, sem vak ítész, sem szappanoperát itt kiélő vitéz, egyszerűen hülye és kész, a szó legnemesebb értelmében az értékrendemben sokadszor fent.
Pi-Tec ·
Lököttyúk, kritikád több, mint hízelgő. :blush:
Előadáson, ha unatkozik az ember, sokminden megtörténhet... (pl. a Gjelk Zotmund és a háromlábú szöcske c. 8 oldalas, interaktív közös novella a haverokkal emelt matekon) :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: