Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pillanat

Felettünk az éjszakai égbolt minden csodája. Lelkünkbe végre béke költözik. Nincs fájdalom, nincs kétség, nincs megbánás.
Egyenletesen, együtt lélegzünk. Mellkasaink egyszerre emelkednek és süllyednek. Szavak nélkül beszélünk egymással. Érezzük egymás gondolatait. A frissen vágott fű illatába reményteli hálót sző az esti szellő.  Ujjaink egymásba fonódnak, mintha erre teremtették volna őket. Puha és meleg csókokkal köszönjük meg egymásnak a közös életet. Percek, hetek, hónapok teltek el? Csak egy pillanatnak tűnik. Tiszta, fényes és lángoló pillanatnak, ami felégette a mögöttünk húzódó utat.
A hajammal játszol és én ezt csendben élvezem. Két bohó gyermek fekszik a fűben. Ezek mi vagyunk. Gyerekek, kik még ismerkednek a világgal és most egymással. Cirógató kezed a nyakamhoz ér lágyan és én megremegek. Szemem lassan lecsukódik és egy elégedett sóhaj szakad fel belőlem. Hozzád bújok és Te átkarolsz. Most érzem igazán.. Boldog vagyok.
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4070
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Isabella ·
Érzelmes volt, tetszett! :)

Lylyana ·
Csakis zöldet adhatok.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: