Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pillanatpirula

- Tedd meg! Csináld! Gyerünk, te barom! – sikoltotta egy hang a fejében, a legszívesebben belemarkolt volna a fiú hajába és lerántotta volna magához a fejét, de a kezébe ugró mozdulat végül csak egy bizonytalan, futó érintéssé szelídült a jól ismert arcon. A fiú tekintetében csodálkozás villant, majd éhség, a busz őrült kanyart vett és egymás felé sodorta őket. A testük mozdult, mintha egy mágneses, idegen térben lebegtek volna, a kapaszkodók imbolygásában összeért a felsőtestük.

A lány ajkai hangtalan sóhajba nyíltak, ujjai egyensúlyt keresve ragadták meg a fiú vállát, a puha kapucnis felsőt. Esőszagú volt. Ilyen közelről érezte az öblítő illatát, a testápolóét, amit bárhol, bármikor felismert volna. Kesernyés volt. A fiú illata, és azé az idióta kapucnis fölsőé, hányszor gúnyolta miatta? Elnyűhetetlen, örök darab volt még a kollégista éveiből. Ha köze lett volna hozzá, máglyát gyújt és az összes foszlásig koptatott cuccát elégeti rajta. Nőjj fel végre, baszd meg!

De nem volt, és most, hogy a hirtelen fékezésben hozzá nyomódtak a mellei, már nem is találta olyan jó ötletnek a máglyagyújtást. Fájdalmasan keménynek érezte őket, talán egy lélegzetvételnyit tovább is simult a fiúhoz, mint bármi indokolta volna. Mellbimbói érzékenyen felszisszentek a csipke dörzsölése alatt. Arra gondolt, hogyan szívná be mélyen és akadozva a fiú a levegőt, ha a világon semmi se volna közöttük. Illene hozzá, a bőre a bőréhez, a melle a tenyerébe, és akarná is. Talán először életében.
A teste nem hazudik, soha se tette, ez az egy biztos volt közöttük mindig is. A már-már ijesztő erőszakosság, amivel a testük újra és újra egymásra talált. Egy súrlódásban, egy érintésben, egy szándékos váll lökésben… a búcsúzásban, mikor a fiú menetrendszerűen végigsimított a derekán lefelé, éppen csak a csípője határvonaláig és vissza.
A teste soha se vett tudomást a tényről: nincs köze hozzá.

Látta a másik szemeiben a gyanakvó értetlenséget, de nem érdekelte.
Ma este nem. Minden olyan könnyű volt attól a két pohár bortól, amit a búcsúztató összejövetelen megivott. Az arca zsibongott, mint piruláskor, újra a fiú szájára siklott a tekintete. Nem borotválkozott, bosszantó, sötét árnyék rejtette el ajkai arányos vonalát, de ma este ezt is megbocsátotta neki. Háta akaratlanul is megfeszült a gondolatra, milyen lesz, ha ez a négy napos borosta fogja karcolni a száját. Milyen lesz a nyelvével felinni a fiú illatát onnan, a nyaka titkos párolgásából. Sokszor elképzelte már, de még soha se érezte ilyen közel, soha se látta viszont ilyen tisztán a fiú szemeiben. Elveszett bennük.
Az ujjai hegyén pattogott, a lélegzetét sűrítette, úgy érezte, mintha a szex ígérete megtöltötte volna az egész testét és most aranyló, fényes sugárzással áradna ki belőle a másik felé. Úgy érezte, egy atomreaktort is elüzemeltetne ennyi visszafojtott energiával. A legszívesebben felnyögött volna a türelmetlenségtől. A legszívesebben sikoltott volna.

Még egy fékezés, és úgy érkezett az agyongyötört kapucnis felső melegébe, mintha hazatért volna. A fiú karja megrándult mellette a kapaszkodón, elkapta a derekát egy pillanatnyi szorításra, de mire az ajtók kinyíltak, már ugyanott tartotta, ahol az előbb.
A felszállókra pillantott, a szája elvékonyodott, mielőtt megszólalt.
- És akkor mikor is indulsz?
- Ne csinálj úgy, mintha nem tudnád.
- Hát képzeld el, fogalmam sincs róla. Nem vagyok a titkárod – nézett vissza rá határozottan, hangjában ugyanaz a feszültség bujkált, mint az előbb a száján. Ugyanaz a hangsúly volt, amivel megfeledkezett arról, hogy egy hónapban születtek. Amivel kijelentette, hogy nem tudja fejből a telefonszámát. Hogy magasról ejt rá, miért és hova költözik. Amivel újra és újra ellökte magától.
Apró szúrás volt, de a lány ezzel sem foglalkozott, halvány mosollyal lépett hozzá még közelebb.
- Holnap, te idióta. Kettőkor megy a gép, ha esetleg futni akarnál utána… – ugratta félrebiccent fejjel, keze önálló akarattal emelkedett fel, hogy még egyszer megérintse azt a dacos állat.
Nincs hozzá közöd!
De már késő volt, ujjai alatt borostát érzett, az ölében üres lüktetést. Sietve megnedvesítette az ajkát, de semmi se csillapította a forróságát.
- Hiányozni fog a kiművelt stílusod, ugye tudod? – nevetett röviden, de hiába, a fiú szemeiben feketévé tágult a figyelem és szinte keresztüldöfte. Rekedt lassúsággal szólalt meg.
- Ja. Biztos.
- És én? Hiányozni fogok? – emelkedett kissé lábujjhegyre, a kapucnis fölsőbe akasztotta az ujjait és játékosan meghúzta a fiú nyaka körül. Baromság!

Lehet, hogy már semmi más nincs az arcán, csak a kétségbeesés?
A borospohár felett minden olyan egyszerűnek tűnt, még a megalázkodás is, de most, hogy a rezzenéstelenül sötét szempárba nézett, felfordult a gyomra a félelemtől.
Nem felelt.
Talán rosszabb volt ez az elutasításnál is, ez a dühös némaság, a feszülő erő a testében, ami azóta pulzált belőle, hogy elindultak a buszmegálló felé. Valaki olyan némasága, aki folyamatos beszéddel menekül a csend elől.
Késő!
Mikor lett minden ilyen szerencsétlenül visszafordíthatatlan?
Miért nem képes kiejteni a megfelelő szavakat?
Még két megálló.
Két megálló, és ő soha életében nem félt ennyire.

Ujjai immáron követelő erővel szorították a kapucnis felsőt, a fiú feje felé billent, mintha csak megadná magát, lélegzete langyos hullámban érte el az arcát.
Tedd meg! Kérlek!

Még egy fékezés, amibe már a fiú karja húzta, bele az öblítő szagába, a kapucnis felső nedvesen simult a tenyere alá. A fiú teste szilárd volt és erős, a valósághoz tartozott az idő fejvesztett száguldásában. A busz gyors rándulással érkezett a megállóba, átlendítette őket a súlypontjukon. A fiú nekiütközött, egyik kezével a korlátot kapta el a lány háta mögött, a másikat lefuttatta a fenekére és magához szorította a testét.
Az arca az övéhez simult, hallotta azt az elakadó, mély sóhajt, a fülét perzselte, míg a fiú szája finoman megérintette az állkapcsát, nyaka érzékeny bőrét a fülcimpája alatt. Hallotta a saját sóhaját, akaratlan tört fel belőle és vele a várakozás feszültsége valami sokkal fájdalmasabbnak adta át a helyét. A szívében, ami egyetlen, forró csomóvá vált a mellkasa rabságában, a vérében, ami éles zuhanással szúrt az ágyékába, és fulladt, és úgy gyengült benne az erő, mint a részegségben.
Ostobaság!
Ostobán sokáig várt, most pedig nem maradt más, csak a pánik, hogy egyetlen megálló alatt visszaszerezzen minden elvesztegetett percet. Amikor gőgös volt, amikor harcolt. Amikor úgy gondolta, bőven lesz még ideje egy sokkal jobb pillanatra…

A fiú lélegzete, mint egy titkos simogatás ingerelte a bőrét, és ő remegve várta, hogy végre egészen hozzá érjen. A szájához. Túl sokszor képzelte már el a száját a száján, falánknak, fölényesnek, szétnyílónak. De a fiú hirtelen kiegyenesedett, előhúzta hangtalanul rezgő telefonját a zsebéből. Futó pillantást vetett a kijelzőre, majd az ajtók felé fordult.
- Na, szevasz öregem, mi a helyzet? Nem, semmi különös, hazafelé. Aha – csak annyi időre fordult vissza, hogy intsen, a szájával formált egy kurta sziát. Aztán kilépett a tömeggel a járdára, szinte azonnal eltűnt az aluljárók felé áramló forgatagban.

A lány elkerekedett szemekkel bámult utána, kezével vakon tapogatott támasz után. Emberek furakodtak egymás után a busz szűk folyosójára, egy idősebb nő az esernyőjét rázva lépett mellé pont oda, ahol az előbb még a fiú állt.
Azonnal megértette. Mégis, mi lenne olyan rohadtul bonyolult egy frontális karambolban? Az agya felfogta, a rosszullét csak utána jöhetett, a büntetés, amit a fiú kiszabott, felépített, majd egy nagylelkűen kifizetett borral az útjára indított megsemmisítette és tántorogva taszította le a buszról a következő megállóban.

Képtelen lett volna még egy métert megtenni vele. Képtelen volt gondolkodni. Imbolygó léptekkel indult valamerre, semerre, elsodorták a körútról, egy kínai vendéglő pirosan világító lámpasora alatt lassított. Hátulról meglökték. Kezét a ház falának támasztva fordult be a soron következő mellékutcába, kapkodó, éles sípolással szakadt fel torkából a levegő. Nem engedte, hogy eluralja az érzés, lenyelte a zokogás első, heves hullámát.
Ezt is tiszta racionalitással döntötte el. Hogy nem fog bőgni. Ha most bőg, azt soha a büdös életben nem bocsátja meg magának.
Rosszul lehet, de bőgni nem fog.
Lehunyta a szemét, hagyta, hogy a kapkodva nyelt levegővel az undor és a keserű ízek vákuumos, hideg feketeséggé gyűrűzzenek a gyomrában.
- Vége. Holnap kettőkor vége. Addig elvánszorogsz nyomorékon is.
Csak tedd meg! Gyerünk, csináld, te barom! – holnap kettőkor a fiú gondolni fog rá. Aztán holnapután is, és azután, és minden rohadt májusban, mert ugyanabban a hónapban van a születésnapjuk. Nem fog bőgni. Akkor sem fog.
Előregörnyedt és a fal mellé hányt.
Hasonló történetek
25546
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
24709
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: